perssi6n Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Witam, Nie zawsze ale zdarza się gdy jadę na 6 biegu sprzęgło mi się ślizga.Pytanie jak w tytule, czy mozna to wyregulować?Dodam ze olej jest po wymianie. Kawasaki zx6r 2002 (gaźnik) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 A próbowałeś wyregulować? Jeśli masz prawidłowo pozostawiony luz na klamce i sprzęgło się ślizga to juz wiele tutaj nie zwojujesz tylko czeka Cię wymiana. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perssi6n Opublikowano 6 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Mógłbyś wyjaśnic "prawidłowo pozostawiony luz na klamce''? Powiem troche na chlopski rozum, klame mam ustawioną, że łapie od razu nie trzeba ciągnąć jej do samej manetki. około 0,5 cm naciskam i wysprzęgla. i własnie ciezko wyregulowac bo jak mowiłęm nie zawsze sie ślizga... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Popuść bardziej i pojeździj. Jeśli nadal się ślizga to jest do wymiany. Wiedz że zowalizowany otwór osi w klamce będzie dawał fałszywe poczucie luzu na dźwigni a tak na prawdę to go tam nie będzie zbyt wiele. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Kolego wyreguluj sprzęgło porządnie. Musi być luz kolo 5 mm na klamce. Możesz więcej zrobić luzu i tak powinno być ok. Przecież jak ci bierze sprzęgło od samego początku to trudno nawet płynnie ruszyć . . . na końcówce klamki powinno być 15-20mm luzu jałowego przy zimnym silnikumoderator - mechanik Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Poluzuj linke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Mógłbyś wyjaśnic "prawidłowo pozostawiony luz na klamce''? Powiem troche na chlopski rozum, klame mam ustawioną, że łapie od razu nie trzeba ciągnąć jej do samej manetki. około 0,5 cm naciskam i wysprzęgla. i własnie ciezko wyregulowac bo jak mowiłęm nie zawsze sie ślizga... nie zawsze wyczułeś kiedy ciągło-dopiero po zapięciu szóstki to zauważyłeś.Ewidentnie masz za mały luz na lince Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 ewidentnie widzę tu działalność sił nadprzyrodzonych .... twój anioł stróż wysprzęgla ci silnik na szótce bo za szybko jedziesz :P A tak poważnie ... .poluzuj tą linkę. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perssi6n Opublikowano 10 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 linka poluzowana, teraz tylko zaliczyć dłuzszą trasę i wozić klucze w razie ponownej regulacji :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.