Gienek Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Wczoraj CBR 1000 rr pochodziła na oleju napędowym. Kilka minut na samej ropie, póżniej 30 km namieszance 3/4 benzyna 1/4 ropa. Na początku paliła, kopciła jak diabli, ale przejechała kawałek natej mieszance. Dziś rano też jeszcze silnik palił, a po południu już na 3 gary. Teraz już nie odpala. Wypadki chodzą poludziach; głupia omyłka na stacji benzynowej:)Ale co mnie czeka ?- świece?- czy może wtryski :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Zacznij od świec kolego. Ropa mogła im dać rady napewno. Następnym razem już uważaj :) Człowiek uczy się na błędach przez całe życie. PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Nawet gdybyś nie napisał że małopolska to były by tylko dwa wyjścia Glasgow lub Kraków :biggrin:Jak można odpalić taki silnik na ON ?Na co liczyłeś dolewając etyliny ?Masz układ paliwowy do płukania i świece do wymiany :biggrin: Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gienek Opublikowano 26 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Witaj Piotrze. Po zatankowaniu i odjechaniu od dystrybutora motor pozostawiłem odpalony, żeby zagrzać silnik. /Wtedy jeszcze nie zorientowałem się że nalałem ropy/. Po starcie i przetoczeniu się paru metrów pracował normalnie /bo jeszcze było trochę benzyny w układzie. Odszedłem od motocykla. Później chwycił ropę i po prostu nie zgasł. Pyrkał cały czas, ale ja stałem na tyle daleko, że nie zauważyłem, że coś jest nie tak. Jak do niego wróciłem i zobaczyłem co jest grane zgasiłem i zadzwoniłem po jednego gościa z tego forum. Ów forumowicz doradził, że jak mam jeszcze dużo miejsca w baku, to żeby dolać benzyny. Dolałem ok. 10 litrów etyliny... Dalej było jak opisałem powyżej.Całą zimę lałem ten ON do auta :) rutyna.Na pewnym etapie "padnięcia" wydawał nawet odgłosy przypominające Diesla. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Odkręć przewód paliwa od magistrali wtryskowej, wylej mieszankę tego syfu ze zbiornika i zalej z 5 litrów etyliny a potem włącz zapłon aby pompa podała paliwo do podstawionej bańki. Nalej następną porcję etyliny i dokręć przewód. Po wymianie świec powinien odpalić o ile ON nie zatkał filtra na pompie. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 Jak do niego wróciłem i zobaczyłem co jest grane zgasiłem i zadzwoniłem po jednego gościa z tego forum. Ów forumowicz doradził, że jak mam jeszcze dużo miejsca w baku, to żeby dolać benzyny. Ciekawe. Mechanik jakiś? Nawet stara gaźnikowa cebra kolegi nie dała sobie rady z ropą w mniejszym stężeniu niż 1/4, a co dopiero tak wysilone moto na wtrysku. Kiepska rada ogólnie, choć chęci pewnie dobre były, ale trzeba uważać od kogo się bierze rady. Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gienek Opublikowano 27 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Ad Piotr Dudek;dzięki Ad LimoTo mój brat. W jego widlastym silniku crusiera kiedyś taki myk przeszedł. Po wysłuchaniu jego rady dolałem benzyny, gdyż wyszedłem z założenia, że i tak to, co mogło być najgorsze to już nastąpiło,a jak wspomniałem chwilę /dłuższą/ cbr chodziła na samej ropie. Chęci? Pewnie, że miał dobre. Nie mam do niego pretensji. Trzeba było wtedy na stacji jeszcze wszystko spuścić mimo wszystko. Ale robótka grubsza się szykuje, bo żeby świece wykręcić to z tego co pamiętam chłodnicę trzeba odpiąć, przynajmniej 1 wąż, żeby ją trochę odchylić, poza tym cała góra do rozebrania, więc i kąpiel filtrom się przyda. no i ten iryd :( +-400zł :( A dziś rano widzę, że nowy Unibat wyświetlił na Optimacie: :( życie jest piękne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 przynajmniej podejście właściwe :) Ostatnio jak jakiś gość na stacji zalał do jeepa CRD rocznik 2012 do pełna benzyny i zapytał mnie co ma zrobić odpowiedź była jedno: kup pan kółko i jebnij się w czółko :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Ad Piotr Dudek;dzięki Ad LimoTo mój brat. W jego widlastym silniku crusiera kiedyś taki myk przeszedł. Po wysłuchaniu jego rady dolałem benzyny, gdyż wyszedłem z założenia, że i tak to, co mogło być najgorsze to już nastąpiło,a jak wspomniałem chwilę /dłuższą/ cbr chodziła na samej ropie. Chęci? Pewnie, że miał dobre. Nie mam do niego pretensji. Trzeba było wtedy na stacji jeszcze wszystko spuścić mimo wszystko. Ale robótka grubsza się szykuje, bo żeby świece wykręcić to z tego co pamiętam chłodnicę trzeba odpiąć, przynajmniej 1 wąż, żeby ją trochę odchylić, poza tym cała góra do rozebrania, więc i kąpiel filtrom się przyda. no i ten iryd :( +-400zł :( A dziś rano widzę, że nowy Unibat wyświetlił na Optimacie: :( życie jest piękneaby wymiana świec przebiegała bezstresowo wypada wyjąć chłodnicę całkowicie z motocykla i przy okazji dobrze ją wymoczyć z brudu. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Zrobiłem dokładnie tak samo na stacji z moją ZX-6R :)Po kilku km zaczeła słabnąć i zaczeła kopcić... zjechałem na pobocze i zgasiłem silnik. Przyjechał brat i zapalił silnik normalnie tylko, że nie mógł go zgasić :) Po wyłaczeniu zapłonu silnik dalej pacował :) Wtedy się kapliśmy co jest grane...A że całe zdarzenie miało miejsce na wiosce to zaraz chłopaki załatwili wężyk i karnister i mieli w gartisie prawie 20l gratis do ursusa :)Po zalaniu świeżej benzynki po kilku metrach ,,na pych" zapaliła i wszystko się naprawiło - obyło się bez wymiany siwiec itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gienek Opublikowano 27 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Po wymianie świec powinien odpalić o ile ON nie zatkał filtra na pompie.Wlałem tą lepszą /droższą ropę/ na stacji znanej sieci o ile ma to jakieś znaczenie.Zastanawiam się, czy ów filtr mógłby zatkać się jedynie częściowo, ale na tyle żeby wpłynąć /choćby minimalnie/ na osiągi motocykla z nowymi już świecami i przepłukanym układem paliwowym. Teoretycznie bowiem przytkanie filtra mogłaby wpłynąć na ciśnienie w listwie wtryskowej /jeżelisięmylę to proszęmnie poprawić ;) /. Wtedy cała zabawa z np. z doborem mapy do PCIII, czy raczej klamotów do mapy ;) mogłaby być bez znaczenia, a bez hamowni sprawa chyba raczej trudna do obiektywnego zdiagnozowania. Może wartałoby jakąś czynność profilaktycznie z tym filtrem podjąć, żeby wyeliminować ewentualne niepożądane efekty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Wymień świece i sprawdź na poluzowanym przewodzie paliwowym czy podaje benzynę. Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gienek Opublikowano 28 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 Uczynię jak radzisz. Dzięki serdeczne i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gienek Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Motor już pięknie chodzi i nie smrodzi.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi