Skocz do zawartości

Strzela w tłumik przy odpalaniu i nie odpala cr250


Rekomendowane odpowiedzi

Witam po 1,5 roku czestego katowania moja cr250 odmówiła posłuszenstwa a wygladało to tak.Odpaliła jak zawsze za 2 kopem 10 minut dyflowania i wajchowania biegami i nagle osłabła strzeliła w tłumik przejechała jakies 200metrów i gdy zwolniłem zeby poryć na mniejszym biegu strzeliła w tłumik zgasła i juz nie odpaliła.Zalozyłem nowa swiece i nic.Gdy prubuje ja odpalić strzela w tłumik i wrazenie jakby miala mala kompresje lub moze coś z zapłoonem bo iskre ma ale sam juz nie wiem prosze o rady co mogło sie zepsuć??Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam po 1,5 roku czestego katowania moja cr250 odmówiła posłuszenstwa a wygladało to tak.Odpaliła jak zawsze za 2 kopem 10 minut dyflowania i wajchowania biegami i nagle osłabła strzeliła w tłumik przejechała jakies 200metrów i gdy zwolniłem zeby poryć na mniejszym biegu strzeliła w tłumik zgasła i juz nie odpaliła.Zalozyłem nowa swiece i nic.Gdy prubuje ja odpalić strzela w tłumik i wrazenie jakby miala mala kompresje lub moze coś z zapłoonem bo iskre ma ale sam juz nie wiem prosze o rady co mogło sie zepsuć??Pozdrawiam

 

samo psuje się tylko mleko a Ty przekręciłeś i skrzywiłeś zawór wydechowy

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm, ja dzisiaj pojechałem do kumpla, i nagle moto też osłabł, zaczął strzelać w tłumik .. I wg. mnie to wina gaźników. Podobnie jest i u Cb, mozliwe, że to też może być wina zawalonego gaźnika. Jutro jadę po moto, potem zobaczę własnie gaźniki, jak coś to się jutro wieczorem wypowiem.

_______________________________

Wszyscy mają prawo do szczęścia, ale nie wszyscy mają szczęście do prawa ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy prubuje ja odpalić strzela w tłumik i wrazenie jakby miala mala kompresje lub moze coś z zapłoonem bo iskre ma ale sam juz nie wiem prosze o rady co mogło sie zepsuć??

 

zepsuć się mogło wszystko-zmierz kompresje.....

 

strzały w wydech przy odpalaniu w 2T to książkowy wręcz przykład słabej kompresji aczkolwiek to nie musi być to ale pomiar jest prosty i szybki a sporo ci rozjaśni...

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuje wszystkim za wypowiedzi na czuja sprawdzam kompresje i wydaje mi się ze jest taka sama mało prawdopodobne zeby był zacheblowany bo wytrzymywał wiele więcej zawsze. Niechciałbym niepotrzebnie rozkręcac cylindra czy jest mozliwośc sprawdzenia czy iskra ma odpowiednią moc bo jest niebieska .Strzelił raz w tłumik przy zmniejszeniu obrotów na zakręcie ale potem redukcja i wyszedł z tego potem zwolniłem i znowu strzelił i juz nie odpalił.Dodam ze przedtem czyściłem filtr powietrza i namoczyłem go tym lepikiem specjalnym czy to coś mogło tam zababrać??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyobraź sobie, że niektóre silniki 2T mają zawór lub nawet dwa zawory wydechowe

Wyobrażam sobie, bo rozebrałem kilkanascie, jak nie kilkadziesiąt takich silników już. Myślałem że Krzysiek mysli o zaworach, jak w 4T, tak mi sie skojarzyło dziwnie, dlatego w niezbyt miły i lekko szyderczy sposób chciałem wytknąć mu błąd. Przepraszam szanownych Państwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O.k. jak znajde chwile czasu to rozkręce ta pokrywke na cylindrze od zaworu ale z tego co pamietam w cr 250 96 rok jest jedna śruba na 16 klucz czy jakoś tak więc ja mam wykręcić?Starsze i nowsze crki miały pokrywki a ta ma tylko taką śrube widziałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1,5 roku jak to napisałeś częstego katowania i ty się dziwisz że padło ? Kiedy był wymieniany tłok ? Zawór raczej bym odpuścił bo był problem z przejściem na wysokie obroty jak by nie działał ale by odpalał. Jeśli by się urwał to na pewno by to odczuł bo wpadł by do cylindra. Zdejmuj cylinder i się wszystkiego dowiesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...