Dziki_YZF Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Witam!Motocykl Kilofazer, oryginalne grzane manety Yamahy, problem nie grzeją. Sprawdziłem podłączenie i wsio wydaje sie ok, bezpiecznik ok, gdzie dalej szukać?pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Dochodzi do nich napięcie? Jeśli tak, a nie grzeje to masz przepalone maty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aftys6 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Wypnij każdą manetkę. jeżeli jest taka możliwość (lewą i prawą ) i podłącz na krótko do akumulatora.Podpinając same manetki, poczekaj chwilę aż się nagrzej sprawdź tak jedną i druga.Jeżeli grzeją to posprawdzaj kable. Złącza, ew przeczyść i psiknij np Kontaktem 300 lub innym preparatem do styków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 nie wiem dokładnie jak wygladają oryginały Yamahy ale w akcesoryjnych często problemem są zaśniedziałe styki regulatora temp. grzania.Tak jak pisze aftys-sprawdż na krótko i wtedy bedzie wiadomo gdzie dalej szukać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziki_YZF Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Witam!Wpiąłem się dzisiaj miernikiem w przewód odchodzący do manetek i miernik na wolnych obrotach pokazuje 0V , a jak wkręce go na 4 tys obr to pokazuje między 3 a 3,8V i manetki zaczynają trochę grzać. Nie trzymałem go długo na obrotach bo sąsiedzi podnieśli alarm i moje pytanie do Was: czy manetki grzeją dopiero po odkręceniu gazu? Nigdy nie miałem moto z takim wynalazkiem ale to chyba możliwe że grzanie na wolnych nie działa żeby nie zabić akumulatora. Akumulator po 5 minutach i tak umarł, chociaż ładowanie kształtuje się na poziomie 13,5V a napięcie aku przy zgaszonym silniku około 11,8V więc zapewne aku powoli kwalifikuje się do wymiany. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 3.8V nie sprawi, że manetki zaczną grzać. Napięcie ładowania na poziomie 13,5V to też odrobinę za mało. Wykonaj należycie pomiary napięcia ładowania. Zrób jak Afstys napisał z podłączaniem oddzielnie i bezpośrednio do aku. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Raczej coś z ładowaniem masz bo 14,5 V przeważnie jest. 13,5 to za mało Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aftys6 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Znaczna część akcesoryjnych manetek , np oxford czy daytona, a możliwe że i seryjnie montowane mają zabezpieczenie przed wyładowaniem akumulatora.Sterownik analizuje na bieżąco napięcie zasilania i jeżeli zejdzie poniżej pewnego progu to odcina grzanie manetek żeby dodatkowo nie osłabiać baterii.Możliwe więc że jeżeli masz problemy z ładowaniem to po prostu grzanie się w ogóle nie włączy i powinieneś poszukać przyczyny np w ładowaniu. A czy podpinałeś manetki na krótko czy tylko przez sterownik ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyygy Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Wiem że wyskakuje jak filip z konopii ale jak się fachowo nazywają te metalowe elementy na końcu kierownicy za manetkami co ścierają się przy szlifie? Dzięki za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Wiem że wyskakuje jak filip z konopii ale jak się fachowo nazywają te metalowe elementy na końcu kierownicy za manetkami co ścierają się przy szlifie? Dzięki za odpowiedź.Odważniki i ich priorytetem nie jest ochrona kierownicy przy glebie.O takie sprawy możesz zapytać na esbeku a nie spamować w dziale mechaniki.Grzecznie proszę zapamiętać. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.