Skocz do zawartości

Jazda motocyklem ciężkim, jak?


Rekomendowane odpowiedzi

Już wszystko jest OK :) . Siadłem, pojechałem, ale miałem dobrze ustawione lusterka i na sobie pełny strój motocyklowy (pomimo, że było 30 stopni). Skręty na skrzyżowaniach nie są takie straszne, najwyżej asekuracyjnie się zatrzymam. Motocykl nie wali się przy skręcie 90 stopni, kwestia techniki. Ciężar? GSX-F też nie jest lekki. Za to pozycja za kierownicą, komfort jazdy są super :) . Polubiłem tą maszynę, również za to że mogę nią jechać tak jak lubię - niezbyt szybko.

Jadąc zobaczyłem motocyklistę na czymś dużym z naprzeciwka. Pozdrowiłem, odpowiedział tym samym... i wtedy zorientowałem się, że to policjant :)

Także tym razem wrażenia są pozytywne :D

Tak trochę ironicznie fragment artykułu na ścigacz.pl o wyborze za ciężkiego motocykla:

http://www.scigacz.pl/Yamaha,XV1900,za,duzo,ciala,do,kochania,12327.html

Co do yamaszki mojej, po powrocie do domu od razu zacząłem rozkręcać. W końcu rozmontowywanie zabawek często jest fajniejsze niż sama zabawa ;) . Naprawiłem zacinający się zamek siodła, ale nie udało mi się naprawić wskaźnika paliwa. Dodam, że po złożeniu całości motocykl odpalił i nie została mi ani jedna część ;)

Edytowane przez marcin700

Wszędzie dobrze, ale najlepiej w siodle :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze mi probuja to wmowic, ze warrior moze jezdzic w zakretach rownie dobrze jak plastiki, szkoda tylko, że po lekkim przechyleniu zacznie trzeć podnóżkami, i co wtedy, mam odkręcić manetę i wejść driftem??

motocykl fajny, wcale bym nie pogardził na spokojne przejażdżki, ale jak to mój wykładowca mówił "pan mi tu chce porównać masło z cebulą!"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

delikatnie wcisnąc tylni hebel, bardziej wyprostować kredens i mocniej skrecic

Mocniej skręcić -> mocniej się pochylić, żeby pokonać zakręt z większą prędkością. Wyprostować motocykl -> pokonać zakręt z mniejszą prędkością,a przecież chodzi o to, żeby prędkość była możliwie najwyższa.

Wszędzie dobrze, ale najlepiej w siodle :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a przecież chodzi o to, żeby prędkość była możliwie najwyższa.

 

A nie o to abys bezpiecznie ten zakret pokonal ?

Co Ty na torze sie scigasz ?

A tak btw oryginalnego wydechu .... mam ale sam wydech bez kolanek.

Pisalem wczesniej ale posta mi wcielo

I jak masz jakiekolwiek pytania to zapraszam tu:

http://www.yamaha-roadstar.pl/index.php

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I sie zaczelo jakie to plastki zajebiste, a cruisery bee i wogole nie da sie nimi jezdzic. Ja nie wiem czy to tak trudno zrozumiec, ze gdyby 99% jezdzacych cruiserami chcialo, to by za cene cruisera co najmniej jednego plastika kupilo jak nie 2. A skoro tego nie robia to widocznie celowo kupuja motocykle, ktore maja gorsze zawieszenie, slabsze hamulce (chociaz to glownie wynika za faktu masy) oraz nie zapindalaja 250 km/h. CELOWO. Nie dlatego, ze sa masochistami ale widocznie ich plastki: nie kreca, nie wywoluja jakichkolwiek odczuc, nie podobaja sie badz stawiaja je na rowni ze stuningowanymi BMW pod wiejska remiza. Sa gusta i gusciki. Co z tego, ze cruiser nie przejedzei tak zakretu jak sport? Ano nic. Przejedzie wolniej i zajedzie w te same miejsce pare minut po tych Gino Rossi i innych miszczach, co to do kompletu z wymeczona R1 od razu licencje wyscigowa dostaja. Oczywiscie podczas czarowania dup pod disco, bo rzeczywistosc jest jednak bardziej brutalna.

Do autora tematu - przestan podchodzic do cruisera jak do sporta lub nakeda. Oczekuj tego co daje cruiser, a nie tego co daja plastiki i wtedy polubisz taki styl jazdy. A jak nie polubisz to znaczy, ze jednak musisz szukac w innych kategoriach motocykli.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale dlaczego obrażasz ludzi na sportach? Co to ma za znaczenie jakiej muzyki słuchają i czy chodzą prywatnie w dresie, chociaż dres dresowi nie równy.

A co do tego czarowania dup, to trochę Cię poniosło, gdyż będąc niejednokrotnie na zlocie motocyklowym, można zaobserwować jak mości panowie na czoperach, kruzerach prężą się przed młodymi dupami. Mają zajebiste kowbojki, bandane i co to oni nie potrafią.

A większa część tych starszych jakże miłych panów, po zlocie wraca do domu z podkulonym ogonem, do swojej starej z wielką dupą i cellulitem na udach.

W każdej grupie motocyklistów znajdą sie wieśniaki i tyle, tylko szkoda że tzw: Harlejowcy nie mają dystasu do siebie. Łysy31 idealny przykład schizofrenika z finką przy pasku.

Nie mialem zamiaru nikogo obrazac - jesli ktos to tak odebral to sorry. Mnie wkurza doszukiwanie sie w danym rodzaju moto cech, ktorych on celowo nie ma. Jaki sens ma pisane o skladaniu sie w zakretach sportow gosciowi co wlasnie cruisera kupil? Ja go nie widze.

Nie wiem przed kim sie panowie w kowbojkach preza bo nie mam kowbojkow, ani tez zbytnio stary nie jestem. Wiem tylko, ze nikt nie podlatuje do choppera i nie pyta sie ile to wyciaga i czy 300 leci. To raczej domena mlodszych, ktorzy musza sie wyszalec. Pewnie jest grono jezdzacych na sportach, co poza motocyklem z kupa koni ma tez odpwiednie umiejetnosci i rozumek by te konie wykorzystac. Niestety patrzac na wysp moto i wszelkiej masci przekomarzajacych sie malolatow ile to ktory polecial to obawiam sie, ze Ci z umiejetnosciami i rozumem sa w mniejszosci.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdyż będąc niejednokrotnie na zlocie motocyklowym, można zaobserwować jak mości panowie na czoperach, kruzerach prężą się przed młodymi dupami. Mają zajebiste kowbojki, bandane i co to oni nie potrafią.

A większa część tych starszych jakże miłych panów, po zlocie wraca do domu z podkulonym ogonem, do swojej starej z wielką dupą i cellulitem na udach.

 

Yuby a Ty jezdzisz na zloty czy znasz to z opowiesci ???

Te prezenie sie przed dupami, podrywanie ich a potem wracajac do domu do zony i dzieci tez ?

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdyż będąc niejednokrotnie na zlocie motocyklowym, można zaobserwować jak mości panowie na czoperach, kruzerach prężą się przed młodymi dupami. Mają zajebiste kowbojki, bandane i co to oni nie potrafią.

 

Jak dla mnie to bardziej prężą się typy na sportach za 50 tysięcy i kombinezonach Alpina, a opony kwadratowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Majkelu przez 15 lat jazdy, to troszkę się uzbierało.

 

No ale to bylo dawno temu, teraz to:

 

Jak dla mnie to bardziej prężą się typy na sportach za 50 tysięcy i kombinezonach Alpina, a opony kwadratowe.

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez złosliwosci

 

Rozumiem że sa ludzie którzy kupują motocykl nie dlatego że dobrze sie prowadzi, dobrze hamuje, przyspiesza. Którym możnaby sprawnie i dynamicznie jeździć.

 

Jeśli nie dlatego to nie widze sensu posiadania motocykla. Przecież w ten sposób rezygnuje się niemal ze wszystkiego co pozytywnego daje motocykl.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do autora tematu - przestan podchodzic do cruisera jak do sporta lub nakeda. Oczekuj tego co daje cruiser, a nie tego co daja plastiki i wtedy polubisz taki styl jazdy. A jak nie polubisz to znaczy, ze jednak musisz szukac w innych kategoriach motocykli.

Od początku plastik, jakim jeździłem średnio mnie kręcił - mało komfortowa pozycja na pojeździe, średnio to to wyglądało i tak sobie tym się jeździło. Chociaż OK, na tamtym motocyklu nauczyłem się podstaw - przeciwskrętu, redukcji z międzygazem, pokonywania zakrętów. Teraz chciałem motocykl, który jest komfortowy i fajnie wygląda. No to mam - na yamaszce siedzę jak w fotelu a spodobała się ona nawet mojej mamie :)

Ale z drugiej strony, to niezła skarbonka ;) . Lightbary, bagażnik tylny, kufer centralny a jeszcze trzeba się jakoś ubrać...

Wszędzie dobrze, ale najlepiej w siodle :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I sie zaczelo jakie to plastki zajebiste, a cruisery bee i wogole nie da sie nimi jezdzic. Ja nie wiem czy to tak trudno zrozumiec, ze gdyby 99% jezdzacych cruiserami chcialo, to by za cene cruisera co najmniej jednego plastika kupilo jak nie 2. A skoro tego nie robia to widocznie celowo kupuja motocykle, ktore maja gorsze zawieszenie, slabsze hamulce (chociaz to glownie wynika za faktu masy) oraz nie zapindalaja 250 km/h. CELOWO. Nie dlatego, ze sa masochistami ale widocznie ich plastki: nie kreca, nie wywoluja jakichkolwiek [...]

właśnie o tym mówię. oba motocykle służą do czegoś zupełnie innego. mnie nie kręci jeszcze "pyrkanie", chociaż raz pożyczyłem vulkana żeby pojeździć z nogami do przodu i cieszyłem banana przez cały dzień. Ale na codzień to raczej nie - przynajmniej jeszcze nie dorosłem. I ch*j mnie boli to, że każda grupa motocyklistów ma swój stereotyp. Jak kogoś cieszy taki a nie inny styl życia, to jego sprawa. Moje skojarzenie czoperowca to pan po 50tce, który ma dość żony i dzieci, więc w niedziele ubiera się w frędzelki by pobawić się w kałboja - i jeśli to mu sprawia przyjemność to wszystko jest ok i ch*j mi i innym do tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pozerów (nie wiem czy to określenie jeszcze funkcjonuje) jest mnóstwo zarówno wśród użytkowników chopperów/cruiserów jak i sportów

natomiast rzadkością jest aby "prężył się" (jak to wyżej nazwaliście) użytkownik skutera/motocykla turystycznego/enduro - te motocykle często są po prostu używane w celach, do którego zostały stworzone

ani chopper/criuser ani tym bardziej motocykl sportowy nie nadaje się do poruszania się w ruchu drogowym a szczególnie w mieście

Edytowane przez konrad1f

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...