Skocz do zawartości

Duży turystyk dla wysokiego faceta


Rekomendowane odpowiedzi

są beemki do 10k, ale brzydkie to, stare to, części mało - a jak są to drogie

Edytowane przez Diabel_Piszczalka

Dlaczego na świecie żył i czego chciał, dokąd dążył, komu służył - sam nie wiedział. Służył stepom, wichrom, wojnie, miłości i własnej fantazji.

 

 

Primum non nocere.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DL V-Storm 650 przyjemne moto, tylko w tej kasie moze ciezko cos znalesc, ewentualnie transalp, suzuki freewind

Wszystkie te propozycje są sensowne ale... nie uwzględniają gabarytów kierownika!

A suzuki freewind to już nieporozumienie - moto skonstruowane z myślą a słabej płci marzącej o dalekich wyprawach w nieznane...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ci którzy polecają transalpa przy prawie 2m wzrostu chyba nigdy nie widzieli transalpa. Chłop 197cm i pewnie ze 100kilo wagi nie będzie wiedział co z nogami zrobić, a zawiecha bd dobijać przy większych dziurach.

 

Mój dobry kolega ma mniej więcej tyle wzrostu ,ale około 20-30kg więcej i śmiga na Trampku i wygląda na tym w miarę i sobie chwali i wygodnie mu. Więc nie do końca masz rację.

Edytowane przez Tobik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Transalp XL600V II - bardzo dobry stosunej jakości do ceny i tego co daje motorek fajny do zwiedzania lroszke mniej dla dwóch osób i autostrady,

TDM900 - w klasie dobry dynamiczny turystyk, super "dół silnika", opinie różne,a le ja bym zaryzykował gdyby była potrzebna dynamika.

Dla wysokiej osoby fajne są enduro turystyczne.

VT750C, XVS650c, dobre, ale droższe i moto i akcesoria.

Bandit 600 i FZS600. z przewaga FZS

Duży wybór akcesoriów oryginalnych i nieoryginalnych.

Ja wybrałbym coś w klasie enduro turystycznej, ale może dla tego że lubię wygodę i konfort i skręcić "w krzaki" kiedy tylko chcę :), koleiny, dziury na drogach nie sprzyjają konfortowi. W kolejności XL600V, FZS600 (bez krzaków:)), TDM (obojętne czy 850-900 byle dobry egzemplarz)

Oczywiście XRV750 też jest super, ale przy jego dobrej, obiegowej opinii cena jest za wysoka.

 

______________________________________________________________________________________________________________________________

Sumomoto Akademia i Motocykle Kraków www.sumomoto.pl

Edytowane przez Sumomoto

_______________________________________

 

www.sumomoto.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Obawiam się, że Kolega w ciągu półtorej roku zdążył coś wybrać ;-).

"O ładnie złożony... O nieźle zapierd..a... O ładna pozycja i dobrze patrzy... O Rura po bułki jedzie..." - Komentarze przy oglądaniu zdjęć z SD ;-) - made by Rufi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam,

Nie chcę rozpoczynać nowego wątku a mam taki sam dylemat jak Przedmówca. Mianowicie zastanawiam się nad zmianą swojego cruisera (Suzuli Intruder 1800) na coś bardziej turystycznego, przy czym jako "turystykę" rozumiem trasy rzędu 3000 km po asfalcie, szutry mnie nie interesują. Brałem pod uwagę 4 motocykle:

BMW którys turystyk 1200 / 133 - ale okazuje się bardzo zawodny i drogi w eksploatacji

Honda PanEuropean - ta z kolei wężykuje

Yamaha FJR 1300

Kawasaki GTR 1400

 

Problem jest taki, że mam 195 cm wzrostu i ważę nieco ponad 120 kg. Do tego Bozia obdarzyła mnie długimi nogami. Więc rozumiecie mój dylemat. Przymierzałem się do FJR i właśnie miałem wrażenie "nóg pod brodą".

 

Dodam że finans posiadam i celuję w motocykl prawie nowy (rzędu 50kPLN).

 

Może jest ktoś na forum kto miał podobny problem i go rozwiązał? Co sugerujecie?

Będę wdzięczny za wszelkie wskazówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dodam że finans posiadam i celuję w motocykl prawie nowy (rzędu 50kPLN).

 

Co sugerujecie?

Ja się przymierzałem do takiego i na podniesionym siedzeniu było ok. (mam 1,92 m)

 

http://motonita.otomoto.pl/bmw-k-1300-gt-z-gwarancja-motonita-M3909134.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BMW odpada.

Na tym samym Forum facet opisał udrękę jaką przeżył z tym motongiem:

http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/137029-k-1300-gt-po-50-000-km/

Żeby w trakcie 50.000 wymienić silnik a potem jeszcze panewki, korbowód i co tam jeszcze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...