Krzysnik363 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Witam serdecznie. Od pewnego czasu jestem posiadaczem Bandita 600S z 2001r.Motocykl ma na zegarze przejechane 22tys km i nie wygląda na to by był jakoś drastycznie krecony. Mniejsza zo to. Problem tkwi w tym, że powyżej 10-11tys obrotów strasznie kopci na czarno. Oczywiscie na luzie. Nie wiem jak pod obciążeniem. Poniżej tych obrotów nie puszcze żadnego dymka.Co może być tego przycyzną. Olej świeżo po wymianie. Druga sprawa to szarpiąca kierownica po jej puszczeniu. Moto jest po małym ślizgu ale w sumie to tknieta była tylko owiewka. Reszte przyjął crashpad. Czego to mzoe być wina ? Po puszczeniu zaczyna wpadać w tzw. "szime" Pozdrawiam, Krzysiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Kopcenie na czarno jest przez odcinke. Nie krec go bez obciazenia, bo nie jest to zdrowe dla silnika... Szime powoduje opona, lozysko glowki ramy, krzywa felga, itp itd. Trzeba poprostu sprawdzic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysnik363 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Wiem ze to nie jest zdrowe. Odkryłem to w sumie przez przypadek i stąd moje pytanie. Przy 10 tys jeszcze mu "troche " brakuje do odcinki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Sprawdź jeszcze ustawienie lag w półkach. Po glebie (nawet niezbyt groźnej) potrafią się przestawić. Wystarczy ustawić i po sprawie.Jeśli to nie pomoże, to jak pisł jimi11, opona, felga, albo łóżysko główki ramy do sprawdzenia lub wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
derbixxx Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Taki lekki offtop... Naprawdę spolszczyliśmy już słowo "shimmy" do "szima" O.o? Nie brzmi aż tak tragicznie, trochę ma w sobie ze "schiza". Cytuj www.bikepics.com/members/filipski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrPlama Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2012 dymi na czarno bo jest mieszanka bogata-nie ma co sie martwić. czasem poluzowanie srubek w półkach pomaga, jak poluzujesz śrubki to mozesz pokrecic lagą - powinna się kręcic, jesli sie w jakims momencie zablokuje to laga skrzywiona.koło wyważone? ciezarki na kierownicy są? sprawdzić luz na łozyskach głowki= moto na stopkę centralna, przednie kolo do góry, chwytasz za lagi i ciagniesz szukajac luzu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Samo sprawdzenie luzu to nie wszystko. U mnie nie ma luzu jako takiego, a łożysko jest zużyte i moto zaczyna wężykować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysnik363 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 dymi na czarno bo jest mieszanka bogata-nie ma co sie martwić. czasem poluzowanie srubek w półkach pomaga, jak poluzujesz śrubki to mozesz pokrecic lagą - powinna się kręcic, jesli sie w jakims momencie zablokuje to laga skrzywiona.koło wyważone? ciezarki na kierownicy są? sprawdzić luz na łozyskach głowki= moto na stopkę centralna, przednie kolo do góry, chwytasz za lagi i ciagniesz szukajac luzu. Ciężarków na kierownicy nie ma. Myslisz, że to ich brak może powodwać "schimme" przy każdym puszczeniu kiery ?Koło dziś bedzie wyważane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Nie. Ciężarki mają za zadanie wyłącznie neutralizować drgania przenoszone na ręce, nie mają wpływu na shimmy. Shima nie powstaje ot tak przy puszczeniu kierownicy można jej doświadczyć schodząc z gumy albo mocno odkręcając po wyjściu z zakrętu kiedy przednie koło robi się lekkie i wybic je z "rytmu" może każda nierówność na drodze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 raczej nie, prędzej opona - to najczęstsza przyczyna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.