karinocool Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 witam. chciałbym odkupić od znajomego thunderace 1000 i mam pytanie bo. moto stało 3lata nie ruszane. wymienił w nim teraz olej wraz z filtrem aby odpalić moto. odpalił bez problemów lecz... jest tak czasem nie chce wkrecać się na obroty. jak się wkręci to ttrzyma ok 4tys. po dłuzszym czasie spadnie do ok 1000 ale jak się doda gwałtownie gazu zgasnie, zadusi się. jak sę wcisnie ssanie trzyma obroty i bez problemu wchodzi na obroty wyzej. co to może byc? pali od strzała w silniku nic nie grzechocze. nie widać wycieków, przebieg ok 73tys. po drugie troche kopci jak się go przegazuje. dlaczego? długo stał? po 3 ciąglę chodzią wentylatory chlodnicy. temp pokazuje w normie. nigdzie nie cieknie. czyżby było mało płynu? wczesniej tego nie było. podpowiecie co może się z tym dziać i czy warto taki moto pprzygarnąc? aa i olej zalał syntetyczny czy przy tym przebiego to dobrze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomason2 Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 (edytowane) Po takim postoju wypadało by zrobić serwis gaźników i wymianę filtra paliwa od razu. Najlepiej ogólnie przegląd silnika. Edytowane 12 Maja 2012 przez tomason2 Cytuj Honda CBR F4 99 http://www.cbrf4.blogspot.com - moja przygoda z motocyklem Honda CBR F4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 ... i zbiornika, zawieszenia, łożysk w kołach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karinocool Opublikowano 16 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 problem... gaźniki wyregulowane. powiedzieli mi żee exup jest zatarty i że linki są urwane od przepustnicy. co to za linki mogą być? wie ktoś może gdzie owe takie dostać dorobic? da się ominąć ten exup aby moto smigało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 (edytowane) problem... gaźniki wyregulowane. powiedzieli mi żee exup jest zatarty i że linki są urwane od przepustnicy. co to za linki mogą być? wie ktoś może gdzie owe takie dostać dorobic? da się ominąć ten exup aby moto smigało?EXUP da się ominąć,motocykl będzie miał trochę słabszy dół ale normalnie powinien latać, a jesli chodzi o linki do które są urwane ? Od gaźnika ? Jeśli chodzi jeszcze o EXUP to sprawdź czy nie da się go reanimować jeszcze, jeśli nie to będziesz musiał pogodzić się z inną charakterystyką i być może lekko falującymi obrotami. Motocyklowi przybędzie pewno mocy w wyższych zakresach obrotów natomiast dół i być może środek się osłabi. Poszczególne motocykle reagują inaczej na wyrzucenie EXUPA, ale w niebieskim raczej to odczujesz. Edytowane 17 Maja 2012 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Exup można naprawić. :wink: Zapewne pod "zatarty" kryje się to, że zęby trybów są połamane. Takowe tryby można dorobić u tokarza z np. mosiądzu i nigdy więcej już to się nam nie przydarzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 19 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 Gaźniki do zrobienia. Niedawno oglądałem właśnie taki sam motocykl u znajomego, strasznie zgruzowany wizualnie ale mechanicznie miodzio. Odpaliłem z popychu i też świrował z obrotami, jak wsiadłem i odwinąłem ogień to się dławił i takie tam. Moto stało długo i gaźniki zasyfione, czuć i słychać bo kichał w dolot i bełkotał coś koślawo. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 19 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 Po tak długim postoju to by się przydało gaźniki do ultramyjki wrzucić bo osady z kilku lat to twarde sztuki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcat Opublikowano 19 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 Witam.Moim poprzednim motocyklem własnie była yamaha thunderace 97.Co do oleju to jeżeli motor jeżdził na syntetyku to ok,a jeśli nie to radził bym zmienić.Te silniki a szczególnie 96 miały apetyt na olej.Mój pił w normie,musisz kontrolować w okienku stan.Zalecana gęstosc to 10-40,a to że trochę przykopci to norma w tym modelu,73 tys.ma prawo.Dziwne te objawy z wentylatorami,jak się zagrzeje to wiadomo włanczają się,ale ty piszesz,że ciągle działają może zwarcie.U mnie thandera cięzko było zagrzać.Najlepiej jak go kupisz to pełen serwis,płyn chłodniczy,hamulcowy,olej filtry,sprawdzić stan łozysk w kołach na wahaczu itp.wtedy masz pewnośc,że wszystko jest ok.To nie jest 70km/h,tylko pełen max ok 270.Ostatnio znajomemu w kawie zx 6,padło łozysko w kole dobrze,że przy malej prędkości to wiele się nie stało,ale to pokazuje jak ważne są oględziny motocykla w chwili zakupu i w trakcie eksploatacji.W tym modelu głowica jest 20 zaworowa,sprawdz zawory,swiece,wyglada na to,ze dostaje za malo paliwa,albo te paliwo takie wadomo jak u nas sie kombinuje.Ja szukając thundera obejrzałem 3 sztuki zanim kup.Nie wyrzucaj exupa,dokup brakujace czesci,pasuja od fzr,yzf 750.Motocykl godny polecenia,silnik mocarny jak tur,wygodna kanapa,ładna sylwetka mimo uływu lat,co mnie zaskoczyło w tym moto przy rosnących cenach paliwa to mały apetyt na wachę przy rozsądnej jezdzie.Przez 3 lata uzytkowania,i 30 tys.nawiniętych kilometrów zero jakich kolwiek problemów,jedynie exup wymagał regulacji,gazniki i sprawdzenie luzow zaworowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karinocool Opublikowano 19 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 po zrobieniu gaźników jest ok. czy ktoś mógłby mi powiedzieć albo przesłać zdjęcie jak powinien wyglądać exup otwart na maxa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcat Opublikowano 19 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 Całkowite otwarcie exupa następuje przy 6 tys.obrotów.Dobrze wyregulowany na linkach po włączenieu zapłonu powinien się ustawić na rolce równo z otworem na obudowie exupa.Zarejestruj się na stronie www.thunderace.pl,tam jest wszystko objeśnione razem ze zdjęciami jak regulowac,czy jest zbędny,czy nie exup.Ja jak miałem Aca własnie z tamtąd czerpałem informacje na temam tego modelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Ja tylko pro - forma : z otwartym na stałe exupem (kolektory pogięte - cudów nie ma) , na niskich obrotach , thunerace'a objechał skuter .No , potem to dzik był , ale ten dół .... jak w rowerze :bigrazz: Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.