Skocz do zawartości

6 runda WMMP


Sherman
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Klasy pucharowe (Predator oraz Rookie): wpisowe - 450 zł, opcjonalne 2 wolne treningi - 100 zł każdy (170 płatne za komplet), egzamin na licencję sportową - 50 zł (wymagany tylko w przypadku pierwszego startu w Rookie, w Predatorze niewymagany).

Edytowane przez Sikor

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

egzamin na licencję sportową

 

Wiadomo jak coś takiego przebiega? Regulaminy liznąłem, ale ciekaw jestem relacji kogoś, kto mógłby to konkretnie opisać.

 

Orass - czy aby w ogóle się za to zabrać, nie trzeba być członkiem :] , i działać z błogosławieństwem klubu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

egzamin na licencję sportową - 50 zł

 

gwoli wyjaśnienia, to był egzamin na certyfikat. Dopiero jak się dostanie certyfikat, wyrabia się licencję (kolejny koszt oczywiście :))....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć panowie. Dawno mnie tutaj nie było i pewnie mnie nie znacie bo wieki temu byłem aktywny w innym temacie. Żeby miał kto ogladać moje filmiki to wracam i podrzucam. Mam tego pełno ale mało czasu na składanie tego wiec słabo mi idzie to wrzucanie. Ale obiecuje , wrzucę wszystko ( 2,5 godziny gdzieś)

Reszte też znajdziecie na moim kanale to nie będe wklejał nie wiadomo ile linków.

 

Pozdrowienia chłopaki i ćwiczcie :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem wiem, ale jak widzę znikający tyłek Natalii Florek na 600tce, to muszę jakiś sposób znaleźć, żeby nie tracić dystansu ;). Zresztą uparcie twierdzę, że w każdym sporcie motorowym moc i osiągi maszyny mają znaczenie i takie rzeczy, jak wyczynowe zawieszenie, wyczynowe hamulce, moduły sterujące elektroniką silnika, moduły przyspieszające zmianę biegów czy wyczynowe wydechy zestrojone w całość na hamowni nie są tylko elementami tuningu psychologicznego. Dlatego równolegle z rozwojem własnym staram się też dostosowywać sprzęt, to chyba żaden obciach :)

 

Ten chłopak co ze synkiem był na podium w klasie 600 gdzie jeździł Sikor i Rinas powiedział fajną rzecz, że on jeździ na seryjnym motocyklu bez qutszifterów specjalnych zawieszeń i innych gratów i da się wygrywać(to są jego słowa).

Nie wiem jakie czasy robił ale obstawiam 1,41-1,42 i na ile ma wsparcie doświadczonych kolegów mechaników którzy doradzą np. jakie opony itp. to jest również bardzo ważny element w tej dziedzinie, chyba że ma naprawdę duży talent,- wygrał pewnie.

Co do Natalii to objechała nawet Pejsera ale on w sobotę rozmawiał z moim kolegą i mówił że ma problem z nadgarstkiem i na dodatek długi rolergaz w swojej Hondzie (musiał brać na dwa razy) ale mamy w naszym gronie piórko która w następnym sezonie stawi czoło Natalii.

 

I jeszcze jedna rzecz, ja staram się być jako kibic raz w roku na zawodach na torze w Poznaniu ale tak małej liczby zawodników na starcie to jeszcze nie widziałem w klasie 600 było chyba 8, klasa 1000 i superbike połączona ale również mało, klasa pretendent gdzie zawsze tam było najwięcej osób teraz tylko 7. Klasa Shermana i chłopaków Roki 600 była dość liczna nie wspomnę już o klasie 125. Widać kryzys albo coś się dzieje niedobrego z promowaniem tej dyscypliny przez związek, medialnie również kiepsko żadnej telewizji nawet regionalnej, bynajmniej ja nie widziałem.

Jeżdżąc na Hondzie z seryjnym zawieszeniem również potrafiłam jeździć szybko. A co do ostatniej rundy to miałam high-side na kwalifikacji więc w wyścigu nie byłam w formie, ani w pierwszym ani w drugim. Do tego zmienione zawieszenie na przodzie motocykla, które nie doczekało się przetestowania i wyczucia, krzywa tarcz na przodzie po porannym high-side w kwalifikacji i mega obolały kręgosłup. Pojechałam w wyścigu 1:39, na poprzedniej rundzie było już 1:37:990, gdzie jazda była bardzo stabilna, czułam zapas, wiem, że może być jeszcze szybciej i będzie:-) Co do super części - sportowe zawieszenia, quick shiffter, wydech i dobre opony - nic więcej do szczęścia nie potrzebuję:-) Tak samo w tysiącach, testując ostatnio BMW S1000RR stwierdziłam, że nie potrzebowałabym żadnych modyfikacji w tym silniku - bez wysiłku pojechałam 2:13 na Slovakiaring w pierwszym kontakcie z motocyklem:-)

Koleżanka będzie jeździła z licencją A skoro mamy się skonfrontować? :-) Czy w amatorskiej klasie? Od niedawna również szkolę nową przyszłą "zawodniczkę":-)

Co do telewizji - tvp info gościło na ostatniej rundzie, nie tylko na tej zresztą:-)

Pozdrawiam,

Natalia Florek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No proszę :) . Witamy serdecznie.

 

Nie przesadzaj, tempo było świetne w odniesieniu do reszty stawki. Dokładnie pamiętam wyścigi, zwłaszcza SSP. Tylko że w sobotnim wyścigu coś się stało. Przez jakiś czas nie jechałaś, potem się pojawiłaś. Myśleliśmy, że była gleba, a pewnie zwiedziłaś trawkę, prawda?

Edytowane przez Sikor

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...