AdamWo Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 a tak wogole chwalisz się czy się żalisz, to tak jakby każdy pisał , że kupil nast motocykl i sra po gaciach. Myślę , że sa tacy ale niewielu, nie czujesz się na siłach nie kupuj i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin700 Opublikowano 6 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 a tak wogole chwalisz się czy się żalisz, to tak jakby każdy pisał , że kupil nast motocykl i sra po gaciach. Myślę , że sa tacy ale niewielu, nie czujesz się na siłach nie kupuj i tyle.Już kupiłem, więc klamka zapadła.Wszystko jest dla ludzi ;) Cytuj Wszędzie dobrze, ale najlepiej w siodle :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość łysy31 Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 No z tą mocą to nie ma co przesadzać, tak dobrze nie jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shuy Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Już kupiłem, więc klamka zapadła.Wszystko jest dla ludzi ;)Pewno niedługo przeczytamy, że motocyklista wjechał pod pociąg na przejeździe kolejowym. Maszynista poniósł śmierć na miejscu. Cytuj Szukam go Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdamWo Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 (edytowane) No klamka zapadła ale co dalej?! nie zycze żadnych niespodzianek, ale powinieneś wybrać cos pod swoje umiejętności ,nie pod wygląd. może jak dosiądziesz okaże sie , że super sie jezdzi, albo że mega ciezko. Lepiej po takim przeskoku pojemności jak i rodzaju moto zrobić jazdę próbną przed zakupem. Tylko zastanawia mnie jedno po co ten temat na tym forum , czy koledzy pomogą Ci slownie pojechac na tym moto? Nie sądzę, pewnie 99 % nawet go nie widzialo na oczy, więc albo sobie poradzisz albo nie, klamka i tak zapadła, więc napaliłeś sie i chwała Ci za to. Ale po co ten temat. Zaraz ekipa zacznie wypisywać jeździłem cbr 125 , kupiłem gs 500, dam rady bo to potwór? Edytowane 6 Lipca 2012 przez AdamWo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość łysy31 Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Temat zaraz zamkną, powiem tak za wielką wodą to mają świra i się jakoś mocy nie obawiają . Tylko że mają inne drogi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin700 Opublikowano 7 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 Ale po co ten temat. Zaraz ekipa zacznie wypisywać jeździłem cbr 125 , kupiłem gs 500, dam rady bo to potwór?Pierwotnie chodziło o porady, jak prowadzić motocykl ciężki (które napisano). A później, po odebraniu pojazdu to burza moich myśli.Nadal boję się ciasnych skrętów z małą prędkością - np. w prawo na światłach. Cytuj Wszędzie dobrze, ale najlepiej w siodle :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioHDEłk Opublikowano 7 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 Ja powiem tak. Do każdego motocykla trzeba dorosnąc. I nie chodzi mi o wiek. Kto się ze mną zgadza? A kto nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pancur Opublikowano 7 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 Ja z chęcią bym zmienił, ale nie dla tego że mi czegoś brak. Lekko i przyjemnie się jedzie jak rowerem .Wkurza mnie czasem jak ktoś zwraca uwagę na moja posturę i proporcje z motocyklem.Nie sprzedam chyba aż córa dorośnie do prawka . Cytuj https://www.facebook.com/Motocykleradom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domestos_WC Opublikowano 7 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 no fajne to to, wyglada fajnie, brzmi fajnie, ale jezdzi juz tylko prosto i z tego wzgledu bym nie kupil ;). Ale gratuluje odwagi, sam bym polatal tak z ciekawosci, chociaz podejrzewam, że moje wojaże zakończyły by sie jak "First Ride Yamaha R6, Crash Russia" na youtubie ;) dorosne, zmadrzeje, to kupie VMaxa:P a kolega niech sie pochwali, bo nigdy nie jezdzilem taką krówką z niskim srodkiem, jak zachowuje sie na parkingu, bola nóżki, walka na śmierć i życie? jak noge przygniecie to amputacja :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DNW123 Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Po pierwsze stwierdzenie że crusiery jeżdżą tylko prosto - mogą postawić tylko właściciele mydelniczek, których technika jazdy jest dokładnie taka sama jaką wyniesili z „Wigry 3”.Dziewięciu na 10 nie wie co to przeciwskręt. Znacznie łatwiej przesiąść się z „klocka” na produkt z wtryskarki do plastiku niż na odwrót.Sam mam duże moto a ostatni wypad do Harachowa – pod Szklarską w górach średnią prędkość zaniżali właśnie „mistrzowie” prostej na CBR i GSX. Kumpel na sportserze stwierdził że do Harachowa oderwie się od peletonu ba traci całkowicie przyjemność z pokonywania zakrętów.Wszystko zależy od kierowcy – ale faktem jest że plastiki wybaczają znacznie łatwiej błędy w zakrętach.Jak opanujesz przeciwskręt jak ten kolega nie będziesz chciał zejść z Yamaszki:http://www.youtube.com/watch?v=iDS4FfzXRzE Cytuj motory na tory ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Stwierdzeniem że motocykle sportowe wybaczają błędy troszeczkę mijasz sie z prawdą ;) Oczywiście że można sie do wszystkiego przyzwyczaić i nauczyć ogarniać takie sprzety. Tylko jakoś nie rozumiem potrzeby takiej nauki w przypadku gdy konstruktor motocykla masą motocykla i rozwiazaniami konstrukcyjnymi nam to utrudnia. Tylko w imię designu czy stylu? Oczywiście żaden typ motocykla nie zwalnia z potrzeby rozwoju umiejetności, ale prywatnie uważam że lepiej takie umiejetności rozwijać by lepiej jeździć niz by ogarniać sprzeta w podstawowym stopniu tylko dlatego że duzo waży i ma bez sensu geometrię. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Stwierdzenie, że motocykle sportowe wybaczają więcej błędów, to pachnie mi pinią zasłyszaną pod spożywczakiem w Pcimiu (bez urazy dla Pcimia0/Wystarczy popatrzeć na konstrukcję zawieszenia motocykli sportowych, ich geometrię i porównać to z cruiserem. Gołym okiem widać, do czego motocykle są stworzone. I o czym tu dyskutować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Jasne że może sie komuś wydawać że sportowe maszyny sie łatwiej prowadza itp.Tylko jesli ktoś w przyzwoitym stopniu ogarnia takiego cruisera i wsiądzie na sportowa maszynę to ma wrażenie że jest łatwiej. Tylko że jego umiejetności pozwalaja na znikome wykozystanie tego motocykla. Co z tego że łatwiej, jesli to "łatwo" to żenujace niewykożystanie potencjału motocykla. Po prostu przesuwa sie cały pułap mozliwości, a pozostajac z umiejetnościami na tym samym poziomie jest złudzenie że jest łatwiej. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Po pierwsze stwierdzenie że crusiery jeżdżą tylko prosto - mogą postawić tylko właściciele mydelniczek, których technika jazdy jest dokładnie taka sama jaką wyniesili z „Wigry 3”.Dziewięciu na 10 nie wie co to przeciwskręt.Znacznie łatwiej przesiąść się z „klocka” na produkt z wtryskarki do plastiku niż na odwrót.Sam mam duże moto a ostatni wypad do Harachowa – pod Szklarską w górach średnią prędkość zaniżali właśnie „mistrzowie” prostej na CBR i GSX. Kumpel na sportserze stwierdził że do Harachowa oderwie się od peletonu ba traci całkowicie przyjemność z pokonywania zakrętów.Wszystko zależy od kierowcy – ale faktem jest że plastiki wybaczają znacznie łatwiej błędy w zakrętach.Jak opanujesz przeciwskręt jak ten kolega nie będziesz chciał zejść z Yamaszki:http://www.youtube.com/watch?v=iDS4FfzXRzE Ja tam na Wigrach nie jeździłam, tylko na Flamingu :biggrin:. Z całym szacunkiem dla tego kolesia z filmiku - nie widzę ani jednego powodu, aby się na nim wzorować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.