mateuszGSXR Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 WitamOd miesiąca jestem szczęśliwym posiadaczem GSXRa 600 z 2004, do wczoraj szczęśliwym bo napotkałem pewnien problem, do tej pory wszysko było elegancko do niczego nie można było się przyczepić bo motorek jest w naprawdę świetnym stanie, ale po wczorajszej przejażdżce zauważyłem że uszczelniacz w lewej ladze zaczyna popuszczać olej no to wiadomo wymiana uszczelniaczy i oleju ale poprzedni właściciel podobno zrobił to 3k temu, mam nawet świstki na części. I teraz zacząłem szuczkać przyczyny obejrzałem lagi z zewnątrz i chrom wygląda ładnie ale jak świeciłem lampą warsztatową to widać na nim pionowe rysy jak tutaj, jest ich mniej bo gdzieś co 1mm i nie czuć ich pod paznokciem bo się płytkie ( http://foto.scigacz.pl/gallery/publikacje/Krecenie_licznika_jak_poznac_w_motocyklu/Rysy_na_lagach.jpg ), poszukałem w internecie o tym no i znalazłem że to od przebiegu się robi, no faktycznie mój ma sporo bo lekko ponad 70k i teraz pytanie do was czy to przez te rysy puścił mi uszczelniacz czy poprostu poprzedni właściciel nabił mnie w butelkę i nie były one zmieniane i jechać na serwis na ich wymianę i nie martwić się (boję się żeby zaraz znowu nie puściły)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Wymień ale na oryginalne Suzuki albo NOK. Jeśli one nie dadzą rady to zostanie tylko wymiana lag. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszGSXR Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 czyli takie? (http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=NTIwMTAzNQ==&bid=110050)bo mam do wyboru jeszcze Athena i AllBalls. A olej Motul czy Silkolene?Może ktoś jeszcze się na ten temat wypowiedzieć? Może spróbować to spolerować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 AllBalls unikaj jak ognia. Atheny ja sobie chwale, pomimo ze niektorzy narzekaja. Dobry stosunek jakosci do ceny. Olej do Twojej decyzji. Ja zalalem swoje zalalem Silkolene. Z olei do lag nie bralbym tylko tego gówna z larssona najtanszego, bo ma konsystencje jak woda. Zywotnosc uszczelniaczy zalezy od paru czynnikow - ile ktos zalal wczesniej oleju, czy laga ma wzery, czy motocykl dlugo stal, zalozone stare uszczelniacze, itp itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 nie zmienisz sie nie dowiesz, zwroc uwage na to aby nie nalac oleju wiecej niz przewiduje producentpozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 czyli takie? (http://www.larsson.p...NQ==&bid=110050) Tak, takie. Tańszych nie kupuj bo mogą nie dać rady przy porysowanych lagach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 a jakie daja rade przy porysowanych lagach, nie ma specjalnych uszczelniaczy na porysowane lagi...pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 No specjalnych nie ma, ale praktyka pokazuje, że lepsze wytrzymują dłużej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateuszGSXR Opublikowano 25 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2012 (edytowane) No to zamawiam części i motocykl idzie do warsztatu, proszę jeszcze o niezamykanie tematu to jakby były jeszcze jakieś problemu to będe tutaj pisał Edytowane 25 Lipca 2012 przez mateuszGSXR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KarolP Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 A powiedzcie mi jak to jest z olejem do lag w K4. W serwisówce jest podana ilość niecałe 500 (nie pamietam juz dokładnie) na lage, a później znów podają odległość od lustra oleju. To ja nie wiem jaką ilość kupić, żeby starczyło na kompletną wymianę?Olej jest lany tak jakby dwa razy do dwóch "miejsc" w ladze czy oni podają dwie możliwości pomiaru? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 Podane są dwie możliwości pomiaru, kup litrówkę i wystarczy spokojnie, jak oczywiście dobrze wszystko odpowietrzysz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KarolP Opublikowano 14 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2013 rafael -dzięki wielkie za szybką odpowiedź. Kupie litr. Ale z tym odpowietrzeniem to nie jest odwrotnie, ze jak słabo sie odpowietrzy to mniej wejdzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 Na poczatek rozbierz i sprawdź wszystkie elementy slizgowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deebo Opublikowano 15 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2013 nie dałoby się tych rys wypolerować pastą zieloną a później niebieską? Zrobiłem tak kiedyś z wałkiem rozrządu na którym też była bardzo mała rysa ale zużywała simmering i operacja się udała:-) mjuż trzeci rok autko jeździ, druga opcja to może faktycznie założyłe uszczelniacze kiepskiej jakości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KarolP Opublikowano 16 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2013 Pytanie do autora tematu: A jakie uszczelniacze (wymiary) kupowałes? Bo sa podawane dwa rozmiary, w sumie nawet wiecej, ale dla wewnętrznej średnicy 43 sa : 43x54x11 albo 43x55x9,5/10,5 Troche kiepsko jeśli sie zamowi i nie beda pasowały ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.