Skocz do zawartości

SX 250 bardzo słaby


nowytzrdt
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Chodzi o SX 250 2003 rok zakładając że moto jest po remoncie, w ogole nie ma mocy tzn jest słabsze od mojego EXC 200,dodam że silnik troche nie bardzo złozony bo kompresja wali na chłodnice no ale przez to nie byłby az tak słaby.Moge obstawic zawór,membrana,zatkany wydech?Co o tym myslicie, bo własnie mam okazje takiego kupić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jak kompresja spier*ala to moto jest słaby .... wiem bo moją wsk nie mogłem wbić 2 biegu tak zlichła jak uszczel;ke wydmuchało

Nie koniecznie mi kiedyś w CR 125 poszła uszczelka i wcale nie był słaby tylko go troche cieło na wysokich obrotach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche wali na chlodnice?? a skad wiesz ile? 2-3bary spadku i juz nie jedzie moto. Musisz zmierzyc ile ma, jesli naprawde wali na chlodnice to czemu? moze pekniety cylinder/glowica. to juz kupujesz na wlasne ryzyko- czasami sie oplaca a czasami mina. Chyba ze cena odpowiednia na tyle ze nawet jak sie okaze zbyt kosztowna naprawa to i tak nie stracisz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodam że silnik troche nie bardzo złozony bo kompresja wali na chłodnice no ale przez to nie byłby az tak słaby

 

A niby przez co innego ???

PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn

 

www.elektrotec.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie :D

 

Zastanów sie jak działa silnik spalinowy i odkryj że jak para idzie w gwizdek to nima mocy :D

spokojnie wiem jak dziala silnik jednak wiem z własnego doświadczenia że jak jest uszczelka walnięta to traci troche mocy załózmy 10% a tutaj brakuje jakiś 20 koni więc pytanie ile atm ucieka z cylindra?5 atm? troche niemozliwe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja radze odpuścić sobie takie klamoty. Kup jakąś Yz czy coś podobnego za 8tyś, zrób sobie sam remont za 2 i przynajmniej wiesz na czym jeździsz. Rozbierałem ostatnio 2 moto z Anglii po remoncie, miały nowe uszczelki (co pewnie zwabiło kupującego) i na tym był koniec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spokojnie wiem jak dziala silnik jednak wiem z własnego doświadczenia że jak jest uszczelka walnięta to traci troche mocy załózmy 10% a tutaj brakuje jakiś 20 koni więc pytanie ile atm ucieka z cylindra?5 atm? troche niemozliwe

To zrób pare rys na cylindrze i spytaj czemu nie ma kompresji. byle pierdoła i zgubi kompresje. Nie ma co się głowić ile mocy straci przez uszczelke, bo może 5, 10 15 procent a moze nawet nie odpalic w ogóle. To trzeba naprawiac!!!! chyba ze posmarujesz silikonem z zewnątrz, takich też widziałem magików. Jak mówisz ze sie znasz to nie zadawaj takich pytan jak dziecko z przedszkola

 

troche małe chyba to Twoje doświadczenie. Moze nawet stracić 100% i nie odpalić nawet

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie. Skąd kolega wziął to 10 % ???? Kosmosy.

Gdybys dokładniej czytał to bys sie domyslił że jest to założenie czysto hipotetyczne, podałem tylko swój przykład że jak miałem walnieta uszczelka to moje moto jechało normalnie, a tutaj widocznie jest dośc znaczna nieszczelność.Jasne że to TRZEBA naprawić jednak nie mam motoru u siebie tylko to motor sprzedającego.A pytanie o to ile może stracic przez uszczelke bierze się stad że przeciez wcale nie musi byc to uszczelka tylko np styrany tłok,zawór wydechowy tudzież zajechana membrana.Nieprawdaż?:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda, prawda. A może być wszystkiego po trochę to czysta hipoteza. Czyli reasumując może stracić od 5 do 90% kompresji przez uszczelkę hipotetycznie;-). Przynajmniej trzeba zrzucić dyfuzor luknąć na tłok i ile sie da na cylinder, membranę sprawdzisz sciągając gumę łączącą gaźnik z filtrem, czy nie cofa paliwa do filtra. Przy okazji sprawdzić stan i co się dzieje z olejem -czy nie zjada i czy nie smierdzi paliwem. Pokrywe po stronie magneta czy nie rzyga przez simmering. Co sie dzieje z płynem? jaki ma kolor? czy nie ma "rosołu"??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawda, prawda. A może być wszystkiego po trochę to czysta hipoteza. Czyli reasumując może stracić od 5 do 90% kompresji przez uszczelkę hipotetycznie;-). Przynajmniej trzeba zrzucić dyfuzor luknąć na tłok i ile sie da na cylinder, membranę sprawdzisz sciągając gumę łączącą gaźnik z filtrem, czy nie cofa paliwa do filtra. Przy okazji sprawdzić stan i co się dzieje z olejem -czy nie zjada i czy nie smierdzi paliwem. Pokrywe po stronie magneta czy nie rzyga przez simmering. Co sie dzieje z płynem? jaki ma kolor? czy nie ma "rosołu"??

Płyn czysty olej tak samo więc na 90% to uszczelka pod głowicą, a nieszczelnośc jest duża bo płyn wywala aż do tej rurki która wychodzi z korka chłodnicy.Podejżewam że ktoś nie dał oringu pod glowice i złozył tylko na sama uszczelke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Równie dobrze może być pęknięty płaszcz cylindra albo niesplanowane połączenie głowica/cylinder i kompresja radośnie ucieka w płyn chłodniczy. Pytanie jak duży jest ubytek przez który spiernicza ciśnienie, jak jest długa cienka linia przez pół cylindra to stracisz dużo mocy a moto i tak jakoś zagada. Problem w tym, że jest przynajmniej setka powodów dla których stare moto nie mają mocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...