Skocz do zawartości

Wymiana uszczelniaczy (GSXR 600 2004r)


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Od miesiąca jestem szczęśliwym posiadaczem GSXRa 600 z 2004, do wczoraj szczęśliwym bo napotkałem pewnien problem, do tej pory wszysko było elegancko do niczego nie można było się przyczepić bo motorek jest w naprawdę świetnym stanie, ale po wczorajszej przejażdżce zauważyłem że uszczelniacz w lewej ladze zaczyna popuszczać olej no to wiadomo wymiana uszczelniaczy i oleju ale poprzedni właściciel podobno zrobił to 3k temu, mam nawet świstki na części. I teraz zacząłem szuczkać przyczyny obejrzałem lagi z zewnątrz i chrom wygląda ładnie ale jak świeciłem lampą warsztatową to widać na nim pionowe rysy jak tutaj, jest ich mniej bo gdzieś co 1mm i nie czuć ich pod paznokciem bo się płytkie ( http://foto.scigacz.pl/gallery/publikacje/Krecenie_licznika_jak_poznac_w_motocyklu/Rysy_na_lagach.jpg ), poszukałem w internecie o tym no i znalazłem że to od przebiegu się robi, no faktycznie mój ma sporo bo lekko ponad 70k i teraz pytanie do was czy to przez te rysy puścił mi uszczelniacz czy poprostu poprzedni właściciel nabił mnie w butelkę i nie były one zmieniane i jechać na serwis na ich wymianę i nie martwić się (boję się żeby zaraz znowu nie puściły)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AllBalls unikaj jak ognia. Atheny ja sobie chwale, pomimo ze niektorzy narzekaja. Dobry stosunek jakosci do ceny. Olej do Twojej decyzji. Ja zalalem swoje zalalem Silkolene. Z olei do lag nie bralbym tylko tego gówna z larssona najtanszego, bo ma konsystencje jak woda.

 

Zywotnosc uszczelniaczy zalezy od paru czynnikow - ile ktos zalal wczesniej oleju, czy laga ma wzery, czy motocykl dlugo stal, zalozone stare uszczelniacze, itp itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

A powiedzcie mi jak to jest z olejem do lag w K4. W serwisówce jest podana ilość niecałe 500 (nie pamietam juz dokładnie) na lage, a później znów podają odległość od lustra oleju. To ja nie wiem jaką ilość kupić, żeby starczyło na kompletną wymianę?

Olej jest lany tak jakby dwa razy do dwóch "miejsc" w ladze czy oni podają dwie możliwości pomiaru?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie dałoby się tych rys wypolerować pastą zieloną a później niebieską? Zrobiłem tak kiedyś z wałkiem rozrządu na którym też była bardzo mała rysa ale zużywała simmering i operacja się udała:-) mjuż trzeci rok autko jeździ, druga opcja to może faktycznie założyłe uszczelniacze kiepskiej jakości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...