Dawid1981 Opublikowano 26 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 Jak ktoś chętny to mam jeszcze kilka sprzęgielek:)))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Wiem ze Prince robił takie sprzęgła ale nie pamietam efektu, i Hius się brał za to... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid1981 Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Ja juz sie tym nie bawie bo szkoda nerwow .Jedynie dla siebie:))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 To zdradź, jeśli możesz, powód zaprzestania tej "zabawy". Czyżby problemy techniczno jakościowe i reklamacje osób kupujących? Na początku byłeś co najmniej wielkim optymistą w tej kwestii a teraz takie zniechęcenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannex Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Jako osoba obserwująca mogę stwierdzić że kolega zwyczajnie nie chciał już dokładać do interesu :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 No bo takie to właśnie jest. Niby proste do zrobienia a jak się podliczy wszystkie koszty to okazuje ze to się w najlepszym wypadku zwróci. Tak jest nie tylko z przegubem ale w ogóle jest z zabawą w remonty ruska. l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid1981 Opublikowano 12 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2013 (edytowane) Ja osobiscie na tym smigam caly czas i dopiero jedno wykonczylem po 5 tys mimo ze delkatnie ruska nie traktuje ale niestety sa takie jednostkowe osoby którym nie dogodzisz bo zakladaja sprzegla na mega wyrobione elementy lub zostawiaja przerwe 10mm miedzy przegubem a zabierakiem albo maja przestawienie osiowe na napedzie i mysla ze to im wytrzyma kilka tys km wiec niech sobie kupia te z aukcji co wytrzymuja 40 km jazdy wkolo garazu i tyle na ten temat :)))bo w przeliczeniu zeby zrobic 1000km trzeba wydac kilka setek i co chwile wymieniac:))).Teraz robie serie z twardszym poliuretanem i grubszym pierscieniem bo wywnioskowalem ze takie jednak bedzie lepsze-- dla siebie i znajomych a Ci wybredni niech sobie kupuja gdzie im sie podoba . Jak pisalem sa to jednostki , moze 2-3 osoby .A do interesu nie dolozylem-pozdro:)...... Edytowane 12 Maja 2013 przez Dawid1981 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid1981 Opublikowano 20 Czerwca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2013 Jak ktos chce to jest wersja wzmocniona dla tych co katuja i dwa kolory do wyboru ale kilka sztuk tylko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zielony652 Opublikowano 31 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2013 Jak ktos chce to jest wersja wzmocniona dla tych co katuja i dwa kolory do wyboru ale kilka sztuk tylko.witam chciałbym nabyć takie sprzęgło posiadam od tygodnia dniepra z napędem na kosz kupiłem go nie na chodzie po zmianie na zapłon elektroniczny i kilku innych operacjach wreszcie ruszył ale po kilku minutach jazdy porwało sie sprzęgiełko kupiłem na alegro za 28zl i po 20km to sano sprawdzałem wałek kardana na tokarce jest prosty widełki ok prosiłbym o pomoc jak rozwiązać ten problem ,ogólnie motorek jest ładny nie z katowany z 93rok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid1981 Opublikowano 5 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2013 witam chciałbym nabyć takie sprzęgło posiadam od tygodnia dniepra z napędem na kosz kupiłem go nie na chodzie po zmianie na zapłon elektroniczny i kilku innych operacjach wreszcie ruszył ale po kilku minutach jazdy porwało sie sprzęgiełko kupiłem na alegro za 28zl i po 20km to sano sprawdzałem wałek kardana na tokarce jest prosty widełki ok prosiłbym o pomoc jak rozwiązać ten problem ,ogólnie motorek jest ładny nie z katowany z 93rok Witam hehe.Bo te sprzegielka wlasnie takie sa :)))) porazka maxymalna :)))).JAk zaloysz te moje to masz problem z glowy i mozesz targac spokojnie:))))I napewno zrobisz kilka tys km normalnej jazdy.Ogolnie radzieckie sprzety po 85 roku slynely z niezbyt dobrej slawy ale jak sie bedzie dbalo to da sie posmigac:))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zielony652 Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2013 Jak na razie jest super trzeci dzień targam nawet konkretnie a sprzęgło jak nowe. mam problemy z gaźnikami kupiłem takie jak miałem k 301 miały być radzieckie a po odpakowaniu paczki chiński fajans po założeniu i kombinacji 3 godzin motor nawet nie odpalił więc z nowych przełożyłem kilka części do starych motor zapalił z pierwszego kopa. niedługo kolega przywiezie mi z Ukrainy kilka oryginalnych gratów i gaźniki k 68.na jakich gaźnikach jeździcie myślałem o gaźnikach z Japończyka, radziecki sprzęt też daje frajde z jazdy !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2013 Co do gaźników K301 produkcji chińskiej to mam odmienne zdanie. Uważam, że to dobre gaźniki bo przede wszystkim są nowe, nie mają zużytych elementów odpowiedzialnych za prawidłową pracę silnika. Jeśli jednak ktoś myśli, że wystarczy je założyć i silnik będzie od razu prawidłowo pracował to jest w błędzie. Ja po założeniu ich do Dniepra 12 nie mogłem uruchomić silnika. Potem działał ale tylko na wysokich obrotach. Ale cierpliwa regulacja ustawieniami iglic, położeń poszczególnych śrub regulacyjnych, jazdy próbne i kolejne regulacje dały bardzo dobry efekt. Wolne obroty są właściwe, silnik ma równą pracę, dobrze reaguje na gaz, a silnik zużywa do 8 l/ 100 km. i nie przegrzewa się. Wymagało to nie 3 godzin ale 2 dni, ale różnica w stosunku do oryginalnych karburatorów i niestety już zużytych, jest ogromna. Oczywiście czasem równie dobry efekt da założenie zestawu naprawczego do starych korpusów, tylko po cholerę płacić kupę kasy za nowe gaźniki w celu wykorzystania tylko niektórych detali?A z tego co wiem, nowe gaźniki dowolnego typu do rusków są i tak produkcji chińskiej, nawet jeśli ktoś twierdzi, że jest inaczej. No chyba, że są to gaźniki z dawnych czasów, ale to chyba da się poznać po oznaczeniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rura_ Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2013 Ja mam k302 i podobnie, wyrobione już lekko, nie szło dobrze wyregulować, kupiłem reparaturki (chyba chińskie) od bimbra, ze 3 dni regulacji i średnia po Bornem (trasa + katowanie na miejscu) wyszło mi niecałe 8 litrów. A oszczędzany nie był i jak na zaprzęg z napędem uważam, że całkiem nieźle skopcił. Cytuj "O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.