Sherman Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Słuchajcie, mam pytanie: w jaki sposób zawodowe teamy szacują ilość paliwa, jaką spali motocykl na wyścigu? Wiem, że potrafią wlać do baku tylko tyle, ile powinno być + malutki zapas i zazwyczaj to się sprawdza. Czy trzeba robić metodą prób, czyli przed wyjazdem na trening zlewam wszystko z baku, nalewam np. równe 10 litrów i po zjeździe znów zlewam, żeby precyzyjnie obliczyć, ile motocykl spalił np. na 5 kółkach? Ps. uprzedzając pytania: problem wynika z pier&%#ych gąbek w baku, które mi totalnie psują działanie czujnika i kontrolek paliwa. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Oprogramowanie które z czasów wtrysku liczy realne zużycie paliwa Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Czyli wystarczy wiedzieć, ile się precyzyjnie zalało do baku? Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 http://moto-junkies.com/trackday-suspension-cheat-sheets Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Hahahaha, jaki piękby problem, którego doświadczyłem na Slovakiaring. W połowie ostatniego okrążenia brakło mi paliwa. A miałem taką piękną 18-tą pozycję. I skończyło się kompromitacją.A jak ktoś ma gaźniki, które są chyba ciągle powszechne w motocyklach wyścigowych, to jak się liczy? Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 19 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 (edytowane) http://moto-junkies....on-cheat-sheets Coś podobnego tutaj: http://www.sportride...6_susp_trouble/ A tak w ogóle to polecam całość: http://www.sportride...spension_guide/ P.S. Koriovov, mi też raz zabrakło w niefajnym momencie, na kwalifikacjach. Tragedii nie było, bo już było nakręcone kilka zadowalających kółek, ale łać pozostaje :) . Edytowane 19 Listopada 2012 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakan Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Szukam kocy. Czy któreś z tych byście polecili? Czy może jakieś inne?Używa ktoś takich?http://moto.allegro.pl/koce-grzewcze-biketek-na-tor-torowe-do-opon-legato-i2782785680.htmlhttp://owiewki24.pl/pl/p/KOCE-GRZEWCZE-DIGITAL/393 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 24 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 Nie kupujcie Kyoto. Mają bardzo delikatną grzałkę, łatwo ją przerwać drobnym urazem mechanicznym - temat przerabialiśmy u Shermana, trzeba było naprawiać domowymi sposobami i w sumie nie wiadomo ile to pożyje. Chociaż podejrzewam, że w tym przedziale cenowym wszystkie tak mają.Do tego Sherman wciąż się skarży, że słabo grzeją oponę. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 Trzeba kupić dwa komplety. Statystycznie jeden będzie ok. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 No różnica ciśnienia między tylną gumą zagrzaną kocem a tylną gumą zagrzaną podczas jazdy to około 0,2 bara. Strach pomyśleć, co by się działo, jakbym potrafił szybciej jeździć i porządniej grzał gumy podczas jazdy. Ja szczerze polecam kupić koce, które są wykonane z użyciem włókien węglowych (nie wiem jak to działa, ale ponoć są dużo bardziej wytrzymałe i przede wszystkim grzeją równo całą powierzchnię opony). Wiem, że są droższe prawie o 2 razy... ale zima przed nami, lepiej odłożyć i kupić raz, a porządnie. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakan Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 (edytowane) No różnica ciśnienia między tylną gumą zagrzaną kocem a tylną gumą zagrzaną podczas jazdy to około 0,2 bara.To znaczy, ze koce grzeją mocniej , czy odwrotnie? :) p.s. przy ocenie grzania koca, trzeba brać pod uwagę spadki napięcia . W Poznaniu podobno to jest dramat ;) Edytowane 24 Listopada 2012 przez zakan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 24 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 Rinasa sprawiły się idealnie, na jednym wyjeździe póki co. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 24 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2012 Zgadza się, spadek napięcia też odgrywa rolę - dlatego może być tak, że Yubemu wychodził doskonały wynik pomiaru w domu, a w Poznaniu będzie gorzej. Dodam, że przedłużacz mam naprawdę dobry, także strata na nim jest minimalna. A parametry sieci? Sądząc po wyglądzie skrzynek, to w Poznaniu faktycznie instalacja pamięta czasy pucharu Skody 105. Tak czy siak, tu bardziej chodzi o wytrzymałość i podatność na przegrzanie elementu oporowego w tanim kocu. Ja nie twierdzę, że koce za 600 zł nie nadają się do użytku, bo przecież wystarczy sobie skorygować ciśnienie i tyle. Trzeba tylko o tym pamiętać, bo jednak trochę szkoda się zgruzować przez takie coś. Ogólnie grzeją i to dobrze. Do tego Kyoto daje solidną, plastikową skrzynkę na koce, co doskonale je chroni podczas transportu - to też jakiś argument "za". Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MatMax78 Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Ma do was pytanie. Czy warto inwestować w to(lub coś podobnego) wybierając się na tor? http://moto.allegro.pl/protektor-plecow-zolw-knox-contour-tour-s-50-i2754916712.htmlCena jest teraz dużo niższa 50% ale nigdy w tym nie śmigałem i nie wiem na ile przeszkadza to w swobodnej jeździe.Kombi z garbem jednak nie zakrywa całego kręgosłupa, więc się zastanawiam właśnie nad tym.Jeśli ma ktoś doświadczenie to chętnie wysłucham jak w tym się jeździ itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 To zależy jak bardzo lubisz swój kręgosłup, jak lubisz, to warto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.