Lukasz25 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Witam po 1,5 roku czestego katowania moja cr250 odmówiła posłuszenstwa a wygladało to tak.Odpaliła jak zawsze za 2 kopem 10 minut dyflowania i wajchowania biegami i nagle osłabła strzeliła w tłumik przejechała jakies 200metrów i gdy zwolniłem zeby poryć na mniejszym biegu strzeliła w tłumik zgasła i juz nie odpaliła.Zalozyłem nowa swiece i nic.Gdy prubuje ja odpalić strzela w tłumik i wrazenie jakby miala mala kompresje lub moze coś z zapłoonem bo iskre ma ale sam juz nie wiem prosze o rady co mogło sie zepsuć??Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Witam po 1,5 roku czestego katowania moja cr250 odmówiła posłuszenstwa a wygladało to tak.Odpaliła jak zawsze za 2 kopem 10 minut dyflowania i wajchowania biegami i nagle osłabła strzeliła w tłumik przejechała jakies 200metrów i gdy zwolniłem zeby poryć na mniejszym biegu strzeliła w tłumik zgasła i juz nie odpaliła.Zalozyłem nowa swiece i nic.Gdy prubuje ja odpalić strzela w tłumik i wrazenie jakby miala mala kompresje lub moze coś z zapłoonem bo iskre ma ale sam juz nie wiem prosze o rady co mogło sie zepsuć??Pozdrawiam samo psuje się tylko mleko a Ty przekręciłeś i skrzywiłeś zawór wydechowy Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamal068 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Hmmm, ja dzisiaj pojechałem do kumpla, i nagle moto też osłabł, zaczął strzelać w tłumik .. I wg. mnie to wina gaźników. Podobnie jest i u Cb, mozliwe, że to też może być wina zawalonego gaźnika. Jutro jadę po moto, potem zobaczę własnie gaźniki, jak coś to się jutro wieczorem wypowiem. Cytuj _______________________________Wszyscy mają prawo do szczęścia, ale nie wszyscy mają szczęście do prawa ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Gdy prubuje ja odpalić strzela w tłumik i wrazenie jakby miala mala kompresje lub moze coś z zapłoonem bo iskre ma ale sam juz nie wiem prosze o rady co mogło sie zepsuć?? zepsuć się mogło wszystko-zmierz kompresje..... strzały w wydech przy odpalaniu w 2T to książkowy wręcz przykład słabej kompresji aczkolwiek to nie musi być to ale pomiar jest prosty i szybki a sporo ci rozjaśni... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 odkręć 4 śruby pokrywy sterowania zaworem wydechowym i sprawdź czy wszystko jest na swoim miejscu i nic się nie oberwało Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Lichota Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 kompresja jeśli jest słaba to poprostu tłok itp. ale wtedy by tak aż bardzo gwałtownie nie zesłabł. zasyfiony gaźnik hmm mało prawdopodbne ale może akurat; oja bym sprawdził najprędzej te zawory;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 kompresja jeśli jest słaba to poprostu tłok itp. ale wtedy by tak aż bardzo gwałtownie nie zesłabł. zasyfiony gaźnik hmm mało prawdopodbne ale może akurat; oja bym sprawdził najprędzej te zawory;]Ale jakie zawory? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz25 Opublikowano 1 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 Dziękuje wszystkim za wypowiedzi na czuja sprawdzam kompresje i wydaje mi się ze jest taka sama mało prawdopodobne zeby był zacheblowany bo wytrzymywał wiele więcej zawsze. Niechciałbym niepotrzebnie rozkręcac cylindra czy jest mozliwośc sprawdzenia czy iskra ma odpowiednią moc bo jest niebieska .Strzelił raz w tłumik przy zmniejszeniu obrotów na zakręcie ale potem redukcja i wyszedł z tego potem zwolniłem i znowu strzelił i juz nie odpalił.Dodam ze przedtem czyściłem filtr powietrza i namoczyłem go tym lepikiem specjalnym czy to coś mogło tam zababrać?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 Ale jakie zawory?wyobraź sobie, że niektóre silniki 2T mają zawór lub nawet dwa zawory wydechowe Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 1 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 wyobraź sobie, że niektóre silniki 2T mają zawór lub nawet dwa zawory wydechoweWyobrażam sobie, bo rozebrałem kilkanascie, jak nie kilkadziesiąt takich silników już. Myślałem że Krzysiek mysli o zaworach, jak w 4T, tak mi sie skojarzyło dziwnie, dlatego w niezbyt miły i lekko szyderczy sposób chciałem wytknąć mu błąd. Przepraszam szanownych Państwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 nie przepraszaj bo kiedyś spotkasz dwa rodzaje takich zaworów do NSR125 posiadające ten sam numer katalogowy ale inne wymiary :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz25 Opublikowano 1 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 To wasza rade zdemontowac cylinder i sprawdzic zawór wydechowy?? Ile powinno wynościć cisnienie na tłoku w cr 250? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 1 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 To wasza rade zdemontowac cylinder i sprawdzic zawór wydechowy?? Ile powinno wynościć cisnienie na tłoku w cr 250? przeczytaj ponownie post #5 Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz25 Opublikowano 7 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 O.k. jak znajde chwile czasu to rozkręce ta pokrywke na cylindrze od zaworu ale z tego co pamietam w cr 250 96 rok jest jedna śruba na 16 klucz czy jakoś tak więc ja mam wykręcić?Starsze i nowsze crki miały pokrywki a ta ma tylko taką śrube widziałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 7 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2012 1,5 roku jak to napisałeś częstego katowania i ty się dziwisz że padło ? Kiedy był wymieniany tłok ? Zawór raczej bym odpuścił bo był problem z przejściem na wysokie obroty jak by nie działał ale by odpalał. Jeśli by się urwał to na pewno by to odczuł bo wpadł by do cylindra. Zdejmuj cylinder i się wszystkiego dowiesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.