Skocz do zawartości

Filtr K&N czy oryginalny ?? jaki filtr lepszy


Rekomendowane odpowiedzi

Panowie pytanie jak w temacie - Jaki filtr powietrza ????

nadszedł czas wymiany filtra i stąd moje pytanie i wątpliwości

dodam chodzi o motocykl Yamaha Warrior XV1700 wyposażony w Power Commandera III usb, puste wydech V&H Big Shots Air box, Yamaha Speedstar i kilak map innych niż na stronie PC pod ten zestaw

cena K&N około 150 zł sztuka zaś oryginał 92zł

Panowie doradzcie coś bo juz sam nie wiem co robić

Edytowane przez skwara

Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

K&N. Masz PCIII więc bez problemu dopasujesz jakąś mapę odpowiednią dla Twojej konfiguracji. Precyzyjne strojenie uzyskasz tylko na hamowni, ale nie jest to absolutnie konieczne.

 

Wypalcowane z Tapatalk

Dyplomata - ktoś, kto potrafi powiedzieć ci "spier...aj", w taki sposób, że czujesz narastające podniecenie przed zbliżającą się podróżą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak ale dalej nie widzę argumentów za i przeciw a pasowało by się na coś zdecydować

1. Zakup K&N to ostatni zakup filtra powietrza dla tego moto (o ile nie zrobisz mu jakiegoś kuku) do jego naturalnego zgonu.

2. Więcej powietrza w dolocie = większe pole manewru przy wyciskaniu większej mocy z moto (tu odpowiednie kombinacje z mapami).

3. Możliwość modyfikacji odbudowy filtra (piszę ogólnie - to zależy od modelu motocykla) w kierunku jej otwarcia - K&N toleruje zmoczenie wodą (deszcz) w przeciwieństwie do zwykłych filtrów papierowych).

4. W przypadku pewnych modyfikacji np. wydechów (zależy od motocykla) może być konieczną konsekwencją wprowadzonych zmian.

5. Bo stosunek między potencjalną wartością dodaną, a wyższą ceną filtra zdecydowanie przemawia za zakupem K&N.

Edytowane przez Bloodhound

Dyplomata - ktoś, kto potrafi powiedzieć ci "spier...aj", w taki sposób, że czujesz narastające podniecenie przed zbliżającą się podróżą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

K&N kupujesz de facto na wieki, wieków. Raz na 5-6 tys. km serwis (tu polecam zdecydowanie dedykowane preparaty K&N) i to cała obsługa.

Moim zdaniem w Twoim prypadku zdecydowanie K&N (są też inne marki z tej gamy: BMC, Pipercross, etc)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

K&N znalazłem na e-filtry.ent cena promocyjna

http://e-filtry.net/pl/ya-1602-u-filtr-powietrza-kampn.html

oryginalne w cenie

96 zł x2 = 192 zł -10% = 175 zł

+ przesyłka „za pobraniem” Poczta Polska 15 zł

Nie ważne co masz pod dupą, ważne co masz nad nią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mialem K&N w XR 600 podkreconej i po czyszczeniu i nasaczeniu preparatami K&N szlak go trafil...

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...