Skocz do zawartości

Sprzęglo kardana -poliuretan


Dawid1981
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...
  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Ja osobiscie na tym smigam caly czas i dopiero jedno wykonczylem po 5 tys mimo ze delkatnie ruska nie traktuje ale niestety sa takie jednostkowe osoby którym nie dogodzisz bo zakladaja sprzegla na mega wyrobione elementy lub zostawiaja przerwe 10mm miedzy przegubem a zabierakiem albo maja przestawienie osiowe na napedzie i mysla ze to im wytrzyma kilka tys km wiec niech sobie kupia te z aukcji co wytrzymuja 40 km jazdy wkolo garazu i tyle na ten temat :)))bo w przeliczeniu zeby zrobic 1000km trzeba wydac kilka setek i co chwile wymieniac:))).

Teraz robie serie z twardszym poliuretanem i grubszym pierscieniem bo wywnioskowalem ze takie jednak bedzie lepsze-- dla siebie i znajomych a Ci wybredni niech sobie kupuja gdzie im sie podoba . Jak pisalem sa to jednostki , moze 2-3 osoby .A do interesu nie dolozylem-pozdro:)......

Edytowane przez Dawid1981
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

Jak ktos chce to jest wersja wzmocniona dla tych co katuja i dwa kolory do wyboru ale kilka sztuk tylko.

witam chciałbym nabyć takie sprzęgło posiadam od tygodnia dniepra z napędem na kosz kupiłem go nie na chodzie po zmianie na zapłon elektroniczny i kilku innych operacjach wreszcie ruszył ale po kilku minutach jazdy porwało sie sprzęgiełko kupiłem na alegro za 28zl i po 20km to sano sprawdzałem wałek kardana na tokarce jest prosty widełki ok prosiłbym o pomoc jak rozwiązać ten problem ,ogólnie motorek jest ładny nie z katowany z 93rok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam chciałbym nabyć takie sprzęgło posiadam od tygodnia dniepra z napędem na kosz kupiłem go nie na chodzie po zmianie na zapłon elektroniczny i kilku innych operacjach wreszcie ruszył ale po kilku minutach jazdy porwało sie sprzęgiełko kupiłem na alegro za 28zl i po 20km to sano sprawdzałem wałek kardana na tokarce jest prosty widełki ok prosiłbym o pomoc jak rozwiązać ten problem ,ogólnie motorek jest ładny nie z katowany z 93rok

Witam hehe.Bo te sprzegielka wlasnie takie sa :)))) porazka maxymalna :)))).JAk zaloysz te moje to masz problem z glowy i mozesz targac spokojnie:))))

I napewno zrobisz kilka tys km normalnej jazdy.

Ogolnie radzieckie sprzety po 85 roku slynely z niezbyt dobrej slawy ale jak sie bedzie dbalo to da sie posmigac:)))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak na razie jest super trzeci dzień targam nawet konkretnie a sprzęgło jak nowe. mam problemy z gaźnikami kupiłem takie jak miałem k 301 miały być radzieckie a po odpakowaniu paczki chiński fajans po założeniu i kombinacji 3 godzin motor nawet nie odpalił więc z nowych przełożyłem kilka części do starych motor zapalił z pierwszego kopa. niedługo kolega przywiezie mi z Ukrainy kilka oryginalnych gratów i gaźniki k 68.

na jakich gaźnikach jeździcie myślałem o gaźnikach z Japończyka, radziecki sprzęt też daje frajde z jazdy !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do gaźników K301 produkcji chińskiej to mam odmienne zdanie. Uważam, że to dobre gaźniki bo przede wszystkim są nowe, nie mają zużytych elementów odpowiedzialnych za prawidłową pracę silnika. Jeśli jednak ktoś myśli, że wystarczy je założyć i silnik będzie od razu prawidłowo pracował to jest w błędzie. Ja po założeniu ich do Dniepra 12 nie mogłem uruchomić silnika. Potem działał ale tylko na wysokich obrotach. Ale cierpliwa regulacja ustawieniami iglic, położeń poszczególnych śrub regulacyjnych, jazdy próbne i kolejne regulacje dały bardzo dobry efekt. Wolne obroty są właściwe, silnik ma równą pracę, dobrze reaguje na gaz, a silnik zużywa do 8 l/ 100 km. i nie przegrzewa się. Wymagało to nie 3 godzin ale 2 dni, ale różnica w stosunku do oryginalnych karburatorów i niestety już zużytych, jest ogromna. Oczywiście czasem równie dobry efekt da założenie zestawu naprawczego do starych korpusów, tylko po cholerę płacić kupę kasy za nowe gaźniki w celu wykorzystania tylko niektórych detali?

A z tego co wiem, nowe gaźniki dowolnego typu do rusków są i tak produkcji chińskiej, nawet jeśli ktoś twierdzi, że jest inaczej. No chyba, że są to gaźniki z dawnych czasów, ale to chyba da się poznać po oznaczeniach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ja mam k302 i podobnie, wyrobione już lekko, nie szło dobrze wyregulować, kupiłem reparaturki (chyba chińskie) od bimbra, ze 3 dni regulacji i średnia po Bornem (trasa + katowanie na miejscu) wyszło mi niecałe 8 litrów. A oszczędzany nie był i jak na zaprzęg z napędem uważam, że całkiem nieźle skopcił.

"O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...