Marek-MK Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Witam wszystkich. Mam mały problem w swoim Kawasaki Zephyr 550, po rozgrzaniu silnika mam trudności ze zmianą biegów a przy wbijaniu pierwszego biegu występuje szarpnięcie. Po delikatnym podciągnięciu linki na regulacji przy klamce sprzęgła objawy zanikają, ale sprzęgło zaczyna lekko ciągnąć. Może ktoś potrafi opisać co może być przyczyną ewentualnie co sprawdzić lub wyregulować. Z góry wielkie dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 W każdym moturze jest szarpnięcie przy włączaniu 1. biegu tym większe, im większe są obroty biegu jałowego. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 ... Po delikatnym podciągnięciu linki na regulacji przy klamce sprzęgła objawy zanikają, ale sprzęgło zaczyna lekko ciągnąć...A nie ślizgać? Kiedy wymieniałeś oliwe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 i mamy nadzieję że nie wlałeś oleju od puszki Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 i mamy nadzieję że nie wlałeś oleju od puszkiA jaka jest różnica między standardem 10W40 do matiza a jaka do zephyra 550 . Chetnie posłucham. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cement Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 W każdym moturze jest szarpnięcie przy włączaniu 1. biegu tym większe, im większe są obroty biegu jałowego.Theodor mówi: chyba że masz suche sprzęgło które nie ma częściowego poslizgu przy wyprzęgnięciu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 i mamy nadzieję że nie wlałeś oleju od puszkia co z takim olejem nie tak? Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Nie ma składników do mokrego sprzęgła i często na takim oleju ślizga się sprzęgło. Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 ... nie stwierdziłem takiego zjawiska . Sprzęgło ślizga się od :- złego przygotowania przed założeniem .- przegrzania - złej regulacji- naturalnego zużycia Nalezy zbadać powyższe i wykluczyć . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yze750 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 (edytowane) ... nie stwierdziłem takiego zjawiska . Sprzęgło ślizga się od :- złego przygotowania przed założeniem .- przegrzania- złej regulacji- naturalnego zużyciaNalezy zbadać powyższe i wykluczyć . Kilka lat temu, kiedy oleje motocyklowe były. b. drogie i mało dostępne, klienci chcieli by zalewać im olej samochodowy dobrej klasy. Po zalaniu ślizgały się te sprzęgła, które były poniżej progu zużycia. Nigdy nie ślizgało się sprzęgło, które miało długość sprężyn czy grubość okładzin w normie. Nikomu też silnik nie wybuchł itp. głupoty. Edytowane 22 Kwietnia 2012 przez yze750 Cytuj --== XtzParts.com - części do XTZ 660, XTZ 750, TDM 850, TRX 850, TDM 900 ==-- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Problemy ze zmianą biegów, tzw. klejenie się biegów przy zmianie, szczególnie szukanie luzu na postoju (co jest totalnie łajzowatą technika jazdy) może być spowodowane zbyt luźnym łańcuchem napędowym, tym przy tylnym kole. A poza tym to sprzęgło gdy się kończy to ma podobne objawy. Trudności w idealnej regulacji, raz ciągnie, raz biegi się kleją, ślizga się itp. Luz linki nie zawsze daje radę gdy sprawdzasz jako luz klamki. Należy sprawdzić luz pancerza linki przy obsadzie na kierownicy. Lekko odciągasz pancerz od obsady i widzisz ile na prawdę luzu jest na lince. Bo patrzenie na klamkę wuja daje gdy oś klamki jest już owalna, wtedy widzisz fałszywy luz klamki. Zbyt wysokie lub zbyt niskie obroty biegu jałowego też powoduja problemy ze zmianą biegów, a trzask przy zapinaniu jedynki ma prawie każde moto. Najbardziej odczuwalne w sprzętach z wałem napędowym, najmniej odczuwalne przy pasie napędowym. A łańcuch trzaska jak poj**ny, a gdy jest jeszcze za luźny to tłucze jeszcze mocniej, przy okazji wyklepie ślizg na wahaczu albo i sam wahacz czy nawet osłonę łańcucha. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.