Kamil999 Opublikowano 28 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 (edytowane) Odswieze temat aby nie zakladac nowego. Dziekuje wszystkim za odpowiedzi , po przejechaniu dobre kilkuset km juz w miare opanowalem jazde motocyklem , ale dreczy mnie jeszcze jedno pytanie Czy redukcja 2 biegow na raz , czesto to robie dojezdzajac do swiatel ( z 2 biegu na luz ) ma jakies skutki ubooczne ? , czy moge smialo zrzucac z 2 na luz ? Edytowane 28 Maja 2012 przez Kamil999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sumomoto Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Najłagodniej redukuje się biegi wysokie z mniejszym momentem na koło (najszybsze) np 6,5,4 i od tego zacznij. potem stopniowo coraz niżej, spróbuj również jak to działa z pracą gazem bo na niskich biegach i dynamicznej jeździe to konieczność. Nie ma potrzeby włączania luzu przy zbyt dużej prędkości i czasem nie jest to przyjemne dla ucha a na pewno dla skrzyni biegów. raczej będzie Ci trudno dopasować prędkości obrotowe wielu elementów tak, aby delikatnie zamknąć sprawę. Luzu szukaj tylko przy bardzo małej prędkości.Jeździj, trenuj i nie rób z tego matematyki tylko się ciesz motocyklem. Spróbuj się dogadać z jakimś rozsądnym, doświadczonym kolegą lub instruktorem. Z praktyka i przeczytaną teorią "z daleka" jest tak, jak z literaturą bez zdjęć (albo z) typu samoobrona czy windsurfing w weekend."... w odpowiedni sposób ułóż kolano na klejnotach rodowych przeciwnika z odpowiednio dobraną siłą..., a jak już poczujesz szkwał chwyć bom w odpowiednim miejscu..."__________________________________________________________________________________________Sumomoto Akademia Enduro Trial www.sumomoto.pl Nie ucz się dojeżdżać na luzie Cytuj _______________________________________ www.sumomoto.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Felice Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 A dlaczego nie powinno się dojeżdżać na sprzęgle? Jak na przykład wiem że silnik za bardzo wyhamuje motocykl i będę musiał później znów użyć gazu to nie lepiej widząc czerwone światło się do niego dotoczyć po prostu?Zniszczysz, zużyjesz sprzęgło w ten sposób szybciej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-lisio- Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Odswieze temat aby nie zakladac nowego. Dziekuje wszystkim za odpowiedzi , po przejechaniu dobre kilkuset km juz w miare opanowalem jazde motocyklem , No to ty niezły kozak jesteś i szybko się uczysz. Ja po przejechaniu 25 tys tylko uświadomiłem sobie jak długa jeszcze droga przede mną ;) . Cytuj jazda motocyklem to najprzyjemniejsze co można robić w ubraniu ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Czy redukcja 2 biegow na raz , czesto to robie dojezdzajac do swiatel ( z 2 biegu na luz ) ma jakies skutki ubooczne ?Z drugiego zawsze chyba redukujesz na luz jak się zatrzymujesz, bo niby jak inaczej? Wydaje mi się, że luz jest między 1. a 2. biegiem właśnie dlatego, żebu tej jedynki nie zadwyrężać, bo ona i tak dostaje kość przy wrzucaniu z luzu na 1. Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 No to ty niezły kozak jesteś i szybko się uczysz. Ja po przejechaniu 25 tys tylko uświadomiłem sobie jak długa jeszcze droga przede mną ;) . Dokładnie to samo pomyślałam.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil999 Opublikowano 28 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 (edytowane) Wydaje mi się, że luz jest między 1. a 2. U mnie to jest w kolejnosci , luz, jedynka , dwojka , trojka itd - chyba ze jeszcze czegos nie odkryelm :D , wiec dojezdzajac do swiatel musze zarzucic jedynke , lub natychmiast przecic z 2 na luz przez jedynke ( dwa biegi na raz ) No to ty niezły kozak jesteś i szybko się uczysz. Ja po przejechaniu 25 tys tylko uświadomiłem sobie jak długa jeszcze droga przede mną Napisalem ze w miarę opanowalem jazde , napewno do wielu z was mi jeszcze sporo brakuje. Edytowane 28 Maja 2012 przez Kamil999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Z drugiego zawsze chyba redukujesz na luz jak się zatrzymujesz, bo niby jak inaczej? Wydaje mi się, że luz jest między 1. a 2. biegiem właśnie dlatego, żebu tej jedynki nie zadwyrężać, bo ona i tak dostaje kość przy wrzucaniu z luzu na 1. Redukuje się do jedynki żebyś mógł uciec w razie czego (jak dojeżdżasz do świateł), a dopiero potem luz. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 U mnie to jest w kolejnosci , luz, jedynka , dwojka , trojka itd Yyy ... luz jest pomiędzy jedynką a dwójką, a nie 'pod' jedynką Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil999 Opublikowano 29 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 (edytowane) Nie wiem czy czegos nie rozumiem , jezeli tak to prosze o wytlumaczenie ale u mnie jest tak : Odpalam motor - jest luz Natepnie jedynka oraz kolejne biegi sa w dol Redukcja sie odbywa tylko w gore, wiec nie rozumiem stwierdzenia ''luz jest pomiedzy jedynka a dwojka '' Edytowane 29 Maja 2012 przez Kamil999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blacksheep Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Nie wiem czy czegos nie rozumiem , jezeli tak to prosze o wytlumaczenie ale u mnie jest tak : Odpalam motor - jest luz Natepnie jedynka oraz kolejne biegi sa w dol Redukcja sie odbywa tylko w gore, wiec nie rozumiem stwierdzenia ''luz jest pomiedzy jedynka a dwojka '' To pozostaje spytać: co to za maszyna, kolego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Pomogłoby jakbyś napisał jaki masz motur. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil999 Opublikowano 29 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Chinczyk Zumico GR500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Widocznie masz taką skrzynię. Jak się przesiądziesz na japonię to będziesz miał luz między 1 a 2. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Redukuje się do jedynki żebyś mógł uciec w razie czego (jak dojeżdżasz do świateł), a dopiero potem luz. Nie kumam... z 2. też mogę uciekać dopóki się motur toczy. Natepnie jedynka oraz kolejne biegi sa w dolJak w prawdziwym sporcie, możesz wrzucać kolejne biegi w pełnym złożeniu! Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.