Skocz do zawartości

Husqvarna 610 te remoncik czas zacząć


Malykrata
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam przymierzam sie do remontu mej Huski z 1997 rok (stanęła korba )

Potrzebuje namiary do konkretnego sklepu , lub dostawcy celem zakupu w/w części , poczytalem troche i wiem ze nie bedzie lekko

 

Sprawa kolejna to sposób na zdjęcie w normalny sposób zębatki z wału po stronie rozrządu ( zwykły sciągacz nie daje rady)

Każda porada uwaga miłe widziana

 

Pozdrawiam lewą ręką Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co wiem, czesci do husqi ma ZYCH OFFROAD, ale nie miałem z nim zadnych doswiadczen

 

tutaj masz jakies info

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/109158-zych-offroad-jak-wygladaja-zakupy/

 

w tym modelu chyba nie ma korby w zamienniku i trzeba będzie brac drogi orginał, ogólnie remont pewnie przekroczy wartosc motocykla, więc musisz bardzo lubic ten model

 

w jaki sposób ta zębatka jest mocowana? mozesz spróbowac podgrzac ją palnikiem i wtedy sciagac

Edytowane przez jjank
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam przymierzam sie do remontu mej Huski z 1997 rok (stanęła korba )

Potrzebuje namiary do konkretnego sklepu , lub dostawcy celem zakupu w/w części , poczytalem troche i wiem ze nie bedzie lekko

 

Sprawa kolejna to sposób na zdjęcie w normalny sposób zębatki z wału po stronie rozrządu ( zwykły sciągacz nie daje rady)

Każda porada uwaga miłe widziana

 

Pozdrawiam lewą ręką Paweł

U Zycha nie kupuj, bo kilku moich znajomych miało z nim problemy spore. Jeśli zębatka jest normalnie na klinie to nie powinno byc problemu z jej sciągnięciem. Ewentualnie zmrozić czop wału a grzaż zębatkę, samym grzaniem nie da rade.

 

Znalazłem korbe wossner za 700 zł :( lub prox cena podobna , o firmie Zych napisał kolega ze miał problem wlasnie z korba do tego modelu ,

 

 

A zebatka po grzaniu , obawiam sie ze może sie wygąć co wy na to ?

Co do ceny to norma, do LC4 też tyle kosztuje. Żebyś się czasem w przypływie emocji nie skusił na regeneracje korby bo długo nie pojeździsz.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odezwij się na PW do mnie, coś wymyślimy. Na co dzień w warsztacie robimy wyczynowe silniki.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki jutro ogarne temat . Czytaj :przekonam żonę lub coś sprzedam :)

 

Moto w proszku , glowica u fachowca , okazuje sie ze tłok przytarty , korba stoi i

jest niewiadomego pochodzenia , ogólnie dupa......

Sprawdź dobrze wszelakie kanały,pompe oleju (jeśli już ją masz),zawory by pass i inne czesci związane z obiegiem oleju. LC4 przez właśnie taki zaworek w magistrali umiera sobie od tak. Robiłem ostatnio 2 LC4, obydwa wysiały korbe przez to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...