PiotrMSC Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Witam, nie ma tematu na te motocykle więc postanowiłem założyć nowy temat. Pierwsze pytanie co to może być jak pojeżdze WR i po jeździe słychać w zbiorniku od chłodnicy pod błotnikiem tak jakby bombelki buzowały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 A co masz zalane do chłodnicy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrMSC Opublikowano 21 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Płyn do chłodnic koloru pomarańczowego. I w ogóle ile powinno być prawidłowo płynu w chłodnicy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 ściągnij sobie service manual tam wszystko jest..............płyn ty zalewałeś czy już był ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrMSC Opublikowano 23 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Mechanik, bo motorek świeżo po remoncie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz25 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Może go przegrzałeś albo uszczelka pod głowica??Dobrze odpala albo jak się zatrzymasz na wolnych obrotach nie gaśnie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 Płynu ma być pod korek. Na początek sprawdź kolor świecy (dokładnie to kolor elektrod) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrMSC Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Witam, co to może być w mojej WR426F. Wąż który idzie od góry głowicy pod osłonę silnika, co jest jakiś odpowietrznik czy jakaś odma chyba. To po jeździe olej pocieknie. Co to może być? Czy to może i sprawa normalna? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Dużo tego oleju? Jak dużo to nie jest to normalne. Jak z odpalaniem na zimnym i ciepłym? Nie ma problemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrMSC Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Nie ma problemu z odpalaniem. Ale tak po jeździe trochę kapnie, i muszę co jakiś czas trochę dolać oleju. I wydaje mi się ale nie jestem pewny, że czym ostrzej pojeździe to więcej oleju jak by kapneło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2012 ten wąż to zapewne odma, nie znam konstrukcji 426f ale mozliwe, ze powinien iść albo do separatora albo łączyć się z odmą skrzyni korbowej - bankowo nie może iść pod płytę silnika bo nie dostała by homologacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 17 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2012 No widzisz a jednak, masz tam dwa przewody odmy wychodzące z pokrywy zaworowej, jeden (mniejszy) idzie do zbiornika oleju w ramie , drugi (grubszy) lewą stroną pod silnik. Większe wycieki oleju mogą świadczyć o słabej kondycji tłoka z pierścieniami i wynikających z tego przedmuchów do środka silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 w samochodowym silniku jak odma ostro pluje olejem aż z niej kapie świadczy od słabej kondycji pierścienie albo zestawu tłok/cylinder -ciśnienie z cylindra ucieka do układu smarującego i wypycha olej przez odmę....... w motocyklowym jest sucha miska ale może być ten sam problem-zainteresuj się ciśnieniem sprężania... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrMSC Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Kurcze motocykl świeżo po remoncie, chyba 6 bak teraz idzie. Coś musi być nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2012 kto i gdzie robił remont? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.