Skocz do zawartości

ZX6R 2005r PROBLEM Z ODPALENIEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Rekomendowane odpowiedzi

Hej mam Kawasaki ZX6R z konca 2005 roku. Kilka dni temu kupilem nowy akumulator wymieniłem wszytsko było ładnie pieknie przez 2 dni palił bez problemu. Problem pojawił sie kiedy pojachalem 40 km i postanowiłem zatankowac. Moto miał problemy z odpaleniem. Na zimno pali natomiast jak przejedzie troch to sa problemy oczywiscie nie zawsze. Akumulator pozyczylem od kolegi i ta sama spiewka. Patrzylem ladowanie jest ok. Tak wiec wykluczyłem alternator i regulator. . . przyznam sie ze nie wiem gdzie dalej szukac przyczyny. mam kilka tropów prosze o pomoc może ktoś miał podobny problem. . .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałeś coś o tankowaniu wiec Janosikkk Ci dobrze doradził. To, że teraz tankujesz to może nie mieć już znaczenia bo zatankowałeś syfu raz i tyle.

Kiedy robiłeś regulacje zaworów i czyszczenie z regulacja gaźników ?

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio miałem podobny a nawet ten sam problem. W moim przyapdku nowy aku pomógł. Jaki aku kupiłes?

Rok temu jak go kupiłem tez miałem taki problem ale nie była to wina aku tylko koles przełozył aku pod drugie siodło i dał dakie chu*owe kabelki z bezpiecznikiem w postaci śróby na -. Po przejechaniu dłuzszego odcinka owe kabelki sie grzały i nie było wystarczającego ładowania.

Moze to oczywiste ale ja raz sie na to złapałem, poluzowały mi sie kable przykręcane do aku i juz kawa nie chciała czasem odpalic:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale to jest moto na wtrysku

 

Ostatnio miałem podobny a nawet ten sam problem. W moim przyapdku nowy aku pomógł. Jaki aku kupiłes?

Rok temu jak go kupiłem tez miałem taki problem ale nie była to wina aku tylko koles przełozył aku pod drugie siodło i dał dakie chu*owe kabelki z bezpiecznikiem w postaci śróby na -. Po przejechaniu dłuzszego odcinka owe kabelki sie grzały i nie było wystarczającego ładowania.

Moze to oczywiste ale ja raz sie na to złapałem, poluzowały mi sie kable przykręcane do aku i juz kawa nie chciała czasem odpalic:P

Miałem tak stary aku M-Line kupiłem żelowy z wyzzej półki tylko koles dał mi 6ah i praktycznie wogole nie krecił kupilem M line 9ah i przez 2 dni było super a pozniej ciezko krecil w trasie. . .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to dzieje sie na od jakiegos czasu a bylem w trasie i zawsze leje dobre paliwo wiec nie sadze zeby to bylo to

Ostatnio nawet było na forum że goście tankowali z tego samego dystrybutora paliwo jeden po drugim, i jednemu chodziło moto a drugiemu nie. Po wymianie paliwa problem znikł. Tak że na Polskich stacjach syf możesz zatankować w każdej chwili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tzn. słabo kręci rozrusznik na rozgrzanym silniku? a jak wystygnie jest ok? Nie musisz doładowywać aku żeby kręcił dobrze?

Kolego powiem Ci ze sprawą jest trochę dziwna do wczoraj sądziłem ze to coś z lądowaniem bo kilka razy po dłuższej jeździe raz odpalal bez problemu a raz ledwo tak jakby aku był rozładowany jednak wczoraj gdy sprawdzałem ładowanie i było ok raz nie chciał mi zakręci próbował ale wyglądało to jakby aku był rozładowany jednak na mierniku było ok. Muszę zajrzeć do rozrusznika może coś z masa nie tak i duży opór jest bo prąd spada do 10.80 v na rozruchu. Pozyczyłem aku żelowy od kumpla 7ah i nie miał siły zakręcic a na 8 i 9 pali. Więc może coś z tym rozrusznikiem jest ze na ciepło daje większy opór i rozładowuje aku przy odpaleniu takie moje wnioski nie wiem czy słuszne ? Edytowane przez bobi0909
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozgrzej go porządnie , sprawdź czy akurat słabo kręci , jezeli tak - podepnij się PORZĄDNYMI kablami do aku samochodowego . Jezeli nagle bez probemu odpali to nie jest problem z paliwem tylko z akumulaorem (mógł paść) , ładowaniem , masą lub elementami okablowania .

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też miałem problem z odpalaniem w gsxr, na zimnym palił bez problemu a jak sie zagrzał to już ciężko.

W sumie do dzisiaj nie wiem co było przyczyną tak naprawde,ale wymieniłem aku na nowy 10,5A, nowe świece,i wymiana szczotek w rozruszniku . Problem zniknął

 

Sprawdzałem bo moto ma automatyczne załączane światła do jazdy dziennej wiec było obciążenie i ładowanie ok

Ja założyłem sobie mały wyłącznik i teraz światła mi nie świecą po przekręceniu kluczyka,tylko włączam je kiedy chce.,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...