Michy525 Opublikowano 21 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 (edytowane) No widzę że bardzo mi nie polecacie 250. Cross czy enduro to jest pytanie enduro jest droższe bardziej bym był za Crossem itak nie mam uprawnień. Crossem też pośmigam po lesie. Co polecacie SX czy EXC ? Powiedzmy że miałbym 10tyś. Edytowane 21 Lutego 2012 przez Michy525 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ReD-GreeN Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 (edytowane) loooo zapierdziela mu ten ktm w filmiku,on to chyba tam seryjnego malo co ma,ale kierownik ogarnięty jak pisales ze bedziesz latal po torze kup SX a jak po lesie EXC Edytowane 21 Lutego 2012 przez ReD-GreeN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michy525 Opublikowano 21 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Chyba zdecyduje się na SX pozostaje pytanie 125 czy 250. Dziękuje wszystkim za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Chyba zdecyduje się na SX pozostaje pytanie 125 czy 250. Dziękuje wszystkim za pomoc.125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rams Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 loooo zapierdziela mu ten ktm w filmiku,on to chyba tam seryjnego malo co ma,ale kierownik ogarnięty jak pisales ze bedziesz latal po torze kup SX a jak po lesie EXC Tak chodzi każda crossowa 125 2T. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 enduro to nie tylko światła i papiery ale też inna skrzynia biegów inny zawias, inna ch-ka silnika-to robi spore znaczenie mnie crossówka do lasu nigdy nie leżała -jechałem yz426f i owszem bardzo agresywne moto, lekkie jak piórko, ale dół jak na 4T bardzo słaby, dziwnie zestopniowana skrzynia, zawias twardy jak kamień kwestia czy latasz więcej po torze czy szeroko pojęte enduro..........jak 50/50 to wydaje mi się że od biedy lepiej latać hard enduro po torze niż crossówka po lesie ale to tylko moja opinia..... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NiceTree Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Ja bym brał SX 125, po co dopłacać za EXC jak nie ma z tego wymiernych korzyści. 50/50 las / tor to jak najbardziej SX, dopiero przy 80/20 bym się zastanawiał nad EXC.Uczysz się jeździć na torze a nie w lesie dlatego lepiej mieć sprzęt na tor. Możesz ewentualnie się rozejrzeć za jakąś sztuką z lepszym dołem, nawet 2 kolejne roczniki mogą mieć różne charakterystyki silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Ja bym brał SX 125, po co dopłacać za EXC jak nie ma z tego wymiernych korzyści.50/50 las / tor to jak najbardziej SX, dopiero przy 80/20 bym się zastanawiał nad EXC.Uczysz się jeździć na torze a nie w lesie dlatego lepiej mieć sprzęt na tor.Możesz ewentualnie się rozejrzeć za jakąś sztuką z lepszym dołem, nawet 2 kolejne roczniki mogą mieć różne charakterystyki silnika.W 125 i 200 jest możliwość zmiany charakterystyki poprzez regulacje zaworu wydechowego. Na torze uczysz się crossu a w lesie enduro . Wielu rzeczy których nauczysz się w lesie nie dasz rade nauczyć sie na torze i odwrotnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.