Lidkus Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Witam zakupiłem ostatnio wakuometry carbtune tyle ze nie rtęciowe. Zrobiłem to co w instrukcji czyli pociełem dlawiki na 4 rowne czesci i na koniec gumowych przewodów. Po podpieciu do motocykla np fazer 1000, słupki ani drgną dopiero jak dam gazu to coś tam podskoczą. A tak sa caly czas schowane po za skalą. Co jest nie tak? wydałem ponad 300zł w błoto? czy po prostu moj egzemplarz jest zepsuty? miał ktoś taki problem? Dzięki z góry za pomoc. Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Przypnij bez dławików na próbę. Skoro podnoszą się gdy dasz gazu to znaczy że w ogóle działają. Może masz zbyt wysokie obroty silnika, wtedy wskaźniki pokażą bardzo mało lub nic, skręcając obroty wskazania rosną. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 5 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 wyciagniete dlawiki podnosza sie lecz lataja jak oszalałe z wiadomych powodów, jedno mi przychodzi do glowy zbyt male podcisnienie. Co ma wpływ na to regulacja zaworów jak dobrze rozumuje? oraz slaba kompresja ? Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żunio Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Witam zakupiłem ostatnio wakuometry carbtune tyle ze nie rtęciowe. Zrobiłem to co w instrukcji czyli pociełem dlawiki na 4 rowne czesci i na koniec gumowych przewodów. . Albo ja nie rozumiem co napisałeś albo ty nie zrozumiałeś instrukcji. Dławiki wstawia się około 10 cm przed końcem przewodu gumowego i nie mniej jak 90cm od Carbutuna. Na koniec przewodów wkręca się odpowiednie zaworki ( z reguły daja po 8 szt. z czego 4 maja mniejszą a 4 wiekszą średnice) które pasują do podcisnienia na gaźnikach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 No jak to? Słaba kompresja = niskie podciśnienie, ale żeby tak mało pokazywać to silnik musiałby mieć "zero nic" kompresji. Zbyt małe podciśnienie spowodowane jest zbyt dużym otwarciem przepustnic, o czym pisałem wcześniej. Ewentualnie skład mieszanki niesamowicie pomieszany lub lewe powietrze. Żeby tak mało a wręcz nic nie pokazywać na waku to silnik musiałby być totalnie zgruzowany, ledwo żywy. Dławiki montujesz przy króćcach. Jak założysz przy przyrządzie to też będą skakać. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 5 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Więc tak, 100cm gumowe węże odciete maja po 10cm, z czego te 10cm jest połączone dławikami w komplecie zestawu carbtune. Jakie zaworki na koniec przewodów? dostałem 8 sztuk z oringami, lecz to są adaptery by je wkręcić w głowice jak nie ma ich w krućcach. Gdy podpiełem zwykłe zegarowe pokazywały wartość ok -0.1 bara. Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 0.1bar to jest 7cmHg, skala na Carbtune słupkowym zaczyna się od 10cmHg. Jaki masz ten Carbtune skoro nie słupkowy? Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 5 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 słupkowy, lecz zastąpiony miedzianymi rurkami zamiast rtęci. Na końcu rurki są nakręcone nakrętki a przed nimi sprężyny z podkładkami aby wracały z powrotem na swoje położenie. Moje carbtune ma skale od 8cmHg do 40cmHg. Jak podłączę pod krućce mam taki widok http://podi.ca/winst...19/IMG_4361.JPG jak na tym linku. W manualu tegoż motocykla widnieje zapis o podciśnieniu 225 mmHg/ 22.5cmHg na jałowych obrotach więc rurki powinny pojawić się praktycznie w połowie skali carbtune. Motocykl nie jest mój, chciałem wytestować nowe wakuometry ponieważ chwilowo nie mam na czym i pojawiła się taka sytuacja. Więc już teraz wiem dlaczego fazer jest mułowaty i 200 z trudem osiąga ;] czas na zaworki. Nie zawracam już głowy wam panowie dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 5 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Zaraz tam rtęciowe. To cxo masz to normalny Carbtune. Ten normalny nie jest rtęciowy tylko właśnie taki jak masz. Urządonko działa jak należy, coś nie halo jest z motongiem. Podłącz waku, pokręć regulacją obrotów i obserwuj co się dzieje na waku. Zobaczysz jak to działa., Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 5 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2012 Podkrecalem obroty nawet do 3tys i nic zero. Dopiero jak dalem gaz manetka na 6/8tys to slupki podskoczyly i na tym sie zabawa skonczyla :) Jutro sprawdze te waku na vfr 800 i zdam relacje. Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lidkus Opublikowano 13 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 miałem dać znać jak przy innym moto więc daję. Wakuometry są sprawne pięknie pokazują wartości na innym motocyklu. Ciekawi mnie dalej co nie tak z tym fazerkiem ;/ Cytuj Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 Niedrozne podcisnienie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 miałem dać znać jak przy innym moto więc daję. Wakuometry są sprawne pięknie pokazują wartości na innym motocyklu. Ciekawi mnie dalej co nie tak z tym fazerkiem ;/sprawdź rozrząd Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.