jjank Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 współczuję ci kolego, kartery są do dostania bez problemu, jest masa gratów na allegro do cr, na pocieszenie powiem ci ze nie ty jeden masz takie cyrki z cr 250, mojemu koledze mimo ze wsadził w sprzęt masę kasy a i moto nie jest zbyt ekstremalnie i duzo jezdzone ciągle coś się dzieje, po prostu cuda, mozna ksiązke napisać o tym egzemplarzu, ale mniejsza o to, jest na forum jak będzie mial chęc to niech sam napisze, u ciebie po prostu ktoś spieprzył remont, źle zregenerował korbę, nie było osiowości łozysk wału albo nie poprawiono płaszczyzn karterów, bo skoro tłok był w miarę świeży to nie ma cudów aby pękł tak czy siak aby doprowadzic to do stanu uzywalnosci trzeba wydać ok 4K zł, więc dobrze zastanów się czy pasuje ci ten model, bo potem nie będzie ci sie go oplacało sprzedać, teraz jeszcze mozesz go popchnąc na częsci czy tam przypadkiem z tyłu nie masz koła 18"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gucio46 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Co do rocznika nie ma żadnego wałka motocykl był sprowadzony 4 lata temu z angli i udało sie go normalnie zarejestrować... Gość od którego to kupowałem jest w miare pewny ponieważ jest znajomym i klientem mechanika który mi to polecił i który bedzie to teraz naprawiał ale wcześniej on nie robił tego remontu.On twierdzi że vertex taki już jest bez szału ITALIA ;/ miał już taki przypadek że właśnie vertex sie posypał przy raptorze.Co do spraw finansowych bede próbował się dogadać ze sprzedajacym przecież jest coś takiego jak rekojnia mam prawo do zwrotu w ciągu 2 tygodnii. kumpel kiedys sprzedał skuter po tyg. goście przyjechali bo się zatarł i musiał odać kase. mechanik twierdzi że musiała być jakaś wada materiału nie jestem winny ani ja ani sprzedający bo nikt w tym nie siedzi... naprawde już dość mam tej sprawy a minoł zaledwie jeden dzień... najchętniej bym to odał ale sprzedający nie przyjmuje tego do informacji ? co do koła nie wiemm nie sprawdzałem ale fakt motocykl wysoko stoi... felgi excela. silnik przed rozpadem naprawde ładnie pracował i miał moc po motocykl byłem z kumplem który smiga na takiej samej i nie miał zastrzeżeń... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Co do rocznika nie ma żadnego wałka motocykl był sprowadzony 4 lata temu z angli i udało sie go normalnie zarejestrować... od kiedy cr dało się zarejestrować ????!!! crossówki w PL nigdy nie da się normalnie zarejestrować.... jak nie masz rachunków na ten remont to znaczy że nigdy nie był robiony bo takie rzeczy się trzyma .......dał ci to sprzedający ?? tam byłby adres tego serwisu i powinno być wyszczególnione co było robione..... jak podpisałeś umowę gotowca z internetu to tam jest zapis że kupujący oświadcza że stan techniczny pojazdu jest mu znany więc zapewnie nic nie zdziałasz.... współczuje ci również ale mam wrażenie że nic nie zdziałasz i będziesz musiał to przyjąć finansowo na klatę :( Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
major000 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 (edytowane) Tłoki nie pękają same z siebie po 2 godzinach jazdy, nawet tanie podróby. Niestety kupiłeś mine i na twoim miejscu bym to próbował zwrócić. A co do karterów to nie chcę cię stresować ale kupuje się parami. A tak poza tym to idę o zakład że karter był pęknięty już przed twoją awarią. Edytowane 19 Sierpnia 2012 przez major000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Jeśli to prawda że remont 2 lata temu był robiony i moto stało, to najprawdopodobniej trafił się vertex z wadliwej serii. Właśnie 2 lata temu vertex miał krzywą akcje że tłoki nie dolatywały do 10 mth czy to w 2t czy 4t, więc tu mogło się jeszcze to trafić. A co do rocznika to nie jest 2002 r, model 2000-2001 -> stara drugiej generacji alu rama, stare plastiki więc już z racji wałka możesz próbować oddać moto sprzedającemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 zwrot jest mozliwy tylko przy dobrej woli sprzedającego, jeśli to jakiś znajomy znajomego to mozna próbować co do koła nie wiemm nie sprawdzałem ale fakt motocykl wysoko stoi...mi to moto wygląda na jakąś konwersję na enduro, czy tam nie masz w dowodzie przypadkiem "HM honda" czy coś takiego? sprawdz to kolo bo na moje oko tam jest 18" zamiast 19", byc moze to rzadko spotykana crka tuningowana przez HM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Prawdopodobnie jest HM CR250. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gucio46 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2012 (edytowane) Sorry, z tym rocznikiem to mnie przy muliło to jest 2001r. i tak właśnie jest w dowodzie.I byłem tego świadomy jak kupowałem tylko teraz zauwazyłem że napisałem post z błędem ;/ w Angli najprawdopodobniej przez pomyłkę wystawili dokument (V5C) czyli pojazd z możliwością rejestracji.PS. był okres że tutaj właśnie u nas w starostwie rejestrowali wszystko gdzie gdzieś indziej było to nie do pomyślenia. Gość ma quada zarejestrowanego jako pojazd wolnobieżny... Na allegro też stała jakaś zarejestrowana jakiś czas temu... Sprzedający jest wstępnie nastawiony na ugodę np. remont pół na pół ? nie chce natomiast finansować całego remontu bo twiedzi że woli sobie go zrobić i zostawić... co myślicie o spawaniu karteru ??? jest to pęknięcie ok.1,5cm na dole silnika na łączeniu 2 karterów bez żadnego ubytku Edytowane 20 Sierpnia 2012 przez gucio46 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 kup drugie kartery, nie będą drogie, jeśli podzielicie koszty remontu po połowie to nienajgorzej na tym wyjdziesz, spisz z gościem oświadczenie, w ktorym zobowiąże siędo zapłaty 1/2 faktury z warsztatu tego i tego, tylko wybierz porządny warsztat, ktory naprawia crossówki, a nie tylko serwisuje głownie szosówki i napisz wreszcie co to jest za moto, jakie masz koło i co masz wbite w dowodzie :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gucio46 Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Jasne nie drogie... 800zł tak wszędzie stoją koleś proponował mi jakieś naprawiane za 500 czyli moj tez moge próbować naprawićpospawam i dam na płasko szlif żeby tylko delikatnie zebrali i wydaje mi sie ze powinno grac niestety nie ma mnie w domu abym mógł cos więcej powiedzieć ale wydaje mi się ze pisało tylko honda cr bede na weekend w domu to dam znać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gucio46 Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Była to zwykła cr 250 nie żadna HM. Na szczęście sprawa została rozwiązana sprzedający odał kase za motorek powodem awari było złe dobranie tłoka do cylindra podczas remontu. tłok był za mały. Temat do zamknięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Była to zwykła cr 250 nie żadna HM. Na szczęście sprawa została rozwiązana sprzedający odał kase za motorek powodem awari było złe dobranie tłoka do cylindra podczas remontu. tłok był za mały. Temat do zamknięcia.Była to zwykła cr 250 nie żadna HM. Na szczęście sprawa została rozwiązana sprzedający odał kase za motorek powodem awari było złe dobranie tłoka do cylindra podczas remontu. tłok był za mały. Temat do zamknięcia.No to trafiłeś na uczciwego sprzedawcę i miałęś sporo szczęscia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.