Paweł Szarowski Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 siema czy zalozenie szosowych dystansowych opon pirelli diablo strada do gsx 1000k1 to był dobry wybór? nie jezdze jak wariat, bardziej lubie jazde do 90/h -120, chcialem zywotna gume wiec kupilem je dzieki opinniom jakimi odznaczaly sie te pirelki na roznych forach mialem do wyboru zakupic continentale attack , power 2ct lub te pirelki mleko rozlane i raczej szybko za nowymi oponami nie bede sie rozgladal. Najgorsze jest to ze wulkanizator przy wymianie zaznaczyl ze opona 180 nieco sie zdeformuje na feldze do ktorej przewidziane sa opony 190. Mam male obawy co do jego ostrzen. Da sie w takiej konfiguracji dobrze i dlugo jezdzic? opony sa ze wrzesnia 2011 czekam na jakies wskazowki, sezon sie nie zaczal, jest czas poszukac wezszej felgi pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Nie wiem po co ci taki motocykl. Przy twojej jeździe opony będą aż nadto wystarczające. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Szarowski Opublikowano 4 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 wlasnie mozna bylo , ale innych producentów ,- strady byly dostepne w wersji 180 + 120 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Szarowski Opublikowano 4 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 ale lepsze ze jakie? moge nazwe jakas? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Szarowski Opublikowano 4 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 przeznaczenie z ogumieniem 190 przewiduje go do jazdy sportowej, jednak badziej mi odpowiada turystyka nim , czy 180/55/17zr to na tyle zly wybor ze mam sie obawiac jakis dziwnych zachowan tej opony podczas jazdy po szosie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedzio! Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Ja bym sie nie martwil . Wczesniej mialem 180, teraz 190 bo mialem po okazyjnej cenie i nie czuje ZADNEJ roznicy. Co prawda motocykl troszke inny, ale dylemat mialem podobny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahor Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 (edytowane) http://www.oponeo.pl...73-w-tyl-tl-m-c Możesz równie dobrze poszukać motocykla do posiadanej opony. Edytowane 4 Lutego 2012 przez mahor Cytuj 654 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Szarowski Opublikowano 4 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 wlasnie, opona pare zl dorzsza a taka jak powinna byc, no glopote zrobilem , chyba komus odsprzedam te a zakupie o nominalnych rozmiarach, czy zostawic jak jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 zostawić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Nie wiem jak Ciebie ale mnie by to męczyło cały sezon. :biggrin: Wolałbym mieć wszystko zrobione jak należy bez wątpliwości. :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahor Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Tak na poważnie.Da się jeździć na innym rozmiarze, ale nie polecam. Motocykl całkiem inaczej zachowuje się w zakrętach. Cytuj 654 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 NA rowerze toczyłem się 80km/h i opony dawały radę. Model - nie pamiętam , ale 26' i tak nie podejdzie do K1 . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 przeznaczenie z ogumieniem 190 przewiduje go do jazdy sportowej, jednak badziej mi odpowiada turystyka nim , czy 180/55/17zr to na tyle zly wybor ze mam sie obawiac jakis dziwnych zachowan tej opony podczas jazdy po szosie?Według mnie kupiłeś nieodpowiedni motocykl dla siebie,bo nie do turystyki i jazdy po 90-120 został stworzony GSX-R1000,poza tym kombinujesz nie wiem po co z mniejszą oponą na tył. Po to japończyk zaprojektował tak motocykl i szerokośc ogumienia,że tam wszystko musi być według instrukcji. To ja mam 750 a mam 190 z tyłu,czyli taka jaka ma byc! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Allle , w sumie to nie polecam laczków jakie mam w swoim moto - nie kleją , jak tylko znajdę się kołoniego to powiem co to za model , na pewno Metzeler .A dziś mam wyebane , kupiłem tanią wódkę i drogą colę i mysle o nowych doznaniach: Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Powtórze zdanie kolegów forumowiczów: zakładasz fabryczne rozmiary, nic nie kombinować, bo po co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.