tomasz wloch Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 Witam jak wyżej mam kłopot z odkręceniem pokrywy pompy hamulcowej . Śruby są zamalowane razem z pokrywą wyczyściłem je i nabiłem ciasnego bita krzyżaka w nią . Ostukuje już cały dzionek polałem płynem hamulcowym i dalej stukam niestety nawet nie drgnie ! Poprzedni właściciel zamalował całą kierownicę razem z klamkami i pompą na czarno :banghead: . Chcę powymieniać płyny i niestety dupa :banghead: Nie chcę obrobić śrubek bo znowu wyjdzie kłopot . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 nabij ciasnego bita i grzechotką go- jak nie pójdzie i się obrobi to albo młoteczek i przecinak albo rozwiercasz i jak zdejmiesz pokrywkę to żabką odkręcisz bez łaski - śruby tak czy tak nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 Nowy BIT i wkrętak udarowy a jeżeli BIT się obróci w śrubie wtedy wkrętarka i wiertło fi.6mmNowe śruby najlepiej V2A Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 Z doświadczenia wiem że w odkręcaniu zapieczonych śrub bardzo pomaga wywieranie jak największego nacisku na śrubę. Czyli trzeba "wciskać" śrubokręt/bit w łeb śruby ile pary rękach. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 Nie ma co próbować bez sensu. wyskrob ile się da starej farby i tak jak P.Dudek napisał wkrętak udarowy i nie ma siły żeby nie poszło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 Nie ma co próbować bez sensu. wyskrob ile się da starej farby i tak jak P.Dudek napisał wkrętak udarowy i nie ma siły żeby nie poszło. I nie przesadzając z brutalnością wypada użyć większego młotka.Marzeniem było by zastosowanie młotka bezwładnościowego :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 warto dac tam sruby z nierdzewki na imbusa 2 mm , takiej sruby nie uszkodzisz . Ja juz pozmienialem w swoich koniach bo tez obrobily sie glowki. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz wloch Opublikowano 8 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 Poszło za pomocą wiertła . Udarowy wkrętak nie dał rady śruby po prostu plastikowe i się obrobiły !W środku zbiorniczka zamiast płynu galareta z syfem.Dziękuje za porady!! :laugh: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saltus Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Wymien od razu zestaw naprawczy pompy, bo jak zalejesz plynu to bankowo będzie lecieć :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.