jjank Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 nie ma co się czarować, trzeba wymienić tłok i pierscicnie, lub same pierscienie jeśli tlok trzyma wymiary(wątpliwe), życzę powodzenia w szuakniu tłoka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 wejdź na forum xl'ek tam ktoś ostatnio zadawał pytanie czy remontować xl 500 czy odpuścić, może już znalazł namiary na części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddffs Opublikowano 27 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 No ale co sugerujecie ze z motoru już nic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Zrób próbę olejową. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddffs Opublikowano 27 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Jak to sie robi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Wlewasz łyżkę oleju przez otwór świecy i mierzysz kompresję. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Jeśli przyrost komprechy będzie spory to masz cylinder,pierścienie a może nawet tłok do wymiany Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 No, jeszcze dodam, że najpierw mierzysz ciśnienie sprężania, zanim wlejesz olej.Potem wlewasz olej i mierzysz drugi raz. Wzrost ciśnienia w drugiej próbie oznacza, że kompresja ucieka przez pierścienie. Brak wzrostu oznacza, że albo ciśnienie spierdziela przez zawory, albo silnik jest zdrowy (jeśli ciśnienie wysokie). A pozakładałeś dobrze uszczelniacze zaworowe? Może leje przez nie do komory spalania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.