jarameb Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Witam szanownych panów. Dłubię sobie ciągle z leciwą KZ-tą, została mi jeszcze nieszczęsna śruba od spustu oleju, kręci się w kółko i kapie z niej olej. Jeszcze jej nie wyjmowałem, także nie wiem czy zerwany gwint na śrubie czy w bloku, no ale na chłopski rozum, raczej w aluminiowym bloku. I teraz... jak to bezawaryjnie załatwić...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 helicoil, przegwintowanie na większy rozmiar, wstawienie tulejki, dotoczenie/kupno korka z dłuższym gwintem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarameb Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 O... wystarczy dłuższa śruba. No to miło w takim razie. To chyba... już dzięki za pomoc. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J.Pastor Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 O... wystarczy dłuższa śruba. Raczej nie wystarczy.Pod łeb śruby należy dać podkładkę aluminiową lub miedzianą - to jest uszczelka.Powierzchnie/płaszczyzny miski oraz pod łbem śruby mają być równe. Aluminiowa się ładnie ułoży, miedziana będzie nieco twardsza więc należy ją uplastycznić (temperatura i nagłe studzenie w wodzie). Naprawa gwintu jest możliwa na kilka sposobów, jak wyżej. Uszczelnia uszczelka. Cytuj PASTOR GARAGE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarameb Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Nooo, wiadomo, ale chodziło właśnie, głównie, o feralny gwint. jeszcze raz dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reader Opublikowano 1 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2014 Witam :) Dzisiaj zabrałem się za wymianę oleju, spuściłem olej itd. więc nadszedł czas aby przykręcić korek spustowy i okazuje się, że gwint jest zerwany :( Wyjaśniło to też, dlaczego po odkręceniu gwint był owinięty pakułami ... No ale teraz co z tym fantem zrobić ? Chciałbym jakoś uniknąć odkręcania kolektorów, ponieważ może wyniknąć kolejny kłopot, lecz nie wiem czy bez odkręcenia ich wyjmę miskę oleju. Proszę o rozsądne porady :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 Można użyć zestawu HELICOLI do naprawy zerwanych gwintów. W moim aucie się sprawdziło Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 2 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2014 Po pierwsze używaj wyszukiwarki bo temat oklepany jak opozycja na Ukraninie przez Putina.http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/135431-zerwany-gwint-spustowy-w-misie-olejowej/?hl=%2Bzerwany+%2Bgwint Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.