Skocz do zawartości

FZS 600 cieknie przy dzwigni zmiany biegow


spiwor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam nadzieje, ze z walkiem jest wszystko ok.Zacznijmy od uszczelniacza.

Na razie nie mam czasu, na rozkrecenie nawet pokrywy zebatki, moto ciagle w ruchu.

 

Po czym mozna poznac, ze uszczelniacz da sie wyciagnac z "zewnatrz"?

Notoryczny kłamca :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieje, ze z walkiem jest wszystko ok.Zacznijmy od uszczelniacza.

Na razie nie mam czasu, na rozkrecenie nawet pokrywy zebatki, moto ciagle w ruchu.

 

Po czym mozna poznac, ze uszczelniacz da sie wyciagnac z "zewnatrz"?

To widać przecież, jak nie ma od zewnętrznej strony karbu to znaczy że wyciąga się na zewnątrz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w Epc wygląda jak by były 2 uszczelniacze na tym wałku zmiany biegów. a wiec jeden prawdopodobie da się wyjąć od zewnątrz.

Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę, aż ciężko czasami ich wyprzedzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...