Dexster Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 Zakupilem zestaw cyl+tlok, bo na moim starym niezle kopcil, slabo palil, kopcil tak, jakby gdzies opony palili :D Zalozylem drugi zestaw, moto ladnie pali, zrywne, ogolnie super, ale moto jeszcze kopci, nie tak, jak przedtem ale kopci. Uszczelniacze zaworowe zalozone nowe, dotarte zawory, ale jeden walek rozrzadu mam przytarty, ale zawory byly regulowane. Jak myslicie, gdzie moze brac olej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Pierścienie dobrze założyłeś ?? Jak obrócisz to też kopci, przynajmniej tak było u kolegi. Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 złożyłeś na nowych częściach? Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 po 1 , jakie czesci , uzywka , nowe ??po2 - kole mial tak samo na nowym tloku , okazalo sie ze tlumik byl w srodku zaolejony po kilkunastu km przestal kopcic.po3 - prowadnice zaworowe sprawdzone ? kto robil remont ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Zakupilem zestaw cyl+tlok, bo na moim starym niezle kopcil, slabo palil, kopcil tak, jakby gdzies opony palili :D Zalozylem drugi zestaw, moto ladnie pali, zrywne, ogolnie super, ale moto jeszcze kopci, nie tak, jak przedtem ale kopci. Uszczelniacze zaworowe zalozone nowe, dotarte zawory, ale jeden walek rozrzadu mam przytarty, ale zawory byly regulowane. Jak myslicie, gdzie moze brac olej? A jesteś pewny, że nadal bierze olej?Sprawdź stan oleju i zrób 1000 km w międzyczasie sprawdzaj czy ubywa oleju.Przed remontem zalałeś tłumik olejem i teraz wypala Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 23 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Pierścienie się nie obracają? jak się je ułoży tak zostają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 Nie, obracaja sie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 Nie, obracaja sie. To przy docieraniu nie "układają" się w jednym miejscu ?Myślałem,że jak się dotrą do owalu tulei to już tak zastają i się nie obracają w rowku na tłoku :huh: Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 Cały czas powoli obracają się. To nie 2T że zamki muszą trzymać pierścienie aby się nie zmieniły pozycji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.