Skocz do zawartości

Ktm sxf 450 2008r zakup ???


Rekomendowane odpowiedzi

witam, od dłuszego czasu szukam crossa dla siebie lecz nie mogę się na nic zdecydować. znalazłem takiego sxf 450 http://moto.allegro....2540470525.html co sądzicie w ogóle o tym modelu ładować się w to czy lepiej jakieś 250 2T ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zależy czy kiedyś jeździłeś po terenie, a nawet jeśli nie jeździłeś to i tak odradzam ktm'y... 4t żywotnijsze ale trzeba uwarzać przy kupnie ponieważ gdy silnik się skończy koszta są wielkie.

250 w 2t fajne zrywne ale gdy daje się pędzel to strasznie dużo kopci;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten w aukcji to raczej EXC 450 bo ma lampy.Co do wyboru 250 2T a 450 4T.Hmmm wybór jest ciężki koszty utrzymania wychodzą podobnie,natomiast jesli kupisz mine w 4T to na 5 tys zł remont się MOŻE skończy, w 2T 2-3 tys i masz wszystko na cacy.Jeśli chodzi o jazde to EXC 450 jezdzi sie rewelacyjnie(mapy zapłonu).Sam mam SX 250 2T i straszną kondycje do tego trzeba plus dobre wyćwiczenie rąk,moto jest poprostu bardzo agresywne i trzeba z nim walczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest SX-F 450 z dołożonymi światłami. Podstawowa sprawa to kiedy był robiony remont silnika, te egzemplarze lubią się grubo posypać jeśli na czas nie robisz wymian. W przebieg bym nie wierzył bo wygląda na więcej niż chłop podaje. Generalnie do lasu ten sprzęt się nie nadaje, brak kopki, 4 biegi, potężna moc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, w takim razie odpuszczę sobie to 4t 250,Jeździć jezdziłem 2t i 4t, Kumpel ma właśnie crf 450 bardzo fajnie sie tym jeździ ale właśnie zauważyłem że to jest skarbonka ciągle coś,wiecz raczej zdecyduję się na 2t 250 ale ciężko znaleśc coś nie starganego myślę nad taka cr 250 http://otomoto.pl/honda-cr-wzmocniona-honda-cr-250-M3293951.html kumpel ma cos takiego i to świetnie zamiata ;)) tylko znów dylemat czy kx rm czy cr ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli odpowiada ci charakterystyka "starego" dwusuwa w dodatku crossówki to jak najbardziej kupuj. Kx odpuść bo mało tego jest, ciężko trafić dobry egzemplarz, a sprzedać kawe w Polsce to rzecz praktycznie niewykonalna bo do tej pory panuje opinia że kawy się sypią i ludziska boją sie tych sprzętów(co oczywiście jest bzdurą). Szukaj RM lub CR ważne żeby w dobrym stanie był, należy pamiętać że tych modeli już nie produkuję się od ładnych paru lat. Nie wspomniałeś jeszcze o Yamaha YZ nad którą też warto się zastanowić oraz KTM SX, jeśli chodzi o sx to sugeruję model od 2007 w górę, miałem model 2008 i naprawdę polecam. Ta Honda z linku na zdjęciach fajna, dodatków ma na sobie za ładnych kilka tysi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie koniecznie 2t bo za ta sama cenne można mieć młodsze,wizualnie dużo ładniejsze 4t 250 tagże szukam również crf 250 rmz 250,tylko mam obawy czy mocy nie będzie za mało, mam zamiar latac po lesie i jest koło mnie nie daleko fajna miejscówka na żwirowni tagże nie wiem czy taka 250 4t bedzie się spisywała ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

250 4t jest bardzo wymagającym sprzętem pod względem serwisowania. To są bardzo wysilone silniki przy których nie można sobie pozwolić na odwlekanie w czasie kontroli i wymian podzespołów silnika. Roczne utrzymanie 250-tki 4t śmiem twierdzić jest najdroższe ze wszystkich pojemności. Jeździ się super tymi sprzętami bo są mocne i lekkie ale coś za coś, jeśli już wybierać to sugerowałbym 250 yzf, uważam że najlepiej się spisuję w tej kategorii. Jak chcesz mieć sprzęt mocny i powiedzmy "tani" w serwisowaniu to zostaje ci albo duże enduro typu 525, 530 exc, 450 wrf, 450crfx lub dwusuw obojętnie jakiej pojemności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znalazłem ładna doiwestowana 250 yzf http://moto.allegro.pl/yamaha-yz-250-i2559409009.html myśle że sprzet godny cenny sprzedajacy mówi ze ma nalatane 80mth amatorskiej jazdy przy przebiegu 50mth był wymieniany tłok moję pytanie jest takie czy nie nalażało by już się spodziewać remontu na jakieś 100mth ?? co ile remont w takiej maszynie ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tłok , jeśli nie ścigasz się po zawodach i nie ciśniesz pod odcięcie spokojnie 80 mth zrobi, korba mniej wiecej co drugi tłok. Miałem 2 yzf i zawory robiły min 300 mth i dopiero po tym przebiegu zaczely sie luzy kasowac. Reszta w miare zużycia, łańcuszek rozrządu przy zmianie tłoka. Moje dwie były w ten sposób serwisowane i żadna nie "wybuchła"

Edytowane przez Patryk_mx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najważniejsze są rutynowe kontrole, w 90% przypadków to zapobiega wybuchowi. Zrobisz te 8 MTH, to weź wymien olej, przy okazji sprawdź zawory i stan łańcuszka (roboty przy tym wiele nie masz). Wtedy możesz być spokojny że motor Cię nie zakoczy. Oczywiście to wyczynówka, więc może się jej zdarzyć nieoczekiwany rozpierdol silnika , ale to rzadkość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc jednak wybór padł na cr 250 2002r, motorek świeżo po remoncie i naprawde doinwestowany,będę miał chwile to wrzuce foto ;)) moje pytania takie na szybko ; 1;ile powietrza w kołach powninna mieć cr. 2. co ile mth wymiana oleju skrzynia biegów (jazda amatorska)3. jaka świeca (symbol) ?4.Jaka miesznka bedzie najbardziej optymalna 1;50 ? 5; Czy zna ktoś sposób naprawy kopniaka tego luzu który rysuje rame podobno ten typ tak ma (kumpel ma to samo) pozdrawiam i z góry dzięki za info ;))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 1 Atm będzie ok, do endurowania po śliskim można trochę upuścic, ale trzeba się wtedy pilnować i na twardym nie odkręcać

2 ja zmieniam co ok 12mth czyli 4-5 zbiorników

3 pewnie br8eg, ale sprawdz w manualu

4 u nas każdy leje 1-50 do 2T i jest gitara

5 kolega tez to ma, nie wiem czy idze to naprawic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak wygląda ta nieszczęsna cr ;/

 

post-49163-0-21997800-1345372008_thumb.jpg

 

 

Kupiłem ten motor,i mam ogromnego pecha... Nacieszyłem się nim zaledwie 0,4mth ;/

Podczas jazdy zaczeło walić coś w silniku szybko się zatrzymałem zgasiłem motor,kopniak sztywny....

Motocykl jest ok.2 mth po remoncie tłok+korba.Jednak było to robione 2 lata temu w autoryzowanym serwisie honda w Poznaniu który juz nie istnieje...

Po ściagnięciu cylindra z mechanikiem okazało się że rozleciał sie tłok (vertex) wygląda na świeżyzne kawałki tłoka po wpadały miedzy wał a kartery i doszło do pęknięcia lewego kartera normalnie ręce lecą ;/

 

Może ktoś z was wie gdzie można dostac takie kartery (symbol;ME03E) też jeszcze nie wiem czy wystarczy tylko ten uszkodzony lewy czy muszą być 2 razem najlepiej ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...