piórko Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Jestem zainteresowany wyscigiem, mam tez skore, tzn. gore od kombinezonu ale strasznie niewygodnie jezdzi mi sie w kombinezonie, jak jakis robocop. Same spodnie jeszcze ujda w tloku, choc tez zle sie w nich czuje.Jak 22 bedzie pogoda to jade. Nie męcz się - jedź w podkoszulce i japonkach. Będziesz lżejszy, to zrobisz lepszy czas. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Piórko, o to chodzi, że ja nie mam krótszego rollgazu... po prostu zakombinowałem z drugiej strony linki gazu i zmieniłem krzywkę, która steruje przepustnicami. Oryginalna jest okrągła, a ja wstawiłem taką "jajowatą". W efekcie motur rwie jak głupi przy niewielkim otwarciu gazu, a potem dopiero przyspiesza liniowo. Będzie niezła beka ;) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Aha, ale efekt jest chyba ten sam: zmniejszenie luzu na rolgazie. U mnie teraz jest tak, że tego luzu prawie nie ma, co jest o tyle fajne, że jest większe wyczucie manetki. A motał to Łukasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 7 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 Piórko, o to chodzi, że ja nie mam krótszego rollgazu... po prostu zakombinowałem z drugiej strony linki gazu i zmieniłem krzywkę, która steruje przepustnicami. Oryginalna jest okrągła, a ja wstawiłem taką "jajowatą". W efekcie motur rwie jak głupi przy niewielkim otwarciu gazu, a potem dopiero przyspiesza liniowo. Będzie niezła beka ;)To ciekawe, bo wszystkie progresywne rollgazy które miałem w łapach działały odwrotnie. Przy małych otwarciach duża dozowalność, a potem pełny ogień. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 7 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 Też się obawiałem, że tak właśnie będzie, ale to kwestia kształtu krzywki - ta, którą teraz mam pochodzi z gixera K4, ale porównywałem z Fazerową i wychodzi, że Fazerowa działa w sposób, który opisujesz. Ale raczej to nic nie da, bo podczas jazdy "torowej" i tak kręcę silnik w zakresie 5-12k obr, więc szybsza reakcja silnika w dolnym zakresie obrotów niewiele zmieni. Albo zmieni tak, że będę miał problem z kontrolowaniem płynności w pierwszej fazie odwijania, co jest chyba doskonałym przepisem na hishside i tego się trochę obawiam. Zresztą zobaczę, jak będzie zbyt nerwowy to założę oryginalną, okrągłą - 10 minut roboty. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 8 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 No to jesteśmy z powrotem, bez żadnych strat, za to z nowymi wrażeniami :) W ekstremalnych warunkach temperaturowych Sikor poprawił najlepszy czas o kolejne kilka sekund i wykręcał regularnie 2:15 (co 2 eliminacje temu wydawało nam się czasem super), ja zaliczyłem kilka kółek na 2:16 :) Jakieś foty wrzucę jutro, bo wymiękam dziś ;) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 8 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 (edytowane) No dobra nie przesadzaj, jakoś siadło i tyle :) . Jak się sami przekonaliśmy, 2:08 to jest dobry czas, więc spokojnie. Opony praktycznie zdechły, ale przynajmniej wiadomo na co poszły. Jazda nam nawet wychodziła, to fakt, mimo dużego upału, dawno nie pamiętam takiej pogody. Posen Diesel, wczoraj to chyba mocno zaimprezowaliście, bo nie wierzę, że sam upał Cię zniechęcił do wyścigu :) .Sherman, dzięki za mega wypad. Zmiany idą na lepsze - trawa powycinana, impreza przebiega sprawnie i sympatycznie, tak trzymać! Edytowane 8 Lipca 2012 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 10 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2012 No to mamy już chyba komplet danych, jeśli chodzi o 5-tą rundę http://www.nowodwor.pl.tl/V-Runda.htm. Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tornowodwor Opublikowano 16 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2012 Serdecznie Zapraszamy na VI Rundę Pucharu SUPERBIKE na lotnisko Biała Podlaska Dla zawodników którzy będą brali udział w całodniowych treningach motocyklowych 22 lipca w cenie treningów organizujemy wieczorne Grill Party 21 Lipca, gdzie w przyjemniej atmosferze i doborowym towarzystwie będzie można poruszyć każdy temat oraz uzyskać porady od bardziej doświadczonych zawodników. Grill rozpalamy od 18, w menu kiełbaski, karkówki i napoje. Nocleg na terenie wieży kontrolnej do dyspozycji pokoje, prosimy o zabranie materacy. Na terenie wieży łazienka z prysznicem. 22 Lipca od godziny 10:00 rozpoczynamy treningi, Podczas treningów zapewniamy zabezpieczenie medyczne, obsługę toru oraz pomoc organizatora w razie jakichkolwiek problemów. Dla 50 zawodników w klasach do 600ccm oraz powyżej organizujemy dwa wyścigi ze startu wspólnego. Informacje o Torze:Długość: 4500 m,Szerokość: 10-20 m,Najdłuższa prosta: 600 m16 zakrętów w tym: 9- w lewo, 7 - w prawo.Na terenie depo stały prąd, catering. Strefa Stunt Zone 800 metrów długości na 60 metrów szerokości Treningi trwają od 10:00 do 16:30 4 Sesje Treningowe 25 minutowe 1 Sesja Treningowa z Pomiarem Czasu 30 minutowa 13:45 - 15:15 Pomiar czasu dokonywany w trakcie treningów. PODZIAŁ NA GRUPY A - grupa sportowaB - grupa zaawansowanaC – grupa początkująca 16:30 - 17:00 Wyścig dla 25 zawodników z najlepszymi czasami okrążenia toru klasa do 600 ccm 17:00 – 17:30 Wyścig dla 25 zawodników z najlepszymi czasami okrążenia toru klasa powyżej 600 ccm 17:30 - 18:00 Zakończenie Treningów i Wręczenie Nagród Cennik: 1.) Składka do udziału w treningach; 250zł – płatne na miejscu; 190zł - płatne wcześniej przelewem 2.) Pojedyncza sesja treningowa– 60zł. Wpisowe do udziału w treningach obejmuje: - Udział we wszystkich sesjach treningowych.- Udział w wyścigu.- Opiekę medyczną w trakcie imprezy.- Opiekę i pomoc organizatora (np. zabezpieczenie motocykla po wypadku).- Sesje fotograficzną.- Na każdym zakręcie toru, obecny będzie „Wirażowy”, mający łączność z karetką i obsługą.- Ochronę prawną osobom poszkodowanym podczas drogi na naszą imprezę i do domu- Wszyscy uczestnicy wyścigu otrzyma pamiątkowe dyplomy.- Pierwszych trzech zawodników otrzymuje dyplomy oraz limitowane puchary. Szczegółowe informacje na stronie organizatora: http://www.nowodwor.pl.tl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 Niestety niedobre wieści z wczorajszych treningów w Białej Podlaskiej: przeczytajcie pierwszy news z komentarzami Tadka Klonowskiego na http://www.facebook.com/nowodwor.pl.tl Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
songoku Opublikowano 23 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2012 szerminator ja nie mam twarzoksiążki... co tam piszą..? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 No cóż, długo nie trzeba było czekać...Koledze, który ucierpiał - życzę szybkiego powrotu do zdrowia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 No Tadek z MotoStore, nieźle.Nosz w morde! przecież nie zginął tylko zwyczajna akcja jak w wyścigach.Co tu komentować-to tylko woda na młyn promotorowców i innych zakładkowiczów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Napiszcie mu (Posen Diesel), żeby wkleił część dyskusji z Fejsa (a jest tam tego na prawdę dużo o tym incydencie). Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 24 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Nosz w morde! przecież nie zginął tylko zwyczajna akcja jak w wyścigach.Co tu komentować-to tylko woda na młyn promotorowców i innych zakładkowiczów. Ależ oczywiście - bo wszystko jest dla ludzi, tylko trzeba to robić z głową. I nie ma co komentować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.