Jump to content

Bloodhound

V.T.X.
  • Content Count

    610
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

12 Neutralny

6 Followers

About Bloodhound

  • Rank
    KANDYDAT NA MOTONITĘ - czyściciel nagaru
  • Birthday 11/11/1969

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Żywiec

Osobiste

  • Motocykl
    VTX 1800C
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4969239
  • Skype
    bloodhound1969
  • Strona www
    http://
  1. Andrzej, o co Ci chodzi? Każdy czterosuw ma coś takiego jak odpowietrzenie skrzyni korbowej potocznie nazywane odmą. Ma go i Twoja Honda VTX 1300. Poszukaj gumowego wężyka, który powinien iść z pokrywy przedniego cylindra do obudowy filtra powietrza. To właśnie wspomniana odma. Chyba, że jakiś domorosły inżynier założył akcesoryjny filtr powietrza z obudową i wspomniany wężyk zaślepił (byli tacy).
  2. Nie ma sensu stosować irydowych do 1300, nawet gdyby był bezpośredni zamiennik. 1300 jest zasilany gaźnikiem, a ten każde świece kończy dość szybko. Irydówki też nie pożyłyby zbyt długo. Zostań przy oryginalnych, tylko zmieniaj zgodnie z zaleceniami lub w miarę konieczności. Dbaj o właściwą regulację gaźnika, to i świece pożyją dłużej.
  3. Twój problem sprowadza się do dźwigni i sworznia, na którym pracuje. Nawet lekkie skrzywienie dźwigni (i brak smaru na sworzniu) powoduje, że mechanizm się blokuje skutecznie opóźniając lub nawet uniemożliwiając zmianę biegu. Po pierwsze zdejmij i rozbierz wajchę na czynniki pierwsze. Sprawdź i naprostuj ewentualne zgięcia. Po drugie porządnie oczyść nasmaruj sworzeń (oś) na którym chodzi dźwignia. Nasmaruj też elastyczne przeguby kulowe na cięgnach łączących dźwignię ze skrzynią. Jeśli zrobisz to jak trzeba, problem powinien ustąpić.
  4. Z kanapy chcesz zrobić łóżko wodne? Mam 15W i następnym razem zapodam 20W. No tak, ale Ty nie hamujesz przodem ...
  5. Ważne, że doszedłeś do sedna. Kolejny przykład na to, że pewne rzeczy warto opanować i wykonywać samemu. Mechanik mechanikowi nierówny, tylko nikt nie ma na czole wypisanego "ja jestem ten dobry" lub odwrotnie. Ale skasował pewnie stawkę "profesjonalną". :banghead:
  6. Zrób jak trzeba i będzie OK. Powodzenia.
  7. Sprawdź czy zacisk swobodnie przesuwa się prowadnicy - to zacisk pływający więc musi się łatwo sam pozycjonować. Jak wciskałeś stary klocek z tłoczkiem, pewnie nie przeczyściłeś powierzchni tłoczka, która była wysunięta. Z czasem gromadzi się na tym sporo syfu, który podczas takiej operacji wepchniesz pod uszczelkę tłoczka. Potem dzieją się różne cuda od wycieków po blokowanie tłoczka. Hebel to Twoja podstawowa polisa na życie i nie warto tu ciąć na skróty, a tak wygląda to co opisałeś. Przy okazji wymiany klocków zacisk i tłoczki powinno się dokładnie oczyścić, tłoczki lekko przesmarować specjalną pastą, itd. czyli typowy przegląd i konserwację hebla. W skrajnym wypadku przy mocno ocierających klockach zablokuje ci hebel podczas jazdy i może być niefajnie. Jak widzisz nie zgodzę się z tym, że trudno tu coś spieprzyć.
  8. Wejdź na vtxpolska.pl i napisz PW do usera Deku1. Chłopak śmiga na sprzęcie, który Cię interesuje.
  9. Nie ma VTX 1300 na wtrysku. Najnowsza wersja o którą pewnie Ci chodzi to VT 1300 Fury. Jedyne co ma wspólnego z VTX to silnik z 1300, który wyposażono w układ wtrysku. Trochę info znajdziesz TUTAJ. Widziałem to na żywo i jest to dziwny twór, który albo się bardzo spodoba, albo nie.
  10. Gajor, co Ty nowe ECU kupiłeś? Zerknij na nowe forum, tam Ci naskrobałem co masz zrobić. Kurna pomór jakiś. Ja też zlot na rowerze obskakuję. :biggrin:
  11. Odgarnia liście z drogi przed Tobą? :D Tapatalk 4
  12. Szkoda. W sumie fajne forum było, a teraz ... Nie chciałbym tu trafić obecnie jako posiadacz świeżo nabytego VTXa. :wacko: A co do pytania, to może dlatego, że przy 98 silnik VTX nie jest w stanie wykorzystać w 100% energii spalania i nie czuć tzw. power pulses typowych dla wielkopojemnościowych V2 pracujących na niskich obrotach.
  13. Tam gdzie dolewasz, czyli korek płynu pod bakiem. Reszta jak Monter napisał.
  14. Schemat prawdę Ci powie. Klepnięte z Tapatalk
×
×
  • Create New...