Skocz do zawartości

Yamaha FJ 1100 POMOCY!!!!


@pasjonat@
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Yamaha FJ 1100.

WITAM WSZYSTKICH SZANOWNYCH FORUMOWICZÓW.

JESTEM NOWYM NABYWCĄ W.W. POJAZDU.

MAM PROBLEM I NIE WIEM JAK GO UGRYŚĆ SZUKAŁEM NA RÓŻNNYCH FORACH I NIC PODOBNEGO NIE ZNALAZŁEM.

 

WIĘC PODCZAS JEDNOSTAJNEJ JAZDY MOTOCYKLEM W GRANICACH 3000-4000 TYS. OBROTÓW WYSTĘPUJE PRZERYWANIE -DOSŁOWNIE SZARPIE MOTOREM .(STRASZNIE MNIE TO DENERWUJE), JAK BY NIE DOSTAWAŁ BĘZYNY. NATOMIAST DZIWNE JEST TO , ŻE PO NIŻEJ LUB POWYŻEJ TYCH OBROTÓW JEST OK.

ROZPĘDZA SIĘ NORMALNIE ,KOPA MA SUPER ,ALE NIE BĘDĘ PRZECIEŻ CIĄGLE MU WSTAWIAŁ.

PROSZĘ O JAKIEŚ SUGESTIE Z WASZEJ STRONY DOT. ROZWIĄZANIA TEGO PROBLEMU.

DZIĘKI Z GÓRY!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka redukcja? FJ1100 ciagnie tak samo czy to na 1 czy na 5 biegu, idzie jak lokomotywa. V bieg można używać od 40 do 250km/h, osobiscie sprawdzalem.

 

 

Masz gazniki do zrobienia.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaka redukcja? FJ1100 ciagnie tak samo czy to na 1 czy na 5 biegu, idzie jak lokomotywa. V bieg można używać od 40 do 250km/h, osobiscie sprawdzalem.

 

 

Masz gazniki do zrobienia.

Dzięki za zainteresowanie .

Więc rozumiem ,że regulacja powinna pomóc?

Jak sądzicie czy wsadzać łapki samemu -regulować, czy do mechanika .

Może ktoś ma jakieś inne pomysły -porady ????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli nie bardzo wiesz co do czego to daj do mechanika. Gaźniki to trudny temat, w starym moto jeszcze trudniejszy a w FJ trzeba się pobawić trochę. W innym wypadku będzie chlała masakryczne ilości paliwa po niewłaściwej regulacji. A FJ potrafi sporo łyknąć, nawet kilkanaście litrów na setkę. Sprawa jest odrobinę łatwiejsza niż w innych bo śruby składu są od góry gaźników a to bardzo ułatwia życie.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie .

Jestem właśnie po wizycie w serwisie. Gaźniki sprawdzone, wyregulowane na cacy . Niestety problem nie rozwiązany -nadal to samo.Fachowcy twierdzą ,że jest to raczej wina elektryki , lecz co do tego nie ma nikt pewności.Już nie wiem co o tym myśleć :( . Co do spalania , to nie mam zastrzeżeń jest ok.

Co za przypadek...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie w 1200 był podobny przypadek. Działo się to w szerszym zakresie obrotów ale wrażenia podobne. Powodował to czujnik przy stopce bocznej, przy lekkim ruchu stopki rozłączał mi zapłon. Też w serwisie się męczyli bo na stanowisku wsio ok a podczas jazdy lipa. Sprawdziłem sobie czujnik multimetrem, przeczyściłem i jest git.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe czy ten serwis radzi sobie ze starymi gaźnikami. To wcale nie takie proste jest. Do Nas czasem przyjeżdżają sprzęty które kilka minut wcześniej wyjechały z innego serwisu po rzekomej regulacji gaźników i wcale nie chcą jechać albo się dławią, duszą, kichają itp. Jeśli nie znajdziesz rozwiązania w elektryce typu luźny przewód, wadliwy włącznik przy stopce, klamce, wyłączniku zapłonu itp. to wtedy ewidentnie masz problem w gaźnikach a one mają problem w przejściu z jednego obwodu na drugi, akurat 3-4k tak wypada w okolicach przejścia i tu może leżeć problem.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważ że problem jest przy 3-4k RPM. A jak ziomek odwija ogień to nic się nie dzieje. Poza tym 1100 nie ma pompy, jest kranik.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Identyczne objawy miałem w XJR RP02(w końcu ten sam silnik i gaźniki) dostawałem ku@@##cy między 3500-4000 obr. jadąc w trasie. Jakbym jechał na koniu na rodeo :) :laugh: . Pomogło konkretne czyszczenie i synchro gaźników. Dodatkowo regulacja położenia TPSa który był przestawiony na 10k obr. a powinien wskazywać 5k....

Edytowane przez Dream
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...