Skocz do zawartości

Biała Podlaska - treningi, wyścigi


Sikor
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem zainteresowany wyscigiem, mam tez skore, tzn. gore od kombinezonu ale strasznie niewygodnie jezdzi mi sie w kombinezonie, jak jakis robocop. Same spodnie jeszcze ujda w tloku, choc tez zle sie w nich czuje.

Jak 22 bedzie pogoda to jade.

 

Nie męcz się - jedź w podkoszulce i japonkach. Będziesz lżejszy, to zrobisz lepszy czas. :icon_mrgreen:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piórko, o to chodzi, że ja nie mam krótszego rollgazu... po prostu zakombinowałem z drugiej strony linki gazu i zmieniłem krzywkę, która steruje przepustnicami. Oryginalna jest okrągła, a ja wstawiłem taką "jajowatą". W efekcie motur rwie jak głupi przy niewielkim otwarciu gazu, a potem dopiero przyspiesza liniowo. Będzie niezła beka ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piórko, o to chodzi, że ja nie mam krótszego rollgazu... po prostu zakombinowałem z drugiej strony linki gazu i zmieniłem krzywkę, która steruje przepustnicami. Oryginalna jest okrągła, a ja wstawiłem taką "jajowatą". W efekcie motur rwie jak głupi przy niewielkim otwarciu gazu, a potem dopiero przyspiesza liniowo. Będzie niezła beka ;)

To ciekawe, bo wszystkie progresywne rollgazy które miałem w łapach działały odwrotnie. Przy małych otwarciach duża dozowalność, a potem pełny ogień.

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też się obawiałem, że tak właśnie będzie, ale to kwestia kształtu krzywki - ta, którą teraz mam pochodzi z gixera K4, ale porównywałem z Fazerową i wychodzi, że Fazerowa działa w sposób, który opisujesz. Ale raczej to nic nie da, bo podczas jazdy "torowej" i tak kręcę silnik w zakresie 5-12k obr, więc szybsza reakcja silnika w dolnym zakresie obrotów niewiele zmieni. Albo zmieni tak, że będę miał problem z kontrolowaniem płynności w pierwszej fazie odwijania, co jest chyba doskonałym przepisem na hishside i tego się trochę obawiam.

 

Zresztą zobaczę, jak będzie zbyt nerwowy to założę oryginalną, okrągłą - 10 minut roboty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jesteśmy z powrotem, bez żadnych strat, za to z nowymi wrażeniami :) W ekstremalnych warunkach temperaturowych Sikor poprawił najlepszy czas o kolejne kilka sekund i wykręcał regularnie 2:15 (co 2 eliminacje temu wydawało nam się czasem super), ja zaliczyłem kilka kółek na 2:16 :)

 

Jakieś foty wrzucę jutro, bo wymiękam dziś ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra nie przesadzaj, jakoś siadło i tyle :) . Jak się sami przekonaliśmy, 2:08 to jest dobry czas, więc spokojnie. Opony praktycznie zdechły, ale przynajmniej wiadomo na co poszły. Jazda nam nawet wychodziła, to fakt, mimo dużego upału, dawno nie pamiętam takiej pogody. Posen Diesel, wczoraj to chyba mocno zaimprezowaliście, bo nie wierzę, że sam upał Cię zniechęcił do wyścigu :) .

Sherman, dzięki za mega wypad.

 

Zmiany idą na lepsze - trawa powycinana, impreza przebiega sprawnie i sympatycznie, tak trzymać!

Edytowane przez Sikor

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serdecznie Zapraszamy na VI Rundę Pucharu SUPERBIKE na lotnisko Biała Podlaska

 

Dla zawodników którzy będą brali udział w całodniowych treningach motocyklowych 22 lipca w cenie treningów organizujemy wieczorne Grill Party 21 Lipca, gdzie w przyjemniej atmosferze i doborowym towarzystwie będzie można poruszyć każdy temat oraz uzyskać porady od bardziej doświadczonych zawodników.

 

Grill rozpalamy od 18, w menu kiełbaski, karkówki i napoje.

 

Nocleg na terenie wieży kontrolnej do dyspozycji pokoje, prosimy o zabranie materacy. Na terenie wieży łazienka z prysznicem.

 

22 Lipca od godziny 10:00 rozpoczynamy treningi,

 

Podczas treningów zapewniamy zabezpieczenie medyczne, obsługę toru oraz pomoc organizatora w razie jakichkolwiek problemów.

 

Dla 50 zawodników w klasach do 600ccm oraz powyżej organizujemy dwa wyścigi ze startu wspólnego.

 

Informacje o Torze:

Długość: 4500 m,

Szerokość: 10-20 m,

Najdłuższa prosta: 600 m

16 zakrętów w tym: 9- w lewo, 7 - w prawo.

Na terenie depo stały prąd, catering.

 

Strefa Stunt Zone 800 metrów długości na 60 metrów szerokości

 

Treningi trwają od 10:00 do 16:30

 

4 Sesje Treningowe 25 minutowe

 

1 Sesja Treningowa z Pomiarem Czasu 30 minutowa

 

13:45 - 15:15 Pomiar czasu dokonywany w trakcie treningów.

 

PODZIAŁ NA GRUPY

 

A - grupa sportowa

B - grupa zaawansowana

C – grupa początkująca

 

16:30 - 17:00 Wyścig dla 25 zawodników z najlepszymi czasami okrążenia toru klasa do 600 ccm

 

17:00 – 17:30 Wyścig dla 25 zawodników z najlepszymi czasami okrążenia toru klasa powyżej 600 ccm

 

17:30 - 18:00 Zakończenie Treningów i Wręczenie Nagród

 

Cennik:

 

1.) Składka do udziału w treningach; 250zł – płatne na miejscu; 190zł - płatne wcześniej przelewem

 

2.) Pojedyncza sesja treningowa– 60zł.

 

Wpisowe do udziału w treningach obejmuje:

 

- Udział we wszystkich sesjach treningowych.

- Udział w wyścigu.

- Opiekę medyczną w trakcie imprezy.

- Opiekę i pomoc organizatora (np. zabezpieczenie motocykla po wypadku).

- Sesje fotograficzną.

- Na każdym zakręcie toru, obecny będzie „Wirażowy”, mający łączność z karetką i obsługą.

- Ochronę prawną osobom poszkodowanym podczas drogi na naszą imprezę i do domu

- Wszyscy uczestnicy wyścigu otrzyma pamiątkowe dyplomy.

- Pierwszych trzech zawodników otrzymuje dyplomy oraz limitowane puchary.

 

Szczegółowe informacje na stronie organizatora:

 

http://www.nowodwor.pl.tl/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...