baba_zanetti Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Loctite 243 jest za słaby do tych śrub, lepiej użyj mocniejszego np. 648 Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel111 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Nawet mam taki i zastanawiałem się czy go użyć, ale z opisu widziałem, że trzeba potem rozgrzać do 150 stopni żeby puścił tak mocno trzyma. Chyba jednak rozkręcę ponownie i zrobię na 648 bo nie będe mógł spokojnie jeździć. Cytuj EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Spokojnie, puści bez grzania. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Chcialem sie odniesc do 2 rzeczy tutaj : - najprawdopodobniej firma zaleca wymienic nakretke zebatki po kazdym odkreceniu i mocny Loctite jest na pewno potrzebny jesli uzywamy stara nakretke - zawory latwiej dotrzemy uzywajac zamiast pokazanej przylgni na patyku wezyka zalozonego na trzonek zaworu i obracajac go w dloniach, robiac jednoczesnie ruchy gora dol by przerwac kontakt zaworu z gniazdem. - nie przesadzamy z pasta nakladajac ja w 4 przeciwleglych miejscach przylgni, - przy wiekszym zuzyciu gniazd koniecznie frezzujemy przed dotarciem ( jak napisal Rafael ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiesuaf Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Spokojnie, puści bez grzania. Podłączę się trochę do tematu:W moim bolidzie śruba zębatki zdawczej nie schodzi, nawet metrową rurką czy pneumatem. Mam zamiar ją podgrzać, ale wolałbym znowu nie bawić się w rozkuwanie łańcucha. Są jakieś inne sposoby żeby poszła bez grzania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Grzać musisz ostrożnie, bo przypalisz uszczelniacz wałka zdawczego, nawet jeśli nie będzie mial bezpośredniego kontaktu z płomieniem.Jakiej szacowanej mocy jest ten klucz udarowy? Co to za bolid? GN? chyba raczej coś większego? Powiem Ci że tylko klucz udarowy o dużej sile wchodzi w grę.Ewenutalnie wykombinowanie blokady do zablokowania/przytrzymania zębatki.. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Podłączę się trochę do tematu:W moim bolidzie śruba zębatki zdawczej nie schodzi, nawet metrową rurką czy pneumatem. Mam zamiar ją podgrzać, ale wolałbym znowu nie bawić się w rozkuwanie łańcucha. Są jakieś inne sposoby żeby poszła bez grzania?Wybacz za głupie pytanie, ale odbezpieczyłeś ją? Powiedz w jaki sposób blokujesz zębatkę do odkręcania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel111 Opublikowano 7 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Chcialem sie odniesc do 2 rzeczy tutaj :- najprawdopodobniej firma zaleca wymienic nakretke zebatki po kazdym odkreceniu i mocny Loctite jest na pewno potrzebny jesli uzywamy stara nakretke kupiłem jednak nowe śrubki zębatki wałka rozrządu, nie ufam starym nawet na mocnym loctite,wyglądają tak http://imageshack.us/f/88/srubki.jpg/ pytanie, co to za substancja na nich? , czy to rodzaj kleju ? czy kłaść na to loctite czy może wyczyścić i wtedy kleić ? Cytuj EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 kupiłem jednak nowe śrubki zębatki wałka rozrządu, nie ufam starym nawet na mocnym loctite,wyglądają tak http://imageshack.us/f/88/srubki.jpg/ pytanie, co to za substancja na nich? , czy to rodzaj kleju ? czy kłaść na to loctite czy może wyczyścić i wtedy kleić ?Ta substancja to klej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcel111 Opublikowano 7 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 najwyraźniej nie tylko, mi(520), kuzynowi(450) i koledze(520) się rozkręciło w exc, skoro fabrycznie dają klej. dawać na to loctita czy z tym już nie trzeba ? Cytuj EXC 125 -> XR650R -> EXC 520 --> lc4 620 i yz125 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 najwyraźniej nie tylko, mi(520), kuzynowi(450) i koledze(520) się rozkręciło w exc, skoro fabrycznie dają klej. dawać na to loctita czy z tym już nie trzeba ?Jak dasz trochę to nie zaszkodzi, będzie mocniej trzymać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.