Tommo Opublikowano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 Jak nie było jak był, 1.7 od Isuzu.Swoją drogą bardzo dobry i niezawodny silnik. Ale klekot jak każdy i nie pasuje do synonimu zwinnego i dynamicznego civica. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quanti86 Opublikowano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 IZO, w lecie na letnich oponach furka nie przekracza w niektorych wypadkach 4 litrow - czsami nawet 3,8 realnego spalania. Obecnie w zimie niecale 5 l Lacznie z autostrada. :crossy:To mój Civic IX jest jakiś zepsuty. 7 litrów na 100 standard :( Stoi na 18 calowych felgach - może to jest przyczyną? mylisz się - to dwie praktycznie ze sobą nie powiązane wartościLO- liczba oktanowa to określenie odporności na spalanie stukowe czyli samozapłon . Bardzo upraszczając - 98 producenci zalecają do silników o większym stopniu sprężaniaDziękuję za wyjaśnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 To mój Civic IX jest jakiś zepsuty. 7 litrów na 100 standard :( Stoi na 18 calowych felgach - może to jest przyczyną? Dziękuję za wyjaśnienie. He, he, wszystko kwestia gdzie jezdzisz i jak jezdzisz. ... ja tu jestem bliżej zdania Roberta jeśli chodzi o te różnice benzyna vs diesel. Nie ma opcji żeby mi jakikolwiek diesel spalił 4 litry mniej w tych samych warunkach co ja mierzyłem, a mierze tankując do pełna przed i po trasie i przeliczam z pokonanych kilometrów. Alez nikt nie zabrania Ci byc po ktorejs ze stron. Tak jak wyzej juz napisalem. W Twoim przypadku moze trasa ktora sie z regoly poruszasz jaet taka a nie inna i sprzyja temu, ze roznica jest mniejsza. Prosty przyklad, jezdzac w obszarze niezabudowanym po Niemczech Auto pali mi mniej a po PL pali wiecej i to znacznie wiecej. W Niemczech mi sie nie spieszy, przez to przyspieszenia sa mniejsze a w PL juz trzeba bardziej dynamicznie. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 W Niemczech mi sie nie spieszy, przez to przyspieszenia sa mniejsze a w PL juz trzeba bardziej dynamicznie. :crossy:Trzeba, czy można? Bo w razie W jest taniej :biggrin:I dorzuć do tego spalania ze dwa litry :biggrin: Chyba, że mówimy o spalaniu oleju :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Judas Opublikowano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 (edytowane) Trzeba, czy można? Bo w razie W jest taniej :biggrin:Czekałem kto to poruszy. Polski Niemiec w ojczyźnie... :laugh: Edytowane 15 Stycznia 2019 przez Judas Cytuj ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, MT-07 2015-2018, DR-Z400SM 2016-2019,CBR650F 2018-2022, CRF 250Rally 2019-2022, Tracer7 2022-..., DR650RSE 2023-..., Big-1 2024-..., Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 Czekałem kto to poruszy. Polski Niemiec w ojczyźnie... :laugh:Haha, sorry, ale nie to miałem na myśli :laugh: Ja sam po przekroczeniu granicy robię się czujny jak chrabąszcz w maju :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 (edytowane) Trzeba, czy można? Bo w razie W jest taniej :biggrin:I dorzuć do tego spalania ze dwa litry :biggrin: Chyba, że mówimy o spalaniu oleju :) He, he, Grizzli a mozesz mi powiadziec co z tego mam, ze takie wartosci podaje ? Jezeli chcesz to w przyszlym tygodniu w Srode wrzuce Ci Kwitek z tankowania z przebiegiem, sam sobie obliczysz ! Tyle, ze zaraz znajdzie sie ktos kto i to zakwestionuje i stwierdzi, ze machloje zrobilem. Co do oleju, to Z racji wykonywanego zawodu powinienes znac zaleznosc czestego gaszenia silnika jaki ma wplyw na zuzycie oleju. ********************************************************************************************************************************************************* judas, ty widocznie znasz to z autopsji jak to sie z truskawek do Bromberg'u wraca czy z innych zmywakow. :icon_mrgreen: wez se posmaruj, choc watpie aby pomoglo https://www.google.de/search?source=hp&ei=PLo9XPzMB9HfwQLNmqT4BQ&q=masc+na+bol+dupy&btnK=Google-Suche&oq=masc+na+bol+dupy&gs_l=psy-ab.3...1813.8521..9366...1.0..0.89.882.17......0....1..gws-wiz.....0..0i131j0j35i39j0i203.bppfLFfDIAM :crossy: Edytowane 15 Stycznia 2019 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Judas Opublikowano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 judas, ty widocznie znasz to z autopsji jak to sie z truskawek do Bromberg'u wraca czy z innych zmywakow. :icon_mrgreen: wez se posmaruj, choc watpie aby pomoglo https://www.google.de/search?source=hp&ei=PLo9XPzMB9HfwQLNmqT4BQ&q=masc+na+bol+dupy&btnK=Google-Suche&oq=masc+na+bol+dupy&gs_l=psy-ab.3...1813.8521..9366...1.0..0.89.882.17......0....1..gws-wiz.....0..0i131j0j35i39j0i203.bppfLFfDIAM :crossy:Mówiłem coś do Ciebie? Jak chcesz komuś pomóc, to sobie. Naucz się pisać poprawną polszczyzną. Cytuj ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, MT-07 2015-2018, DR-Z400SM 2016-2019,CBR650F 2018-2022, CRF 250Rally 2019-2022, Tracer7 2022-..., DR650RSE 2023-..., Big-1 2024-..., Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 (edytowane) Cos nie po polskiemu napisalem ? To moze napisz co, abym mogl sie nauczyc. :crossy: Edytowane 15 Stycznia 2019 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Judas Opublikowano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 Cos nie po polskiemu napisalem ? To moze napisz co, abym mogl sie nauczyc. :crossy: Cytuj ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, MT-07 2015-2018, DR-Z400SM 2016-2019,CBR650F 2018-2022, CRF 250Rally 2019-2022, Tracer7 2022-..., DR650RSE 2023-..., Big-1 2024-..., Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 Cos nie po polskiemu napisalem ? To moze napisz co, abym mogl sie nauczyc. :crossy: Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, to brak polskich znakow na klawiaturze swiadczy, ze nie znam j. polskiego ? No popatrz, nie wiedzialem :icon_mrgreen: A mowia, ze mundrej glowie, dosc po slowie :icon_mrgreen: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 ...... z osobą która pisała lata temu prace min. na temat silników spalinowych o zapłonie iskrowym... Czekamy ciagle Rura na naukowe uzasadnienie twojej tezy, dlaczego stosowanie paliwa o wiekszej liczbie oktanowej niz zaleca producent, powoduje zmniejszenie jego zuzycia. Dla czlowieka ktory pisal prace na temat silnikow o zaplonie iskrowym powinno byc to pestka. Nie chce sie Rura z ciebie nabijac, ale chyba zaraz zaczne :) He, he, Grizzli a mozesz mi powiadziec co z tego mam, ze takie wartosci podaje ? Jezeli chcesz to w przyszlym tygodniu w Srode wrzuce Ci Kwitek z tankowania z przebiegiem, sam sobie obliczysz ! Tyle, ze zaraz znajdzie sie ktos kto i to zakwestionuje i stwierdzi, ze machloje zrobilem. Co do oleju, to Z racji wykonywanego zawodu powinienes znac zaleznosc czestego gaszenia silnika jaki ma wplyw na zuzycie oleju. ********************************************************************************************************************************************************* judas, ty widocznie znasz to z autopsji jak to sie z truskawek do Bromberg'u wraca czy z innych zmywakow. :icon_mrgreen: wez se posmaruj, choc watpie aby pomoglo https://www.google.de/search?source=hp&ei=PLo9XPzMB9HfwQLNmqT4BQ&q=masc+na+bol+dupy&btnK=Google-Suche&oq=masc+na+bol+dupy&gs_l=psy-ab.3...1813.8521..9366...1.0..0.89.882.17......0....1..gws-wiz.....0..0i131j0j35i39j0i203.bppfLFfDIAM :crossy:Ks, tu chodzi o prownanie zuzycia w dwu podobnych pojemnosciowo jednostkach, diesla i benzyny w tej samej budzie i oplacalnosc w kupnie nowego, kiedy i czy wogole sie zwroci. Mam wrazenie ze to jest tak wyliczone ze kupujacy diesla nic nie oszczedza, wrecz przeciwnie myslac ze oszczedza doklada. Zapytalem kolegi mechanika z ktorym 20 lat temu pracowalem w Toyocie, mysle moze sie myle, moze sie cos zmienilo przez te pare lat, chu*a nic sie nie zmienilo pali niewiele mniej, miedzy 1.8 B a 2.0 D to sa podobne moce tych silnikow, roznica 2-3 l na 100 w zaleznosci od sposobu jazdy, ceny czesci jak i serwisu sa drozsze. Cena ON jest prawie taka sama ja PB95 w PL Roznica miedzy dieslem a benzyna w kupnie nowej np Avensis to 20 klockow Biorac nawet roznice 3 l na 100km to po przejechaniu 100 000 km zwroci ci sie 15 tys zl z sumy wydanej na nowego, pomijam serwisowanie bierzace diesla ktore jest nieco drozsze w PL no ale to pryszcz w tym wszystkim, w momencie kiedy zwroci ci sie wydane 20 klackow wiecej na zakup nowego auta, masz na szafie 150 tys lub wiecej, wtedy zaczyna sie jazda z dokladaniem do niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Judas Opublikowano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, to brak polskich znakow na klawiaturze swiadczy, ze nie znam j. polskiego ? No popatrz, nie wiedzialem :icon_mrgreen: A mowia, ze mundrej glowie, dosc po slowie :icon_mrgreen: :crossy:Twoja klawiatura notorycznie zaczyna zdanie z małej litery, nie stawia kropek i przecinków, nie używa spacji i przestawia litery. Straszna musi być ta klawiatura. :rolleyes: Cytuj ETZ 251 x2 1993-1996,XL600R 1996-1998,DR800 1998-2005,RF900R 2005-2007,FMX650 2007-2009,SV650S 2008-2010,SV1000N 2010-2015, XR600R 2011-2016, CMX250 2014-2015, MT-07 2015-2018, DR-Z400SM 2016-2019,CBR650F 2018-2022, CRF 250Rally 2019-2022, Tracer7 2022-..., DR650RSE 2023-..., Big-1 2024-..., Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 Skonczyla sie era prostych diesli ktore klekotaly po 500 czy 700 tys km i np spalila sie swieca, a wiekszym wydatkiem byl rozrzad. Lata 80' 90' nawet 00, wtedy sie oplacalo, roznica w cenie paliwa byla znaczaca a i silniki diesla byly duzo duzo mniej awaryjne, potem zaczelo sie dymanie klienta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 15 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2019 Czekamy ciagle Rura na naukowe uzasadnienie twojej tezy, dlaczego stosowanie paliwa o wiekszej liczbie oktanowej niz zaleca producent, powoduje zmniejszenie jego zuzycia. Dla czlowieka ktory pisal prace na temat silnikow o zaplonie iskrowym powinno byc to pestka. Nie chce sie Rura z ciebie nabijac, ale chyba zaraz zaczne :) Temat jest bardziej złożony, niż się może wydawać. I żeby o nim sensownie dyskutować, trzeba mieć sporo wiedzy i dobrze znać wszelkie niuanse dotyczące silnika benzynowego i samej benzyny. Rura się być może nieprecyzyjnie wypowiedział, ale jeśli rzeczywiście siedzi głęboko w temacie, to ja bym się o tę dyskusję tak bardzo nie dopominał. :) Bo internet może być za mały na poszukiwanie wiedzy, szczególnie, jak się nie wie, co się chce znależć. :) A ta teoria, że diesel w osobówce to jakieś nieporozumienie, jest poparta czymś sensownym, czy to tak było rzucone w kontekście nowoczesnego chłamu, który się teraz na rynek wypuszcza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.