bobi0909 Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Hej mam Kawasaki ZX6R z konca 2005 roku. Kilka dni temu kupilem nowy akumulator wymieniłem wszytsko było ładnie pieknie przez 2 dni palił bez problemu. Problem pojawił sie kiedy pojachalem 40 km i postanowiłem zatankowac. Moto miał problemy z odpaleniem. Na zimno pali natomiast jak przejedzie troch to sa problemy oczywiscie nie zawsze. Akumulator pozyczylem od kolegi i ta sama spiewka. Patrzylem ladowanie jest ok. Tak wiec wykluczyłem alternator i regulator. . . przyznam sie ze nie wiem gdzie dalej szukac przyczyny. mam kilka tropów prosze o pomoc może ktoś miał podobny problem. . . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Zlej paliwo , zalej inne , najlepiej na markowej stacji o dużym nateżeniu ruchu . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobi0909 Opublikowano 10 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Zlej paliwo , zalej inne , najlepiej na markowej stacji o dużym nateżeniu ruchu . to dzieje sie na od jakiegos czasu a bylem w trasie i zawsze leje dobre paliwo wiec nie sadze zeby to bylo to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Napisałeś coś o tankowaniu wiec Janosikkk Ci dobrze doradził. To, że teraz tankujesz to może nie mieć już znaczenia bo zatankowałeś syfu raz i tyle.Kiedy robiłeś regulacje zaworów i czyszczenie z regulacja gaźników ? Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perssi6n Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Ostatnio miałem podobny a nawet ten sam problem. W moim przyapdku nowy aku pomógł. Jaki aku kupiłes?Rok temu jak go kupiłem tez miałem taki problem ale nie była to wina aku tylko koles przełozył aku pod drugie siodło i dał dakie chu*owe kabelki z bezpiecznikiem w postaci śróby na -. Po przejechaniu dłuzszego odcinka owe kabelki sie grzały i nie było wystarczającego ładowania. Moze to oczywiste ale ja raz sie na to złapałem, poluzowały mi sie kable przykręcane do aku i juz kawa nie chciała czasem odpalic:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobi0909 Opublikowano 10 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 ale to jest moto na wtrysku Ostatnio miałem podobny a nawet ten sam problem. W moim przyapdku nowy aku pomógł. Jaki aku kupiłes?Rok temu jak go kupiłem tez miałem taki problem ale nie była to wina aku tylko koles przełozył aku pod drugie siodło i dał dakie chu*owe kabelki z bezpiecznikiem w postaci śróby na -. Po przejechaniu dłuzszego odcinka owe kabelki sie grzały i nie było wystarczającego ładowania.Moze to oczywiste ale ja raz sie na to złapałem, poluzowały mi sie kable przykręcane do aku i juz kawa nie chciała czasem odpalic:PMiałem tak stary aku M-Line kupiłem żelowy z wyzzej półki tylko koles dał mi 6ah i praktycznie wogole nie krecił kupilem M line 9ah i przez 2 dni było super a pozniej ciezko krecil w trasie. . . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perssi6n Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 to raczej nie wina aku tymbardziej o ile mi wiadomo do zx6r 8ah jest juz wporzo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Na wtrysku czy nie to zawory się reguluje. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 to dzieje sie na od jakiegos czasu a bylem w trasie i zawsze leje dobre paliwo wiec nie sadze zeby to bylo toOstatnio nawet było na forum że goście tankowali z tego samego dystrybutora paliwo jeden po drugim, i jednemu chodziło moto a drugiemu nie. Po wymianie paliwa problem znikł. Tak że na Polskich stacjach syf możesz zatankować w każdej chwili. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Tzn. słabo kręci rozrusznik na rozgrzanym silniku? a jak wystygnie jest ok? Nie musisz doładowywać aku żeby kręcił dobrze? Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobi0909 Opublikowano 11 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 (edytowane) Tzn. słabo kręci rozrusznik na rozgrzanym silniku? a jak wystygnie jest ok? Nie musisz doładowywać aku żeby kręcił dobrze? Kolego powiem Ci ze sprawą jest trochę dziwna do wczoraj sądziłem ze to coś z lądowaniem bo kilka razy po dłuższej jeździe raz odpalal bez problemu a raz ledwo tak jakby aku był rozładowany jednak wczoraj gdy sprawdzałem ładowanie i było ok raz nie chciał mi zakręci próbował ale wyglądało to jakby aku był rozładowany jednak na mierniku było ok. Muszę zajrzeć do rozrusznika może coś z masa nie tak i duży opór jest bo prąd spada do 10.80 v na rozruchu. Pozyczyłem aku żelowy od kumpla 7ah i nie miał siły zakręcic a na 8 i 9 pali. Więc może coś z tym rozrusznikiem jest ze na ciepło daje większy opór i rozładowuje aku przy odpaleniu takie moje wnioski nie wiem czy słuszne ? Edytowane 11 Maja 2012 przez bobi0909 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Rozgrzej go porządnie , sprawdź czy akurat słabo kręci , jezeli tak - podepnij się PORZĄDNYMI kablami do aku samochodowego . Jezeli nagle bez probemu odpali to nie jest problem z paliwem tylko z akumulaorem (mógł paść) , ładowaniem , masą lub elementami okablowania . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Sprawdzales ladowanie aku bez obciazenia i dlatego dobrze wyszlo.Sprawdz ile pokazuje z wlaczonymi swiatlami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobi0909 Opublikowano 11 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Sprawdzałem bo moto ma automatyczne załączane światła do jazdy dziennej wiec było obciążenie i ładowanie ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Też miałem problem z odpalaniem w gsxr, na zimnym palił bez problemu a jak sie zagrzał to już ciężko.W sumie do dzisiaj nie wiem co było przyczyną tak naprawde,ale wymieniłem aku na nowy 10,5A, nowe świece,i wymiana szczotek w rozruszniku . Problem zniknął Sprawdzałem bo moto ma automatyczne załączane światła do jazdy dziennej wiec było obciążenie i ładowanie okJa założyłem sobie mały wyłącznik i teraz światła mi nie świecą po przekręceniu kluczyka,tylko włączam je kiedy chce., Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.