Skocz do zawartości

KTM 450sx-f


Rekomendowane odpowiedzi

No widzę że bardzo mi nie polecacie 250. Cross czy enduro to jest pytanie enduro jest droższe bardziej bym był za Crossem itak nie mam uprawnień. Crossem też pośmigam po lesie. Co polecacie SX czy EXC ?

 

 

 

 

 

Powiedzmy że miałbym 10tyś.

Edytowane przez Michy525
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

loooo zapierdziela mu ten ktm w filmiku,on to chyba tam seryjnego malo co ma,ale kierownik ogarnięty

 

jak pisales ze bedziesz latal po torze kup SX a jak po lesie EXC

 

Tak chodzi każda crossowa 125 2T.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

enduro to nie tylko światła i papiery ale też inna skrzynia biegów inny zawias, inna ch-ka silnika-to robi spore znaczenie

 

mnie crossówka do lasu nigdy nie leżała -jechałem yz426f i owszem bardzo agresywne moto, lekkie jak piórko, ale dół jak na 4T bardzo słaby, dziwnie zestopniowana skrzynia, zawias twardy jak kamień

 

kwestia czy latasz więcej po torze czy szeroko pojęte enduro..........jak 50/50 to wydaje mi się że od biedy lepiej latać hard enduro po torze niż crossówka po lesie ale to tylko moja opinia.....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym brał SX 125, po co dopłacać za EXC jak nie ma z tego wymiernych korzyści.

50/50 las / tor to jak najbardziej SX, dopiero przy 80/20 bym się zastanawiał nad EXC.

Uczysz się jeździć na torze a nie w lesie dlatego lepiej mieć sprzęt na tor.

Możesz ewentualnie się rozejrzeć za jakąś sztuką z lepszym dołem, nawet 2 kolejne roczniki mogą mieć różne charakterystyki silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym brał SX 125, po co dopłacać za EXC jak nie ma z tego wymiernych korzyści.

50/50 las / tor to jak najbardziej SX, dopiero przy 80/20 bym się zastanawiał nad EXC.

Uczysz się jeździć na torze a nie w lesie dlatego lepiej mieć sprzęt na tor.

Możesz ewentualnie się rozejrzeć za jakąś sztuką z lepszym dołem, nawet 2 kolejne roczniki mogą mieć różne charakterystyki silnika.

W 125 i 200 jest możliwość zmiany charakterystyki poprzez regulacje zaworu wydechowego. Na torze uczysz się crossu a w lesie enduro . Wielu rzeczy których nauczysz się w lesie nie dasz rade nauczyć sie na torze i odwrotnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...