Gość Lefthandy Opublikowano 26 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2012 (edytowane) hehhe - tak na to patrzę - założenia konstrukcyjne nakeda żywcem zerżnięte z er6 :biggrin: I masz rację, bo to właśnie kopia r6. Być może nawet części pasują. Edytowane 26 Marca 2012 przez Lefthandy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Parapolito Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 (edytowane) Mam pytanie, dlaczego każdy głośno neguje i dyskryminuje tą markę. Przecież po pierwsze to: ona dopiero raczkuje ;) pożyjemy zobaczymy co będzie z nią dalej, fajnie że w ogóle ktoś chce robić coś w tym kierunku żebyśmy może z czasem mieli u nas jakiś przemysł motoryzacyjny, nie od razu Rzym zbudowano. A po drugie to z tego co mi wiadomo, to Regal Raptor i tym samym Junak(bo almot ściśle współpracuje z Regalem) nie jest produkowany w Chinach tylko w Kambodży, a to chyba zasadnicza różnica. Nie jest to info. wyssane z pod brudnego paznokcia, tylko tak naprawde jest. Chociaż wszyscy żółci maja skośne oczy i wyglądają tak samo. Chiny to nie to samo co Korea, Japonia, Tajwan, Kambodża itp. To tak jak by porównać Polskę do Niemców, bo przeciez mamy wspólną granice..i mieszkamy blisko siebie. Edytowane 11 Kwietnia 2012 przez Parapolito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Przecież po pierwsze to: ona dopiero raczkuje ;) chyba już 10 czy 15 rok Cytuj veni , vidi .... i oczom nie wierzę Vulcaneria.pl DajęMuNaZimnym i smażę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Parapolito Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 chyba już 10 czy 15 rok wszyscy dobrze wiemy jak u nas przemysł wygląda. i jak ciężko jest co kolwiek rozpocząć...W odpowiedzi: Tak, 15 lat na tle innych marek to mało, nawet bardzo mało. 15 lat temu rynek już był i tak mocno nasycony duża ilością firm które istniały w dużej części jeszcze przed wojną. Nazw chyba nie trzeba wymieniać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACK. Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 (edytowane) ja chinolom i tak nie zaufam ;d będę wierny do końca japońcom :laugh: Edytowane 12 Kwietnia 2012 przez JACK. Cytuj LwG! :flesje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Parapolito Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 (edytowane) ja chinolom i tak nie zaufam ;d będę wierny do końca japońcom :laugh: jeszcze raz... A po drugie to z tego co mi wiadomo, to Regal Raptor i tym samym Junak(bo almot ściśle współpracuje z Regalem) nie jest produkowany w Chinach tylko w Kambodży, a to chyba zasadnicza różnica. Nie jest to info. wyssane z pod brudnego paznokcia, tylko tak naprawde jest. Chociaż wszyscy żółci maja skośne oczy i wyglądają tak samo. Chiny to nie to samo co Korea, Japonia, Tajwan, Kambodża itp. To tak jak by porównać Polskę do Niemców, bo przeciez mamy wspólną granice..i mieszkamy blisko siebie. Że się tak zapytam, co ma piernik do wiatraka? Niechce być złośliwy i wklejać tutaj mapy..ale chiny to nie kambodża, ani nie japonia.Wiadomo że jabonia posiada swoje marki które były już na rynku przed wojną, i to jest własnie to o czym pisałem. Firmy te maja tradycje, sprawdzone technologie, inżynierów i wiele innych rzeczy która początkująca firma dopiero nabywa. Edytowane 12 Kwietnia 2012 przez Parapolito Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Mieszanka VFR800, Deavulle i NSR125. No i te sk***iałe, okrągłe odblaski.... Gdyby zrobić mu test na 50.000km i zobaczyć wtedy czy nadal jest wart coś więcej jak suma kg aluminium w nim zawarta. Przejeździć całą zimę bez mycia, polatać po dziurawych drogach z nadmierną prędkością, jakiś drobny szlif albo i ze dwa, po jednym na każdy bok, trochę pogumować, spalić kilka butów i takie tam, to co każdy japoński motocykl przechodzi całe życie. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Parapolito Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Test pewnie jakiś będzie z czasem w roli głównej nowe 650cm3 almotu. Co do testu wytrzymałości mało jest prowadzonych takich testów w sieci odnośnie innych motocykli, a szkoda bo chętnie bym poczytał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Przecież to licencja Kawasaki, silnik rama zawias - to samo - inne są plastiki :). Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Nie dość, że Kawasaki samo w sobie jest delikatne to teraz jeszcze chinole tam grzebną łapami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 delikatne jak delikatne, ER to ZZR czy inny XX :D, ale nie moge uzyskać informacji czy produkują na licencji czy kupują od Kawy graty ze swoim logo. Cytuj -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Ale ogólnie to można kupić koreańskiego hyosunga za podobną cenę. Oglądałem tą chińszyznę i widzę jednak różnicę w jakości wykonania w stosunku do er6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Pomijając to czy są to sprzęty wzorowane na innych to trzeba przyznać, że dizajnersko poszli do przodu. Wygląd poprzednich sprzętów doprowadzał mnie do bólu zębów. Te nowe modele nie przypominają już koszmarków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Ale ogólnie to można kupić koreańskiego hyosunga za podobną cenę. Oglądałem tą chińszyznę i widzę jednak różnicę w jakości wykonania w stosunku do er6. Hyosung to Suzuki ale jakimś cudem są w stanie obciąć koszty bez robienia najniższej półki. Pomijając to czy są to sprzęty wzorowane na innych to trzeba przyznać, że dizajnersko poszli do przodu. Wygląd poprzednich sprzętów doprowadzał mnie do bólu zębów. Te nowe modele nie przypominają już koszmarków. Stylistycznie jest lepiej. Chyba zrozumieli, że nawet tani produkt musi cieszyć oko :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 (edytowane) Wygląda to jak tandetna podróba zzr600 z przodem od skutera bajaj... Za 20k to można kupić 2-3 letni motocykl japoński lub europejski klasy średniej a nie taki ryżowóz. Niby wszystko na licencjach uznanych firm motocyklowych ale zrobione z chińskiej stali z dodatkiem ryżu - to nie może działać. Jak ktoś nie wierzy to niech sobie wykręci chińską śrubkę z chińskiego pseudo motocykla i uderzy w nią prawdziwą (nie chińską) śrubą o takim samym oznaczeniu... Edytowane 14 Kwietnia 2012 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.