vpower Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Tak z ciekawosci - moj smieszny Road King ma z tylu oczywiscie amorki, ktore mozna dopompowywac. Niby pikus - fajna sprawa jak wozisz pasazera i moto jest obladowane jak osiol w egipcie, tyle ze mam mala zagwozdke z dopompowywaniem. Pompka z manometrem jest, instrucja mowi o 50 psi (lub 80) wiec zadna filozofia, ale owe 50 psi to jest praktycznie jedno "pompniecie" :blink: .Czyli praktycznie tyle co nic tego powietrza tam wchodzi. Tak ma byc czy to ja mam cos porabane z amorami? Jakiejs strasznej roznicy nie zauwazam po dopompowaniu (no moze tyl troche twardszy) ale ciagle mnie zastanawia czy tam faktycznie tak malo powietrza wchodzi? Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wallygatorr Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Tak ma być, ale 50 psi to dużo... Moja Electra z 1995 ma w instrukcji max 35 psi bo inaczej szlag trafi uszczelnienia. Dotyczy to przodu i tyłu.Zerknij w manual to będziesz miał wartości ciśnienia. Ja jeżdżąc solo mam 0 przód i 0 tył, z plecakiem i bagażem max 12 i 14 tył. Jak masz do tylu dodać 2 psi to dopiero jest zabawa... Ale warto się pobawić, bo nie zgubisz kręgosłupa jak wjedziesz w coś co powoduje normalnie dobicie. Poza tym moto lepiej się prowadzi. Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chorcio Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Vpower z mojej instrukcji obsługi wynika że: Ciężar kierowcy do 69kg Amortyzator PSI 0; kPa 0 , Widelec PSI 0, kPa 0Ciężar kierowcy każde następne 11kg dodać Amortyzator PSI 1; kPa 7,0 , Widelec PSI 1; kPa 7,0Ciężar pasażera każde 22kg dodać Amortyzator PSI 1,5 ; kPa 10,32Ciężar bagażu każde 4,5kg dodać Amortyzator PSI 3,0 ; kPa 21 , Widelec PSI 1,0 ; kPa 7,0Max ciśnienie Amortyzator PSI 35; kPa 241 , Widelec PSI 25; kPa 172 To są dane z polskiej instrukcji obsługi dla serii FLT z roku 2000 do 2002, ale myślę, że w Twoim też tak jest. Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 3 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Dzieki za odpowiedzi.Ja mam instrukcje do RK ale z 2008, a moj jest z 2007 i to jeszcze Custom wiec amory krotsze sa. Stad moja niepewnosc. W instrukcji o ile pamietam jest 50 psi ale patrzac na moja smieszna pompke to ona bije do chyba 400 psi a od 50 to sie ledwo podzialka zaczyna, dlatego zadaje takie glupie pytania. Zawsze wydawalo mi sie, ze troche tego powietrza tam musi wejsc zeby byl efekt a tu mam wrazenie, ze gruzlik palacy 100 fajek na dzien bylby w stanie dmuchnac w zaworek i by wystarczylo. ;)Do jazdy solo to wiadomo, ze 0, a i mi daleko do trzycyfrowych wynikow na wadze. :dry: Tutaj bardziej chodzi o trasy z pasazerka i obladowanym moto. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Zabawnie to wygląda, ale to prawda. Przestrzeń powietrzna w amorku wcale nie jest wielka, i takie 50psi to łatwo napompować. Gruźlik nie dmuchnie bo musiałby mieć zdolność podania ciśnienia większego niż 50psi, a to już nie lada wyczyn. Zwykły dmuchany balonik z jarmarku ma "pici kłak zero nic" psi. Może czas na inną pompkę? Pompkę HD masz czy jakiś gadżet? Chyba nie pompka do amorków skoro skalę ma 400psi. 36psi to ok.2,5bar, tyle co w koła się pompuje. U siebie też mam małe wartości typu 15 czy 30psi MAX, nie pamiętam już. Przód w kierownicę się pompuje, tył ma wspólny wentyl na oba amorki. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 4 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Zabawnie to wygląda, ale to prawda. Przestrzeń powietrzna w amorku wcale nie jest wielka, i takie 50psi to łatwo napompować. Gruźlik nie dmuchnie bo musiałby mieć zdolność podania ciśnienia większego niż 50psi, a to już nie lada wyczyn. Zwykły dmuchany balonik z jarmarku ma "pici kłak zero nic" psi. Może czas na inną pompkę? Pompkę HD masz czy jakiś gadżet? Chyba nie pompka do amorków skoro skalę ma 400psi. 36psi to ok.2,5bar, tyle co w koła się pompuje. U siebie też mam małe wartości typu 15 czy 30psi MAX, nie pamiętam już. Przód w kierownicę się pompuje, tył ma wspólny wentyl na oba amorki.Musze w weekend jeszcze raz ta pompke poogladac. Pompka do amortyzatorow ale rowerowych. O taka:http://allegro.pl/nowa-pompka-mp-035-beto-do-amortyzatora-400-psi-i2464583214.html Wg mnie zadna roznica czy to HD czy nie ale ta skala mnie zastanawia teraz bo naprawde czlowiek 2 razy pompka ruszy i juz jest powyzej 50psi. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarioHDEłk Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Dokładnie. Jeden H...j ( ew. Ch...j) czy z logo HD czy też bez :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Ale tu nie chodzi o samą markę pompki HD, tylko o przeznaczenie że niby do zawieszeń w Harleyu. Ło, tu jest taka pompka. Skala 1-60psi, jakiś magiczny mikro-zawór pozwalający precyzyjnie dawkować ciśnienie i końcówka "bez stratna" czyli nie gubisz ciśnienia przy odpinaniu węża z wentyla. Marka HD być nie musi. Możesz kupić nawet z napisem Hyosung jeśli znajdziesz takową. :biggrin:http://www.amazon.com/Harley-Davidson%C2%AE-Pump-Suspension-Touring-Models/dp/B0016J9S0W Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wallygatorr Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 (edytowane) Pompki do amortyzatorów rowerowych się nie nadają, trzeba by zmienić manometr na taki o zakresie max do 60 psi. Pompki do zawieszeń motocyklowych (HD lub nie) to jest to samo, tylko różni się logo i ten manometr. Przestrzeń w amortyzatorach jest niewielka, i dokładnie wystarczy nieraz pół ruchu tłoczka żeby napompować. Nie wiem jak w Touringach na TC, ale w starych max dla widelca to 25 psi, max dla amortyzatorów tylnych to 35 psi. Nie doktoryzowałem się w temacie co się uszkadza, ale jak koleś napompował pompką rowerową w RK do ok. 70 psi (miał napompować 7) to zes*ały się uszczelnienia w lagach i amortyzatorach i zawias zrobił mu się "skapciały" - solo, pusty bak a tu na każdej nierówności dobijał... Tylne amorki są połączone razem taką rurką 3mm i pompuje się je razem. Przód też ma połączenie między lagami i jest pompowany razem. Jeśli chodzi o przód, to wg mnie sugestie producenta odnośnie ciśnień są ok, w tył pompuję 1 psi mniej. Pamiętajcie, żeby po jeździe w tandemie i z bagażem odpuścić tył, bo wrażenie 19 psi jest jak na sztywnym tyle... A nie po to kupuje się Touringa.... Qurim, a w Twojej Elce jest już antidive na przodzie? Edytowane 5 Lipca 2012 przez wallygatorr Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azmadan Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 (edytowane) np w 2009... jest trochę większe ciśnienie = 2 os z bagażem 40-50PSI Edytowane 5 Lipca 2012 przez Azmadan Cytuj Jedni wolą Harleya i cycate blondynki... inni motocykle japońskie i ciasne... nazwijmy to...hmmm... winkle... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Qurim, a w Twojej Elce jest już antidive na przodzie? Tia, jest. Prymitywna wersja z zaworem elektrycznym umieszczonym pomiędzy kierownicą a lagami. Reaguje zależnie od światła stop czyli hamowania. Chociaż ostatnio coś przestał działać chyba. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 22 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Odgrzebuje stary temat.Mam wrazenie, ze z miejsca gdzie wychodza wezyki laczace amory tylne spieprza mi powietrze. W sensie jak probowalem przedy wyjazdem na chorwacje dopompowac amory to poprostu bylo slychac, ze tam cos dmucha.Moje pytanie brzmi jak mozna sprawdzic szczelnosc tego ukladu to raz - 2 czy te elementy sa wymienialne (zaworki czy tez wezyki) i generalnie co trzeba zrobic, zebym mial na powrot amortyzatory z mozliwoscia regulacji, bo na dzien dzisiejszy mam wrazenie, ze amortyzuja glownie sprezyny (aczkolwiek zle nie ma - no chyba ze nie mam porownania). :dry:Pzdr. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wallygatorr Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Woda z mydłem, pędzelek, napompuj do 20 psi i szukaj.... Wężyki i złączki to standardowe elementy pneumatyki, tyle, że calowe. Chyba nawet nie kosztują majątku u stealera... Czy są zamienniki nie wiem.... Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 22 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2014 Jak pamiętam tam są takie szybkozłączki. Spróbuj rozpiąć wężyk i zapiać go z powrotem głębiej/płycej wkładając. Te ustrojstwa wyrabiają się po prostu (w ciężarówkach :) ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turysta Opublikowano 23 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2014 Złącze pneumatyczne wtykowe proste, gwint G1/4" lub G1/8" (ok. 10 lub ok. 13mm średnicy) - nie pamiętam który. Do kupienia w Castoramie. Najlepiej wybrać się ze starą złączką w kieszeni. Wężyki też mają. Cytuj RIDE HARD! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.