Tomcat Opublikowano 5 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 Witam.Panowie i Panie sprawa wygląda tak.Silnik rzędowy czterocylindrowy-poziom paliwa ustawiony na każdym garku 2,5 obrotu,pożiom paliwa taki sam,zrobione synchro,membrany sprawdzone stan bdb.A nie do konca wszystko jest tak piknie,czyli 3 gary poczynając od pierwszego kończąc na trzecim na tych nastawach działa super,ale 4 gar dopiero zaczyna działać jak śrubę składu mieszanki wykręcę można powiedzieć,że na maksa.Dzięki za dobre rady. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 Gaźniki do czyszczenia w myjce ultradzwiękowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 Jak sprzęt już stary to fabryczne nastawy nie zawsze się sprawdzają. Trzeba oddać na regulację. Ja sam się zdziwiłem jaka była różnica w pracy silnika po regulacji, mimo że parę dni wcześniej miałem gaźniki na stole, wszystko poczyściłem i ustawiłem wszystkie śruby składu mieszanki jednakowo. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KARDAN-IN Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 Zgadza się, po czasie może dojść do rozkalibrowania dysz, kanalików przelotowych w gażniku, wywołane normalnym zużyciem, lub czyjąś ingerencją- w postaci rozkalibrowania dysz kawałkiem drutu. Jeżeli regulacja tego czwartego gażnika nie pomoże, to trzeba będzie sprawdzić dokładnie jego stan techniczny, łącznie z wszystkimi jego elementami składowymi. Gażnik "normalnie" sprawny, daje się wyregulować bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 Sprawdź układ rozruchowy tego gaźnika. Jeśli nie raguje tak jak trzeba to zapewne któryś obwód gaźnika pracuje wtedy kiedy nie powinien. Ewentualnie lewe powietrze ciągnie. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 6 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 Puki nie będzie miał 100% pewności że gaźnik jesy 100% czysty to może kręcić sobie na wszystkie strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 Opcji jest bardzo duzo. Od lewego powietrza: Dziurawy kruciec 4ego cylindra, nieszczelnosc osi przepustnicy itp itd itd. Po niedrozne do konca kanaly. Albo i w druga strone. Chcesz sie bawic sam, to na poczatek wymien oringi iglicy do regulacji skladu mieszanki podstawowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.