dosiateh Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 witam.jestem nowy w temacie bo na yamaszce nie jeździłem nigdy a ostatnio własny motor miałem jakieś 15cie lat temu.Niedawno kupiłem thundercata z 96r i tydzień po zakupie zaczeło się dziwnie zapalać a mianowicie: niezależnie czy jest ciepły czy zimny, raz zapali normalnie a przejade się,zgaszę i już nie chce zapalic tylko pstryka jak naciskam start. Już parę razy musiałem go palić od pychu i czasem potem odpala normalnie a czasem znowu tylko pstryka przekaźnik (taki z kablami od akumulatora).Wiem że motor miał kiedyś założone ograniczenie w warsztacie ale jest zdjęte a sprawdzałem kable i fakt że są troche połatane ale wszystko styka jak należy.już mi się parę razy zdażyło że tylko go lekko pchnąłem na jedynce i po tym zapalał normalnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 a może warto sprawdzić stan akumulatora? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dosiateh Opublikowano 24 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 prubowałem go palić na kablach od auta i to samo,popstrykał popstrykał i nic. odłączyłem kable,popstrykał jeszcze parę razy i za którymś razem zapalił.zgasiłem. prubuję znowu i znowu pstryka.myslisz że aku może tak szaleć?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 (edytowane) Najpierw sprawdź akumulator EDIT: Pan Piotr mnie wyprzedził ;) Edytowane 24 Września 2012 przez Dar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dosiateh Opublikowano 24 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 swiatła i wszystko działa bez zarzutu ale jutro sprawdzę...dzieki wielkie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 przekaźnik rozrusznika, albo sam rozrusznik- może szczotek nie ma. no i styki na akumulatorze lub przekaźniku sprawdz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dosiateh Opublikowano 25 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 kumpel zauważył iskrzenie na jednej z kostek jak odpalałem i tylko pstryknął więc jak przestanie padać to się wbiję pod plandekę i przeczyszczę tą kostkę i wtedy zobaczymy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 Na moje to masz całą instalację do przejrzenia. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryhu Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 U mnie przy podobnych objawach najpierw wyeliminowałem aku (to samo przy podmiance, to samo na świeżo podładowanym, brak istotnego spadku napięcia pod obciążeniem tzn. przy próbie rozruchu) potem przekaźnik i kable (usunięcie śniedzi na stykach, pomiar rezystancji kabli, jak pstryka to przekaźnik sprawny). Okazało się, że to rozrusznik (Wytarte szczotki albo zwarcie przewodu do obudowy-masy na sparciałej gumce. Nie wiem dałem cały rozrusznik do regeneracji.). Po regeneracji kręcił jak dziki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.