Skocz do zawartości

karinocool

Forumowicze
  • Postów

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O karinocool

  • Urodziny 02/04/1989

Osobiste

  • Motocykl
    Gsxr750W/R6
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Markuszów (LPU)

Osiągnięcia karinocool

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. cześć wszystkim. mam dziwny objaw w moim motocyklu. zauważyłem dzisiaj rano że cieknie mi paliwo z (nie wiem jak to się rawidłowo nazywa) tego plastikowego kolektora dolotowego powietrza co znajduje się pod zbiornikiem, a dokładnie leje się paliwo do tego kolektora z przewodu gumowego który idzie od gażników do dolotu. dodam że aby przekręce stacyjkę i już się leje. Jestem troche zielony w motocyklach ale co zauważyłem, że po odkręceniu owego dolotu są 2 zaślepione przezroczste króćce. a jeden siedząc na motorze który znajduję się po lewej stronie motocykla ten z przodu nie jest w ogóle zaślepiony i nie idzie od niego żaden przewód i właśnie z tego króćca wydobywa się paliwo. Co zauważyem jeszcze to to że długo moto kręci zanim odpali. chce załapać ale nie może tak jak gdyby nie dostawał paliwa. Najśmieszniejsze jest to że gdy bak odkreciłem przy kierownicy i podniosłem go do pionu to paliwo przestało ciec i zapaliło normalnie. Podpowiedzcie coś bedę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam w manualu znalazłem że przewód którym leje się paliwo nazywa się AIR VENT HOSE. dodam również żę czuć benzyne pod korkiem oleju (poziom w normie) i świece zalane
  2. wiem że jest od cbr ale wymiary pasują z moją sprężyną wiec może akurat bedzie pasować
  3. odgłos docchodzi z prawej strony silnika. ciężko jest mi powiedzieć czy od dołu czy od góry. gdy grzechocze i nacickam sprzęgło to nic się nie dzieje. dalej grzechocze. aż samo ustapi. na moje oko to wina leży po stronie rozrzadu może mylę się ale gdy podkręce obroty w moto do ok 1,5tys to troche grzechotanie ustaje. a gdy ustawie obroty poniżej 1tys obr to wtedy ewidentnie jest głośny a z wzrostem obrotów cichinie a gdy puszczę gaz i obroty spadną to pogrzechocze przez dłuższą chwilę i się uspokoi odgłos z silnika jest taki jak na filmiku i tu mam pytanie. czy w modelu gsxr 600 1999 były napinacze z regulacją automatyczna czy ręczną? czy da się wymienic sama sprężynę w napinaczu aby nie grzechotało przynajmniej do końca sezonu? czy dużoz tym zabawy? wykręciłem napinacz. w jaki sposób mogę sam zdiagnozować czy napinacz sam w sobbie jest dobry? spręzynke znalazłem http://www.larsson.pl/index.php?c=r&no=NjEwMDAxNQ==&t=spr%EA%BFyna tylko nie wiem czy bedzie dobra
  4. tak ta regulacja przy klamce wystarczy zdjąć lewą owiewkę aby dostać się do tej drugiej regulacji?
  5. powitać wszystkich. mam zapytanie. otóż w moto jak w temacie nie ma już regulacji sprzegła. jest na samym końcu. do tego jak wrzuca się biegi to jest głośne zgrzytanie, czasem nawet zgaśnie na postoju jak mu się załącza 1szy bieg, gdy się rozgrzje to nie da się nawet luzu czasem złapać. i tu pytanie. czy sam w garażu byłbym w stanie zrobic sobie to sprzegło? co mogło by być do wymiany? same tarcze nowe zakupić i wymienić? czy całe sprzęgło z koszem tak jak sprzedają na allegro? podpowiecie?>
  6. witam. mam niiepokojacy objaw. gdy dodam gazu i puszcze w swoim moto to słychać straszne jargolenie w silniku jakby łańcuch rozrzadu ocierał kręcac się o coś metalowego. jest to bardzo głośne czy to mozliwe? trzeba wymieniać kpl rozrząd czy da się go naciagnąć w jakiś sposób? dodam że gdy chodzi na wolnych obrotach nie słychac go praktycznie dopiero po przegazówce. dodam jeszcze że mam do wymiany sprzegło bo ciagnie na biegach a nie ma już regulacji. czy może to być też związane ze sprzegłem a nie z rozrządem? moto przyspiesza normalnie. wkręca się na obroty raczej tez normalnie tzn przy ok 7-8tys troszke go zdławi ale pozniej jest wporządku,. jakieś sugestie?
  7. po zrobieniu gaźników jest ok. czy ktoś mógłby mi powiedzieć albo przesłać zdjęcie jak powinien wyglądać exup otwart na maxa?
  8. problem... gaźniki wyregulowane. powiedzieli mi żee exup jest zatarty i że linki są urwane od przepustnicy. co to za linki mogą być? wie ktoś może gdzie owe takie dostać dorobic? da się ominąć ten exup aby moto smigało?
  9. witam. chciałbym odkupić od znajomego thunderace 1000 i mam pytanie bo. moto stało 3lata nie ruszane. wymienił w nim teraz olej wraz z filtrem aby odpalić moto. odpalił bez problemów lecz... jest tak czasem nie chce wkrecać się na obroty. jak się wkręci to ttrzyma ok 4tys. po dłuzszym czasie spadnie do ok 1000 ale jak się doda gwałtownie gazu zgasnie, zadusi się. jak sę wcisnie ssanie trzyma obroty i bez problemu wchodzi na obroty wyzej. co to może byc? pali od strzała w silniku nic nie grzechocze. nie widać wycieków, przebieg ok 73tys. po drugie troche kopci jak się go przegazuje. dlaczego? długo stał? po 3 ciąglę chodzią wentylatory chlodnicy. temp pokazuje w normie. nigdzie nie cieknie. czyżby było mało płynu? wczesniej tego nie było. podpowiecie co może się z tym dziać i czy warto taki moto pprzygarnąc? aa i olej zalał syntetyczny czy przy tym przebiego to dobrze?
  10. Słuchajcie. Mam taki problem. Otóż mam kawe zx6r 636 2002r. przebieg 26000. motor stał w garażu 1,5roku. postanowiłem go odpalić. odziwo jakoś odpalił po zakupie nowego aku. Po jeździe testowej zauważyłem że nie wkręca się naobroty od 4do 9tys.... na każdym biegu. na postoju ładnie się wkręca do końca bez jakich kolwiek oporów zaś w jeździe ma opory. trzeba mu manetke dać do oporu aby chcwile się pzydusił szarpnął i jedzie od 9tys w górę jak szalona. co to może być?wcześniej jeździł ok. pali od strzala. słychać jak coś stuka puka w silniku. nie wiem czy to zawory czy łańcuch. w trakcie jazdy też słuchać przy przyspieszaniu to cykanie pukanie. co to może byc?
  11. witajcie. Po zimie odpaliłem motocykl. Przy około 4tys obrotów i powyżej czuje jak na postoju drży kierownica... czym może byc to spowodowane??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...