Skinner Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Mam Deluxe z 2005 i przyznaję, że moja lampa świeci nie lepiej niż oliwna lampka... :sad: Stąd też kilak pytań:Czy da się coś więcej z lampy wykrzesać, jeśli tak to w jaki sposób ? A może został już tylko xenon...Jakie (i gdzie) kupić lampy do lightbar'ów, żeby dobrze doświetlić drogę ? Mam stock'owe, soczewkowe klosze, a to kupa straszna...Przyjmę chętnie wszelkie porady w temacie jak powyżej. Jeśli jest gdzieś podobny temat, który warto poczytać, to proszę o info :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
qurim Posted July 31, 2012 Share Posted July 31, 2012 Może zacznij od porządnej, markowej żarówki? Może upolujesz gdzieś w okolicy H4 90/110W, która oficjalnie nie może być używana na europejskich drogach. :biggrin: Moja Ela przypłynęła z H4 130/130W. Małe solarium w przedniej lampie. Quote MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter 1600 Posted July 31, 2012 Share Posted July 31, 2012 Mam oryginały w Road Kingu i raczej nie na narzekam.Mam gładkie szkła.Xenon jest dobrym wyjściem,ale władza,albo diagnosta może się przyczepić.Nowością do HD są lampy diodowe,świecą jak xenon,a prądu biorą bardzo mało.Jedyna wada tych lamp to kosmiczna cena.http://moto.allegro.pl/lampa-glowna-led-harley-davidson-czarny-wklad-hd-i2491210183.html . Quote 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallygatorr Posted July 31, 2012 Share Posted July 31, 2012 Skinner, rzeczywiście jest taka kupa? Czy po prostu chcesz mieć jak w dzień? Ja mam Electrę 95 i oryginalną lampę główną (ryflowaną), lightbary jeden wkład oryginał (wkład będący żarówką -wymienia się całość) a drugi wkład na zarówkę - też ryflowane. Używam w reflektorze głównym żarówki Philips Night Vision 55W i w zestawie z lightbarem jest OK. Oczywiście LB ustawiony żeby nie oślepiać (za bardzo :wink: ). Zrobiłem jeszcze 2 małe mody: długie pali się razem z krótkim - jak się przełączało na długie to miałem trochę za ciemno bezpośrednio przed sobą oraz zrobiłem LB niezależnie - włącza się przyciskiem i zmiana na długie go nie gasi. Przyzwyczajony do ksenonów w puszce nie narzekam teraz na światła w Habecie... A, jeszcz używam okularów z wymiennymi szkłami i jak jest ciemno zakładam pomarańczowe - wrażenie jest, że jest ciemniej ale widać wszystko bardziej selektywnie.... Quote http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Link to comment Share on other sites More sharing options...
FIS Posted July 31, 2012 Share Posted July 31, 2012 wallygator- masz na mysli pomarańczowe czy żółte? Quote "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
ziomek30 Posted July 31, 2012 Share Posted July 31, 2012 Osram wypuscil ostatnio H4 cena okolo 50 zl za sztuke ale jak pokazywali test tej zarowki to swieci nawet do 30 metrow dalej w stosunku do zwyklej taniej H4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallygatorr Posted July 31, 2012 Share Posted July 31, 2012 Fisu, mam pomarańczowe... Wiem o żółtych, ale w zestawie były pomarańczowe i o dziwo też dają radę... Quote http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skinner Posted August 1, 2012 Author Share Posted August 1, 2012 Może zacznij od porządnej, markowej żarówki? Może upolujesz gdzieś w okolicy H4 90/110W, która oficjalnie nie może być używana na europejskich drogach. :biggrin: Moja Ela przypłynęła z H4 130/130W. Małe solarium w przedniej lampie. Szukałem troszkę i takich "słoneczek", jak te żarówki, o których pisałeś, to nie znalazłem :sad: Mam oryginały w Road Kingu i raczej nie na narzekam.Mam gładkie szkła.Xenon jest dobrym wyjściem,ale władza,albo diagnosta może się przyczepić.Nowością do HD są lampy diodowe,świecą jak xenon,a prądu biorą bardzo mało.Jedyna wada tych lamp to kosmiczna cena.http://moto.allegro....2491210183.html . U nas na Północy raczej xenon'ów nikt się nie czepia, a przynajmniej nie słyszałem. Lampy diodowe od HD... I owszem znam, ale cena rzeczywiście nie zachęca :dry: Skinner, rzeczywiście jest taka kupa? Czy po prostu chcesz mieć jak w dzień? Ja mam Electrę 95 i oryginalną lampę główną (ryflowaną), lightbary jeden wkład oryginał (wkład będący żarówką -wymienia się całość) a drugi wkład na zarówkę - też ryflowane. Używam w reflektorze głównym żarówki Philips Night Vision 55W i w zestawie z lightbarem jest OK. Oczywiście LB ustawiony żeby nie oślepiać (za bardzo :wink: ). Zrobiłem jeszcze 2 małe mody: długie pali się razem z krótkim - jak się przełączało na długie to miałem trochę za ciemno bezpośrednio przed sobą oraz zrobiłem LB niezależnie - włącza się przyciskiem i zmiana na długie go nie gasi. Przyzwyczajony do ksenonów w puszce nie narzekam teraz na światła w Habecie... A, jeszcz używam okularów z wymiennymi szkłami i jak jest ciemno zakładam pomarańczowe - wrażenie jest, że jest ciemniej ale widać wszystko bardziej selektywnie.... Jak dla mnie, to stock'owa lampa jest za słaba. Mam jakąś lepszą żarówkę, ale czułbym się bezpieczniej, gdybym widział dalej.U mnie lightbar'ów nie można regulować, no chyba, że młotkiem :laugh: więc jak mam włączone w nocy, to daję innym po gałach...No i po zmroku oczywiście mam żółtka na oczach :cool: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter 1600 Posted August 1, 2012 Share Posted August 1, 2012 A dlaczego lightbarów nie można regulować?Wszystkie mają regulację,tylko że do tego trzeba zdjąć kierunkowskaz,a jeśli lampy świecą za wysoko to nic nie dają. Quote 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wallygatorr Posted August 2, 2012 Share Posted August 2, 2012 Lightbary się reguluje następujaco: odkręcasz kierunek i od spodu jest nakrętka 1/2" którą luzujesz lampę LB i możesz ją ustawić. Niestety mały trik - przez środek śuby przechodzi przewód + którego nie ma jak odłączyć - z jednej strony kończy się w kostce pod owiewką, z drugiej końcówka nie przejdzie przez śrubę , podejście do nakrętki jest jedynie nasadką ale ten przewód przeszkadza. J a to rozwiązałem za pomocą starej nasadki 12, którą przeciąłem wzdłuż. Szczelina ma ok. 2mm szerokości i można spokojnie przełożyć ten kabelek. Regulujesz długość świecenia na przegubie soczewkowym tak, aby LB świecił nie dalej niż światła mijania, skręcasz i jest OK. Pamiętaj o kimś do pomocy, bo regulować trzeba siedząc na motocyklu. Przy skręcaniu też tzreba przytrzymać lampę żeby się nie odwróciła. Jest to trochę upierdliwe, ale raz zrobisz i masz spokój. Quote http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skinner Posted August 3, 2012 Author Share Posted August 3, 2012 Dzięki za info. Poćwiczę trochę z tymi lightbar'ami, ale i tak muszę najpierw zmienić wkłady :sad: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Skinner Posted July 22, 2013 Author Share Posted July 22, 2013 Pytanie - lampy z lighatbar'ów przestały się świecić... Żarówki są całe, wszystkie bezpieczniki również. Rano świeciły, a wieczorem, gdy zjechałem do garażu, już nie :sad: Ma ktoś pomysł na to co się mogło stać z tym dziadostwem...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacotto Posted July 22, 2013 Share Posted July 22, 2013 Pytanie - lampy z lighatbar'ów przestały się świecić... Żarówki są całe, wszystkie bezpieczniki również. Rano świeciły, a wieczorem, gdy zjechałem do garażu, już nie :sad: Ma ktoś pomysł na to co się mogło stać z tym dziadostwem...?Sprawdź włącznik i wtyczkę za nim. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.