kanar14 Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 (edytowane) u mnie na stanie 3busy - ducato maxi. 2 modele 98/00rok z silnikiem 2.8idtd (122KM). jeden z przebiegiem ponad 400tyś kursy polska->niemcownia i po kraju. średnie spalanie przy jeździe około 110km/h 8-10. Ile moto wejdzie to nie wiem :) długość paki 3,3mawaryjność - przez 4lata, od przebiegu 210tyś zmieniony był tylko alternator. Poza tym łożyska w kołach i różne takie rzeczy przy zawieszeniu ale to wina wożenia ciężarów :) i jeden 08r z 3L motorem(157KM), średnie spalanie na trasie 10,5l-11l przy prędkości 125km/h, długość paki 4,08.o awaryjności się nie wypowiem bo zrobione jest nim dopiero 12tys km :) Edytowane 27 Września 2012 przez kanar14 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bratek Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 co prawda rzadko worzę swój sprzęt blaszakiem, ale mamy w firmie dwa Ducato:- 2001 rok, 2.8jtd cos kole 130KM, przebieg 330000 km, z czego 270000KM u nas pod dosyć dużymi ciężarami, zwłaszcza że ten ma ladowność 900kg to jest najkrótsza wersja, najmniejszy, ale dwa motocykle wchodzą - sprawdzone-2006 rok, 3,0jtd, cos kole 160KM, przebieg 230000 km, od zera u nas, paka 3,0m, średniak, wchodzą niemal 3 motory, ale zap***la niebotycznie.... prędkości 150-160km/h nie robią na nim wrażenia, oczywiście na niemieckiej autostradzie, bez awarii...a spalanie zależy od szofera :) polecam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p.kuptel Opublikowano 27 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Kurka, tylko że ducato to już baryła a vw t4 taki w sam raz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 Możesz jeszcze metodą eliminacji. Jeżeli wyeliminujesz te duże busy, to zostaje Ci:- Vito 1: dramatyczna usterkowość, podatność na korozję, w większości tylny napęd :(- Vito 2: lepiej z usterkowością ale tylny napęd... nie dość, że większe spalanie, to w zimie musisz mieć full zapakowany, żeby mieć trakcję- Renault Trafic/Opel Movano: w sumie fajna opcja, bo wygodny, ma 6 biegów i silnik 1,9 tdi daje radę bardzo dobrze. Cenowo kompromis między T4 a T5- T4: pisaliśmy + warto dodać, że bardzo mała utrata wartości, ludzie wiedzą, że to dobre samochody- T5: cenowo niestety nadal zabójcze i pierwsze egzemplarze produkcji ponoć dość usterkowe, ale.. 1,9 tdi rewelacyjny, w środku cisza spokój + jak dla mnie rewelka wygląd- Nissan Vanette: obchodź szerokim łukiem, miałem osobiście przez 2 lata, szkoda pisaćToyota Hiace: te nowsze są fajne, nie zepsuje się przez najbliższe 35 lat, ale cenowo niefajny, mały wybór, ciężej odsprzedać Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igoor Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 A może sprinter? Jeżdże takim i usterkowość znikoma, spalanie w blaszaku nie jest tragiczna a na pewno dobierzesz coś pod siebie ;-) Cytuj "...Pi**dol dwulicowców, fałszywi koledzy Cieszą ryj jak Cię widzą, po czym wbiją nóż w plecy Poszukiwacze hecy, w głowach mają pusto Patrząc na gó*no w kiblu, pewnie myślą, że to lustro..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 No ceny T4 są z kosmosu, trzeba przyznać, o T5 lepiej w ogóle nie wspominać :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Wojtczak Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 Vito ma przedni napęd ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 28 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2012 Większość ma tylny :) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Wojtczak Opublikowano 1 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 Te nowe maja tylny chyba :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 Tak więc, Ducato czy Transit (czy coś innego w porównywalnej monecie oraz o podobnych kosztach utrzymania)? Napęd na przód czy tył? Zwykły diesel czy z turbiną? Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 Prawdę mówiąc to temat ciekawy także dla mnie, bo właśnie myślałam nad zamianą swojej terenówki (Frontera) na busa właśnie.Terenówka w jej rzeczywistym przeznaczeniu przydaje mi się rzadko, a w dalszym ciągu pozostaje kłopot z przewożeniem sprzętu. Podobnie jak Sherman mam sporoo sprzętu windsurfingowego i zawsze układałam na dachu piramidy :biggrin: - ani to wygodne ani bezpieczne.W sumie, jak bym sprzedała Frotkę, a kupiła busa to jeszcze może coś by mi zostało... :biggrin:. ... a potem można jak biały człowiek śmigać autostradą a nie patrzeć, czy przyczepka ze sprzętem już odfrunłę w siną dal ;). Nie wiem jak mozna miec problemy z odfruwaniem przyczepy, ta ktora holowalem w 1996 przy ponad 190 km/h nie odfrunela, :icon_mrgreen: Toyota Hiace: te nowsze są fajne, nie zepsuje się przez najbliższe 35 lat, ale cenowo niefajny, mały wybór, ciężej odsprzedać Mial moj szef, twierdzi, ze nigdy sie nie zepsul, sprzedali do PL przy przebiegu 1 600 000 km :icon_mrgreen: Przy zakupie nowego parku maszyn chcial wziac wlasnie Toyote, ale musial zrezygnowac -> 2 lata oczekiwania na nowy :banghead: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom85 Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 ja mam V-klase 2,3 tdkupilem za 10tys , 7 foteli , 5tylnych wyjmowanych w dowolnej kombinacji w 4 minpali 8l jak jedziesz powyzej 120km/h to do 10z przyczepa na ktorej mialem 3 motory + mnostwo gratow , w srodku jeszcze jeden motor + 4 osoby i bagaze ,trasa warszawa -poznan predkosc 120-140km/h spalanie 12la pozatym zajebisty :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRUCH Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 A ja polecam cytrynę jumperka 2.2 hdi średniaka. Trzy moto wchodzi bez napinania się i sporo gratów. Przy spokojnej jeździe 8-9 litrów, przy autostradzie i 120km/h około 11litrów trzeba liczyć. Dużo miejsca do spania na pace. Ja obecnie mam anglika przełożonego na naszą stronę i smigam nim już drugi sezon bez przygód. Oczywiście lepiej mieć ekipę - dwa lub trzy moto z uwagi na koszty i towarzystwo.PozdrawiamPruch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrSebas Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 http://allegro.pl/peugeot-boxer-2-5tdi-bezwypadek-inne-auta-i3546648612.htmlJa polecam tego busa, koszta utrzymania podobne do konkurentów, a mieszczą się w nim 3 motocykle ( 2 przodem, 1 tyłem ) no i cały majdan. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrSebas Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 To zależy kto czego szuka, bo raczej konkurencja w tej kasie klimy też nie ma.Wszystko opiera się na $. My pewnego czasu na Kowno jeździliśmy Lublinem i też było dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.