motodynamo Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 WitamSprawdź rezystancje statora -- awaryjny element w hondzie XR silnik mocno się nagrzewa stąd awaryjność iskra tak będzie widoczna ale może zanikać pod obciążeniem ... wypinasz kostkę instalacji mierzysz od zewnątrz w czasie pomiaru dobrze jest pukać w dekiel od strony statora i obserwować czy rezystancja nie zmienia się -- prosty manewr a często potrafi wiele wyjaśnić Cytuj http://motocdi.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arturor83 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 już nie kombinuje, we wtorek jade do prawdziwego fachowca , za pomoc dzięki wielkie , jak obada co było nie tak napewno to opisze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 Zastanów się, jak obrócisz wał o 360 stopni, ile silnik wykona suwów? Patrykowi chodziło o rozrząd, a nie jak Tobie o wał Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 3 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2012 Zastanów się, jak obrócisz wał o 360 stopni, ile silnik wykona suwów? No i jakie to ma zmiany przynieść ? Nie czaje tego, bo jeśli z pkt A obrócisz wał o 360 st to uwaga, dalej jesteś w pkt A Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 a ile obrotów wykona wtedy rozrząd ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Na dwa obroty wału przypada jeden obrót rozrządu Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Steve Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 (edytowane) Czyli jeden suw na 180 stopni, jeśli zapłon jest przestawiony o 360' to znaczy, że może iskra przypadać na koniec niewłaściwego suwu. Zapłon, rozrząd, wał - te elementy pracują wspólnie więc nie można powiedzieć że to bez różnicy jeśli obracamy wałem o 360 stopni. Edytowane 5 Lipca 2012 przez Steve Cytuj Szkiełkowanie, piaskowanie, polgrid. Wrocław. Info PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 Jak w znakomitej większości sprzętów tak i tu iskrę mamy co jeden pełny obrót wału czyli raz na koniec sprężania a raz na koniec wydechu .Proponuję sprawe przebadać stroboskopem, gdzie przypada zapłon. Może klin na wale nie załozony lub jakaś inna rzeźba z kołem magnesowym i teraz iskra jest nie w tym miejscu co trzeba . Maiem taki przypadek ale w TTR -koło magnesowe od innego modelu tylko kołnierz przetoczony żeby wlazło ,moto odpalało tylko na jałowym , piec grzal się niemiłosiernie i po dodaniu gazu nie chciał wejść na obroty . Badanie stroboskopem potwierdziło konieczność wymiany koła magnesowego na oryginalne ,co dla mnie było oczywistoscią ,dla klienta niestety nie . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 w jaki sposób złożyliście czujnik położenia wału? znaczek na wale ma wejsc w srodek miejsca gdzie nie ma zębów na trybie czujnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.