Lovtza Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Między naszymi trenerami, a tymi którzy jeżdżą w CSS jest ogromna różnica. Ci drudzy nie tylko są mega szybcy i mają w większości przypadków historię wyścigową. Oni są uczeni w kompetentny sposób uczenia ludzi i są profesjonalistami jeśli chodzi o wychwytywanie błędów, korygowanie ich itd. Nasi trenerzy szczycą się historią wyścigową, ale ja od trenera nie oczekuje tego, że szybko jeździ, tylko tego, że jest merytorycznie przygotowany do uczenia innych (a jeśli trzeba - motywowania, poganiania, spowalniania, temperowania itd, itp). Tak się składa, że znam jednych i drugich stawianie znaku równości między jednymi i drugimi zakrawa mi albo na jakiś żart, albo na działanie w złej woli. Pozdrawiam,Mariusz Cytuj Ścigacz.pl - www.scigacz.pl | California Superbike School w Polsce - www.sbkschool.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 95% studentów dało mega pozytywny feedback w formularzach oceniających szkołę i trenerów wypełnianych na koniec dnia. Podobno 95% użytkowników Daewoo Lanosa też chwaliło swoje samochody, bo głupio im było się przyznać, że wtopili oszczędności życia w chrupy, które straciły na wartości ponad połowę ceny zanim zdążyli zabulić drugą ratę ;) Ps. Powyższy post oczywiście jest na rozładowanie skrajnych emocji panujących w tym wątku, bo mam dobry humor :) Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 (edytowane) Będzie szkolenie w przyszłym roku? Ej, Sherman, widziałeś zardzewiałego Lanosa? :D Edytowane 18 Sierpnia 2012 przez MarcMarc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lovtza Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Nie dowiedziałem się niczego więcej niż po przeczytaniu książki i obejrzeniu filmu. Instruktor na torze robil 1 do 2 okrazen za uczestnikiem i leciał do kolejnej osoby (miał 3 w jednej sesji). Wykłady pomiędzy przejazdami prezentowały wybrany i okrojony materiał z książki, który nie zawsze przemawiał do uczestników (push up). Wykłady nie miały wyłożyć Ci tego co w książce. W trakcie szkolenia jest to po prostu niemożliwe z powodu ograniczonego czasu. Zajęcia w klasie mają przygotować Cię do wykonania ćwiczeń na torze. 1 do 2 okrążeń z kursantem na torze W ZUPEŁNOŚCI wystarcza im aby ocenić, czy dane ćwiczenie wykonujesz poprawnie na torze. Dla początkujących jest to fajne doświadczenie, bo wyniosą głowę pełną wiedzy, którą będą stosowały przez kolejny rok.Dla osób zaawansowanych, które zrozumiały książke i stosują wiedze w praktyce jest to strata czasu. To ciekawe, bo niektórzy zaawansowani nie radzili sobie z prostymi ćwiczeniami, a w czasie jazdy popełniali absolutnie podstawowe błędy. Sam jezdze bardzo przeciętnie, a w większości dostawałem mega pozytywny feedback od istruktora, bez żadnych uwag (nie licząc ostrzezen za zbyt agresywne wyprzedzanie), więc nie miałem co poprawiać . Trenerzy nie oceniali czy jesteś mega szybki, czy nie. Ich zadaniem nie było przyspieszenie Cię do prędkości światła. Ich zadaniem było upewnienie się, że poprawnie wykonujesz ćwiczenia. Najwidoczniej wykonywałeś je poprawnie. Oni nie mówią takich rzeczy dlatego, że są mili. Jeśli robiłbyś coś źle, dowiedziałbyś się tego. Pozdrawiam,Mariusz Cytuj Ścigacz.pl - www.scigacz.pl | California Superbike School w Polsce - www.sbkschool.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Piórko mam pytanie, jak długo spędzał z Tobą czas instruktor? Czy wyglądało to tak że jeżdził za Tobą dwa trzy laps, zjeżdzał tłumaczył co robisz nie tak i znowu powrót na tor ? Trudno mi powiedzieć, jak długo instruktor za mną jechał, bo nie miałam lusterek. Zapewne jechał tak długo, dopóki nie zobaczył tego, co chciał zobaczyć, czyli czy poprawnie wykonuję ćwiczenie. W pewnym momencie wyprzedzał mnie i albo pokazywał, że jest ok, albo kazał jechać za sobą i wskazywał co było nie tak i jak mam ćwiczenie wykonać.Raz kazał mi zjechać do pitlane i wytłumaczył, a potem wyjechałam na tor.Niezależnie od sygnałów na torze, po każdej sesji był feedback od instruktora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuberto Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Pytania natury organizacyjnej:1. Czy uczestnicy byli ubezpieczeni i w jakim zakresie2. Czy cokolwiek podpisywali przed wyjazdem na tor.3. Czy można było uzyskać fakturę VAT za szkolenie4. Czy był obecny lekarz lub opieka medyczna5. czy można było zmierzyć czas okrążenia w każdym momencie szkolenia? Pytania natury merytorycznej:1. czy uczestniczący mieli jakikolwiek schemat przygotowania fizycznego przed szkoleniem?2. tudzież informację o niezbędnych testach do wykonania przed szkoleniem3. czy w trakcie szkolenia podnoszono kwestię treningów pod kątem przygotowania wydolnościowego (dieta, mezocykle)? Będę wdzięczny za odpowiedzi bo za rok...:) Cytuj Gutta cavat lapidem, non vi, sed saepe cadendo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuberto Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Nie bardzo, ale może nie umiem szukać... BM Media wystawia faktury VAT? Za szkolenie? Cytuj Gutta cavat lapidem, non vi, sed saepe cadendo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szuberto Opublikowano 18 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2012 (edytowane) Będę czekał z niecierpliwością, bo moje pytania nie dotyczyły informacji na stronie, ale konkretnie danego szkolenia. Edytowane 18 Sierpnia 2012 przez Szuberto Cytuj Gutta cavat lapidem, non vi, sed saepe cadendo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Tak w ogóle to chyba cała dyskusja jest wywołana kosztem szkolenia, które na warunki europejskie jest normalny, a na warunki krajowe - "dyskusyjny". Nikt by nie miał podobnych pytań i wątpliwości, gdyby szkolenie kosztowało np. 300 zł i ludzie by walili drzwiami i oknami. Także pozostaje nam tylko bolesne rozczarowanie, bo kolejny raz czarno na białym widać, że nasz kraj i przeciętne zarobki nijak się nie mają do realiów europejskich. Sprawy dodatkowo nie ułatwia fakt, że np. torowa, ładnie wyglądająca i przygotowana Honda CBR1000rr rocznik 2011 stojąca w komisie w centrum Paryża kosztuje c.a 6000 euro, co stanowi 2 pensje przeciętnego mechanika samochodowego :banghead: Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Też mi się podoba to szkolenie i cena, która sprawia, ze jest się "elitarnym".A jak instruktor przejedzie za mną ze dwa kółka i powie, ze jest ok to juz w ogóle rewelacja.Znam to uczucie, bo czasem za mną YUBY przejedzie z litości ze dwa a nawet trzy okrazenia i powie, że jest "chu*owo".To motywuje:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 A ja jestem ciekaw ile osób nie pojechało na takie szkolenie święcie przekonani że wszystkie rozumy pojedli i wszystko umieją. A nie daj boże okazałoby się że jednak niekoniecznie.Po co wydawać pieniądze by usłyszeć że tak naprawde niewiele sie umie. Lepiej popitolić na forum, jakie to szkolenie drogie i jakie nieprzydatne. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lovtza Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Nie bardzo, ale może nie umiem szukać... BM Media wystawia faktury VAT? Za szkolenie? Cześć, http://sbkschool.pl/faq a konkretnie: http://sbkschool.pl/node/59 Pozdrawiam,Mairusz Cytuj Ścigacz.pl - www.scigacz.pl | California Superbike School w Polsce - www.sbkschool.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Takie mam właśnie wrażenie, że niektórzy obawiają się pewnego rodzaju konfrontacji - swoich wyobrażeń o swojej jeździe z fachową jej oceną. Bo, jeśli już rozmawiamy o pieniądzach, to wielu z nas (Was) wydaje dużo więcej na doposażenie swoich motocykli (quicshiftery, powercomandery, koce, gps itp). Więc nie wydaje mi się, aby to była kwestia wyłącznie finansowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 (edytowane) Mi się podoba elitarność spowodowana ceną. Byle kto tam nie pojedzie.Mój motocykl kosztował tyle co to szkolenie.Zresztą-skoro była pełna obsada uczestników, należy sadzić ze cena jest adekwatna, a nawet mogłaby być wyższa.Rynek przyjął tą cenę:) Edytowane 19 Sierpnia 2012 przez kivi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Z tego co wiem, byli tacy, którzy wzięli kredyt, żeby tam pojechać. Oznacza to, że każdy ma inne priorytety. Dla niektórych jest to właśnie doskonalenie swoich umiejętności Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.