Skocz do zawartości

doktorek1

Forumowicze
  • Postów

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha rn22 rj11
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wielkopolska

Osiągnięcia doktorek1

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. A sprawdzałeś ładowanie,[regulator ] bo to tak wygląda jak by coś z nim było nie tak lub akumulator.
  2. Zrozum wreście że takie dziwne droczenie się lub przechwałki na tym forum nic dobrego nie wniosa. Uważam że tą dziwną rozmwę czas zakączyć bo to bez sensu SZKODA CZASU.
  3. Link to i tak jak dla mnie jest bez wartości bo fizycznie nie znam Twoich umiejetności, ale nie o to chodzi tylko o to żeby jak najwięcej swojej wiedzy przekazać innym co potrzebują żeby swoje moto przywrócić do ładu. Uważam ze kłótnie są bardzo zbędne. Pomagać Pomagać
  4. CYTUJĘ [ Oczywiście, że będzie pracował płynnie, tzn nie będzie szarpał, tylko będzie słaby. Skoro trzycylindrowy silnik może chodzić płynnie, to czemu czterocylindrowy na trzech miałby nie chodzić ] Coś chyba żle doczytałeś bo jak byś to wiedział z praktyki to takich bezsensownych tez nie wysuwał byś !!!!! Czterocylindrowy silnik na trzech cylindrach nigdy nie będzię chodził płynnie będzie miał znaczny spadek mocy i wiele innych dolegliwości Org. silnik trzy cylindrowy chodzi płynie bo taka jego budowa i specyfika ,czterocylindrowy będzie pracował płynnie tylko wtedy gdy pracuje na wszystkie gary taka jego budowa i specyfika .
  5. Nigdy nie widziałe żeby czterocylindrowiec pracołał płynie na trzy cylindry, Definitywny problem czwartego cylindra dwie opcje coś z membraną lub paliwem które nie dociera do cylinra,szarpanie i kiepska praca to sprawa dobrego ustawienia gazników jak będą pracowac cztery garnki wtedy można odpowiednio dopasowac dysze główne lub iglice żeby nie wystepowała tak zwana dziura w gazie.Najpierw proponuję sprawdzic czy dobrze działa podciśnienie i wszystkie membrany unoszą sie do góry jak tak to wtedy też można podpatrzeć czy paliwo jest zasysane do cylindra .Te dwie sprawy powinny wyjaśnic dlaczego nie pali ten cylinder.
  6. Możesz jeszcze poluzowac węzyk przy pompce i najpierw odpowietrzyc pompkę bo tu masz probem a to na pozur trudna sprawa wywalic powietrze któe jest w ukladzie.Cierpliwosci życze.
  7. A nie zamulasz go czasami r6 lubi jezdzic na wysokich obrotach bo niskie ją meczą ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...