mariusz600rr Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Witam Kupiłem od znajomego R6 2009 z przebiegiem 5800 km. Ogólnie fajny sprzęt, na wyższych obrotach straszny szatan ale mam jedno pytanie bo coś mnie trochę męczy i już nie wiem czy to ja sobie coś wkręcam czy faktycznie jest coś nie tak :) A więc:Jak jadę i skręcam np w drogę podporządkowaną np na 2 biegu i zaczynam przyspieszać z niskich obrotów to silnik przez moment chodzi "inaczej", czuć taką trochę dziwną pracę silnika. Jest to dosłownie przez chwilę i nie występuje cały czas, najczęściej właśnie podczas jakiegoś wolnego skręcania i przyspieszania z niskich obrotów. Jak się ruszy normalnie 1, 2, 3 np 6-10 tys to w ogóle tego nie ma. Co myślicie?? Ten typ tak ma czy po prostu ja już zaczynam zbytnio się doszukiwać?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Pod pojęciem "inaczej" może się kryć mnóstwo rzeczy :biggrin: Przydało by się to jakoś przyziemniej opisać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz600rr Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 (edytowane) Rozmawiałem ze znajomym. Powiedział, że to przez exupa (a raczej jego brak) bo w tej R6 jest wstawiony ten akrapovic megaphone :) i poczytałem więcej i faktycznie jest napisane, że exup jest odpowiedzialny za charakterystykę pracy w dolnym zakresie obrotów. Bo na wyższych idzie jak przecinak :) Edytowane 23 Kwietnia 2012 przez mariusz600rr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Ten silnik po prostu gaśnie, albo zredukowac na 1, albo szybciej jechać na tej dwójce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Jest to dosłownie przez chwilę i nie występuje cały czas, najczęściej właśnie podczas jakiegoś wolnego skręcania i przyspieszania z niskich obrotów. O jakich obrotach mowa? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 pewnie miedzy wolnymi a 3000:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 U mnie też exupa nie ma i niby chodzi normalnie (niezależnie od wydechu), ale za to Cebra RR, którą oglądałem celem zakupu też exupa nie miała i na wolnych chodziła nierówno, tak jakby na "ostrzejszych" wałkach rozrządu była. Ale to raczej tylko dotyczyło biegu jałowego i ciut powyżej, potem wkręcała się normalnie. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariusz600rr Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 (edytowane) Kivi jeździłem 3 lata 600RR i nie miałem takiego problemu :) więc myślę, że to nie chodzi o zbyt niskie obroty tylko właśnie o brak tego exupa. Trochę już jeździłem i wiem jak chodzi dławiące się moto ;) Limo zrobiłem nią dopiero kilkanaście kilometrów także nie jestem w stanie teraz dokładnie powiedzieć. Myślę, że w granicach 2,5-3,5 tys. Po prostu przy przyspieszaniu z niskich obrotów po chwili czuć taką trochę inną pracę silnika. Jest to po chwili przy dolnych obrotach i zaraz znika, później się wkręca normalnie i problem nie występuje. Edytowane 23 Kwietnia 2012 przez mariusz600rr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 nie schodz ponizej 4 tys i bedzie git :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rexar Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 nie schodz ponizej 4 tys i bedzie git :)+ na kolano na skrzyżowaniach :D Albo wbijaj jedynkę albo się przyzywaczaj do tej pracy silnika :happy: Cytuj 'na zegarze trzysta nie znaczy o męstwie...' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Sądząc po tym wykresie http://www.akrapovic.com/typo3conf/ext/user_products/mod1/uploads/products/slip_on_megaphone_exhaust_system_for_the_yamaha_yzf_r6_2008_2009_/ya_yzfr6_so_2008-2009_diag.jpg ten silnik będzie źle chodził przy niskich prędkościach obrotowych. Nikt nie konstruuje akcesoryjnego wydechu do sporta żeby pyrkać po mieście :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Generalnie, to można to poprawić zakładając Power Commandera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 dokladnie najlepiej na hamownie jechac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doktorek1 Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 A nie zamulasz go czasami r6 lubi jezdzic na wysokich obrotach bo niskie ją meczą ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.